LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarschuwing voor Ziggo

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
nico557
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 mei 2006 13:54

Waarschuwing voor Ziggo

Ongelezen bericht door nico557 »

Als je besluit om een jaarcontract bij Ziggo af te sluiten bestel dan het goedkoopste pakket omdat je daar dan een jaarcontract voor afsluit.Je kan dan ten alle tijden verhogen of verlagen.
Laatst gewijzigd door nico557 op 24 dec 2013 18:22, 2 keer totaal gewijzigd.

eleven
Berichten: 3044
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Waarschuwing voor Ziggo

Ongelezen bericht door eleven »

nico557 schreef:Als je besluit om bij Ziggo tv internet of telefonie af te sluiten,ga dan niet in op de aanbiedingen waarvoor je een jaarcontract moet afsluiten.Als je net als ik dit toch doet en er treed een storing op ben je het haasje.Ik kan vanaf 26-10-2013 wegens een storing niets bestellen of afmelden,krijg steeds de mededeling van de klantenservice dat ze er mee bezig zijn om de storing op te lossen,maar tot op heden geen resultaat.
Als je toch besluit om een jaarcontract bij Ziggo af te sluiten bestel dan het goedkoopste pakket omdat je daar dan een jaarcontract voor afsluit.Je kan dan ten alle tijden verhogen of verlagen.
Wat wil je dan afmelden of bestellen?
Beetje kort door de bocht, wat het probleem is.

nico557
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 mei 2006 13:54

Re: Waarschuwing voor Ziggo

Ongelezen bericht door nico557 »

Heb mijn bericht aangepast i.v.m. goede aanbieding van Ziggo aan mij.
Laatst gewijzigd door nico557 op 24 dec 2013 18:24, 2 keer totaal gewijzigd.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Waarschuwing voor Ziggo

Ongelezen bericht door olaf79 »

Volgens mij krijg je bij bijna elke provider in eerste instantie een jaar contract. Zo niet betaal je toch wel veels te veel.

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: Waarschuwing voor Ziggo

Ongelezen bericht door Prolix »

olaf79 schreef:Volgens mij krijg je bij bijna elke provider in eerste instantie een jaar contract. Zo niet betaal je toch wel veels te veel.
Neuh, bij UPC hebben ze het over een ander boeg gegooid. Maar da's niet zo erg. Wat wel erg is , is zo'n topicstarter die het topic maar weer aanpast omdat-ie iets heeft gekregen...Kinderhand is gauw gevuld.

sadfly
Berichten: 451
Lid geworden op: 19 apr 2007 23:14

Re: Waarschuwing voor Ziggo

Ongelezen bericht door sadfly »

TS: maakt een fout, je zal wel gratis kunnen verhogen binnen contract termijn.
Maar verlagen gaat toch echt pas na het contract termijn.

ciske
Berichten: 10819
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Waarschuwing voor Ziggo

Ongelezen bericht door ciske »

sadfly schreef:TS: maakt een fout, je zal wel gratis kunnen verhogen binnen contract termijn.
Maar verlagen gaat toch echt pas na het contract termijn.
Bij upc kan je in het eerste jaarcontract wel verlagen, dus dat zal bij ziggo ook wel zo zijn.

eleven
Berichten: 3044
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Waarschuwing voor Ziggo

Ongelezen bericht door eleven »

nico557 schreef:Heb mijn bericht aangepast i.v.m. goede aanbieding van Ziggo aan mij.
Dus de storing is verholpen?
Kan je ook nog berichten, wat er fout was?
Ik kan vanaf 26-10-2013 wegens een storing niets bestellen of afmelden,krijg steeds de mededeling van de klantenservice dat ze er mee bezig zijn om de storing op te lossen,maar tot op heden geen resultaat.

nico557
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 mei 2006 13:54

Re: Waarschuwing voor Ziggo

Ongelezen bericht door nico557 »

Nee de storing is nog niet opgelost,zou vandaag zijn maar helaas.
Het betreft een administratie storing op mijn naam, is vastgelopen met een bestelling,kan op dit moment niets bestellen of veranderen.

Gesloten