Hallo
Ik ben op zoek naar ervaringen van mensen met @home kabelinternet, zelf heb ik erg slechte ervaringen vooral met de inbelverbinding die regelmatig weigert maar wat volgens de helpdesk medewerkers niet waar is (als je de log van het modem bekijkt staan alle weigeringen er gewoon in) en met de medewerkers van de klantenservice zelf, zij zijn erg onbeleefd en totaal niet behulpzaam en dat a 10 cent per minuut
Mocht iemand uit Nood-brabant soortgelijke klachten hebben dan kunnen we onze krachten misschien bundelen
groeten femke
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] @home kabelinternet
Re: @home kabelinternet
Ik snap iets niet, je bent op zoek naat kabelinternetters en je hebt problemen met je inbelverbinding. Dat staat een beetje haaks op mekaar vind je ook niet. Ik snap het niet helemaal mischien wil je het wat beter voor me uitleggen
-
okee kabelverbinding dan een beter woord? denk dat de bedoeling wel duidelijk is toch
Nu, ikkehook heeft wel een punt. Inbel- of kabelverbinding is nog wel en groot verschil. Afijn, je punt is wel duidelijk.
Dilbert
Dilbert
Ach ben al lang abonnee van @home breedband en heb zelf geen klachten, stabiele verbinding, alleen de mail en newsserver mag wel wat sneller. Dus wat je verzoek betrefd kan ik je niet helpen.
Wij liggen er regelmatig uit, maar dat zal ook bij anderen wel het geval zijn.
Ik weet het niet zeker, maar dit kan veroorzaakt worden door een klapperende switch. Ook zou het signaal te zwak kunnen zijn...
Vraag hier eens na. Vraag of ze toevallig weten of er een storing is in uw gebied.
Wordt vooral niet boos... Maar ik ga er vanuit dat u gewoon vriendelijke bent gebleven en zult blijven...
Succes!
En laat het eens weten hoe het afgelopen is
Vraag hier eens na. Vraag of ze toevallig weten of er een storing is in uw gebied.
Wordt vooral niet boos... Maar ik ga er vanuit dat u gewoon vriendelijke bent gebleven en zult blijven...
Succes!
En laat het eens weten hoe het afgelopen is