LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort ellende

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
vaart020
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 aug 2010 11:05

Telfort ellende

Ongelezen bericht door vaart020 »

Zaterdag 14 december Telfort Internet Standaard & Interactieve TV aangevraagd. Daarop heb ik meteen een bevestigingsmail ontvangen. Nu, twee weken later, heb ik nog steeds geen internet. Vandaag Telfort gebeld en zij zeggen helemaal geen gegevens van mij te hebben. En dat terwijl ik wel een bevestigingsmail heb ontvangen van de aanvraag. ik werd bij Telfort van het kastje naar de muur gestuurd (zeker 5 personen aan de lijn gehad die me steeds weer terug verwezen).

Het was duidelijk hun fout maar ze deden 0,0 moeite om dit recht te zetten en me met spoed internet èn tv te bezorgen. Ik zou nu weer 2 weken moeten wachten voordat ik signaal heb.

Ik heb begrepen dat Telfort afgelopen jaar veel onder de aandacht werd gebracht bij TROS Radar. Duidelijk is dat ze hier niks van hebben geleerd. Ben je nog op zoek naar een internet/tv-provider, ga dan in ieder geval NIET naar Telfort. service Telfort: 0,00000 !!!

Prolix
Berichten: 624
Lid geworden op: 27 sep 2013 23:57

Re: Telfort ellende

Ongelezen bericht door Prolix »

Je hebt alleen een bevestiging van je aanvraag? en wie heb je gebeld? De Helpdesk of de verkooplijn? Want jouw probleem hoort thuis op de verkooplijn. Met je aanvraagnummer kunnen ze daar kijken hoe het er mee staat.
Maar goed...

choocomell
Berichten: 132
Lid geworden op: 23 aug 2013 17:21

Re: Telfort ellende

Ongelezen bericht door choocomell »

das vervelend, waarschijnlijk kunnen ze niet eens met spoed leveren. Compleet automatisch systeem waarbij je waarschijnlijk geen enkel vrijheid hebt. Lastig voor de klant en de medewerkers, maar goed dat krijg je met automatisering.

Slobberbone
Berichten: 743
Lid geworden op: 14 nov 2012 11:02

Re: Telfort ellende

Ongelezen bericht door Slobberbone »

Zal je bij andere providers ook wel overkomen hoeveel feestdagen zitten er wel niet tussen.

Normaal een maandje extra je oude provider aanhouden dan zit je nooit zonder.

Gesloten