LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HET NIEUWE DEXIA AANBOD
HET NIEUWE DEXIA AANBOD
Zijn er mensen die er voor openstaan om hier op in te gaan ?
Ik kan het bijna niet voorstellen maar ben er toch nieuwsgierig na.
groetjes PIMMY
Ik kan het bijna niet voorstellen maar ben er toch nieuwsgierig na.
groetjes PIMMY
Re: HET NIEUWE DEXIA AANBOD
Beetje raar om die vraag hier te stellen. Ik denk dat van al diegenen die op dit forum actief zijn er niemand op dat aanbod ingaat. Maar zoals altijd zullen er wel mensen zijn die er wel op in gaan. Maar die komen niet op dit forum.
Dus waarom hier de vraag stellen?
Dus waarom hier de vraag stellen?
Opa Hollander zou eens niet als eerste reageren met zijn subjectieve berichtgeving!!!
Oh, vind je mijn reactie niet goed? Denk jij dan serieus dat er mensen op dit forum zijn die op het aanbod ingaan?
Beste pimmy,
Als ik 80+ zou zijn, meer dan 1000 Euro maandlasten zou hebben aan de club van dexia, gehandicapt of invalide zou zijn, een asielzoeker ben of gewoon een ddorsnee gedupeerde, dan zou ik NIET op dit aanbod ingaan.
Kees
Als ik 80+ zou zijn, meer dan 1000 Euro maandlasten zou hebben aan de club van dexia, gehandicapt of invalide zou zijn, een asielzoeker ben of gewoon een ddorsnee gedupeerde, dan zou ik NIET op dit aanbod ingaan.
Kees
De gedupeerden die nu een aanbod van Dexia krijgen vormen een 'testcase'. Dexia wil weten wat de stand van zaken is. Ze merken dat de weerstand tegen hen alleen maar groeit ondanks de aanmaningen en incassodreigingen. Als het resultaat voor hen goed uitvalt; d.w.z. het merendeel gaat op het aanbod in, wellicht dat ze dan een alternatief aanbod gaan doen voor de groep die daar weer onder zit. Ze weten namelijk dondersgoed dat bij het merendeel van de gedupeerden het water tot aan de lippen staat en dat deze groep murw gebeukt is door aanmaningen en dreigingen met incasso's en deurwaarders. Deze mensen hebben geen geld meer! Waarom nog doorgaan met treiteren? Dexia; het kost jullie alleen maar méér geld!
zz.
zz.
Een testcase laat me niet lachen nog nooit zo'n bank meegemaakt. Het zijn gewoon asocialen.
Dexia doet ook nog eens aan discriminatie, want ben je niet oud of zielig dasn doen ze niets voor je.
Discriminatie is toch strafbaar in de nederlandse bannanen republiek?
teminste als Donners het weer niet anders gaat uitleggen.
Discriminatie is toch strafbaar in de nederlandse bannanen republiek?
teminste als Donners het weer niet anders gaat uitleggen.
Beste Mensen,
Gelukkig heb ik geen enkele schuld meer bij Dexia en geen bkr registratie! Wel zit ikals gevolg van een WVD met veel te hoge lasten.
Mijn vertrouwen in Dexia is dusdanig geschaad dat ik met deze bank nooit geen enkele transactie meer aanga. Dit geld ook voor mijn kinderen en kleinkinderen.Wat Bruneel nu weer uit zijn hoed tovert
daarin stel ik ook geen enkel vertrouwen. Waar ik wel vertrouwen in heb is een Rechter die in staat is dit onwelriekende zaakje uit te pluizen.
Een goede Advocaat is misschien nog mijn enige mogelijkheid!
Dexia dit soort topics zal U geen goed doen!!!
Mv.gr.
pluutje
Gelukkig heb ik geen enkele schuld meer bij Dexia en geen bkr registratie! Wel zit ikals gevolg van een WVD met veel te hoge lasten.
Mijn vertrouwen in Dexia is dusdanig geschaad dat ik met deze bank nooit geen enkele transactie meer aanga. Dit geld ook voor mijn kinderen en kleinkinderen.Wat Bruneel nu weer uit zijn hoed tovert
daarin stel ik ook geen enkel vertrouwen. Waar ik wel vertrouwen in heb is een Rechter die in staat is dit onwelriekende zaakje uit te pluizen.
Een goede Advocaat is misschien nog mijn enige mogelijkheid!
Dexia dit soort topics zal U geen goed doen!!!
Mv.gr.
pluutje
Gelukkig doen ook wij geen enkele zaken meer met dexia artesia, hoort zegt het voort
jh,
Artesia deze naam moet ik ook onthouden! Bedankt.
Pluutje
Artesia deze naam moet ik ook onthouden! Bedankt.
Pluutje
dexia doet aanbod! aan wie ?
80 jarigen wwérs bijstandtrekkers .
dus diegene die bij een rechtzaak de meeste kans hebben om te winnen
immers als iets duidelijk is, is dat deze groep die gaat winnen.
de zorgplicht telt hier zeer zeker.
dexia is zo glad als een aal ,zij weten dat bij deze groep zij gaan verliezen.
zij slaan als de mensen er in trappen 3 vliegen in een klap.
1e naar de media toe een goodwill.
2e kost ze minder aan rechtzaken die ze toch verliezen.
3e ze behoeven deze groep niet terug te betalen!! rente inleg restschuld!!
ja ja dexia daar zou pechvogel niet intrappen als hij bij deze groep zou behoren!!
80 jarigen wwérs bijstandtrekkers .
dus diegene die bij een rechtzaak de meeste kans hebben om te winnen
immers als iets duidelijk is, is dat deze groep die gaat winnen.
de zorgplicht telt hier zeer zeker.
dexia is zo glad als een aal ,zij weten dat bij deze groep zij gaan verliezen.
zij slaan als de mensen er in trappen 3 vliegen in een klap.
1e naar de media toe een goodwill.
2e kost ze minder aan rechtzaken die ze toch verliezen.
3e ze behoeven deze groep niet terug te betalen!! rente inleg restschuld!!
ja ja dexia daar zou pechvogel niet intrappen als hij bij deze groep zou behoren!!
-
Massaal boycotten dat aanbod.
1000 E slaat nergen op.
Iedereen kan een schrijnend geval zijn, ongeacht de hoogte van het bedrag.
Dexia is hier niet sociaal bezig, eerder A-sociaal, ze negeert de problemen van mensen met een lager bedrag gekoppeld aan een kleiner inkomen.
Alles draait om Dexia en aan de gedupeerden hebben ze nog steeds
scheit.
gr. O.D.
1000 E slaat nergen op.
Iedereen kan een schrijnend geval zijn, ongeacht de hoogte van het bedrag.
Dexia is hier niet sociaal bezig, eerder A-sociaal, ze negeert de problemen van mensen met een lager bedrag gekoppeld aan een kleiner inkomen.
Alles draait om Dexia en aan de gedupeerden hebben ze nog steeds
scheit.
gr. O.D.
Laatst gewijzigd door Oom Dagobert op 10 aug 2004 08:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
EXcuses voor het taalgebruik, lokt Bruneel uit.
Oom Dagobert
Je hebt helemaal gelijk,maar ik denk dat er een hoop mensen zijn die niet alles weten of kunnen volgen .
De mensen die forums bij houden zijn redelijk op de hoogte van iedere ontwikkeling .
Maar ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die nergens van op de hoogte zijn,en die zullen ook geen weerstand bieden aan zo iets.
En ook die groep zal wel weer af moeten zien van hun rechten,het wordt tijd dat er ingegrepen gaat worden maar dan voor alle kontracten.
Er is genoeg schade aangericht en niet alleen op financieel gebied!
groetjes PIMMY
Je hebt helemaal gelijk,maar ik denk dat er een hoop mensen zijn die niet alles weten of kunnen volgen .
De mensen die forums bij houden zijn redelijk op de hoogte van iedere ontwikkeling .
Maar ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die nergens van op de hoogte zijn,en die zullen ook geen weerstand bieden aan zo iets.
En ook die groep zal wel weer af moeten zien van hun rechten,het wordt tijd dat er ingegrepen gaat worden maar dan voor alle kontracten.
Er is genoeg schade aangericht en niet alleen op financieel gebied!
groetjes PIMMY
-
Daarom had ik graag gezien dat LV direct een grote advertentie in de kranten had gezet a la Dexia waarin ze stelling neemt tegen Dexia's 2de aanbod, ze moeten dit met gemak kunenn betalen.
Dexia ligt kronkelend op de grond, wachtend op de dodelijke genadestoot, LV had het af kunnen maken maar heeft die kans laten liggen. DExia is met AFM begonnen om het in de media uit vechten,
LV moet hier ook meer gebruik van maken. !!!!
O.D.
Dexia ligt kronkelend op de grond, wachtend op de dodelijke genadestoot, LV had het af kunnen maken maar heeft die kans laten liggen. DExia is met AFM begonnen om het in de media uit vechten,
LV moet hier ook meer gebruik van maken. !!!!
O.D.
Dagobert doe niet zo naief. Waarom was Schoonewille in de media aan het woord ipv woordvoerder Charles Huyskens ? Ipv een keiharde confrontatie leek het gesprek Bruneel-Schoonewille op radio 1 er 1 uit de herensocieteit. De intervieuwer probeerde het nog door Schoonewille te vragen "Dus het aanbod is een sociaal gebaar ?", Schoonewille bevestigde. De man heeft zijn schaapjes op het droge. Zijn oorspronkelijk belang, de reden waarom hij een gedupeerde werd, is reeds gediend. Meer dan gediend
Het zijn de laatste stuiptrekkingen van Dexia, men probeert nog een keer om het laatste middel uit de kast te halen en binnen te halen wat er nog binnen te halen valt. Men gokt gewoon op ouderen,zieken zwakken en misselijken onder ons en willen dan ook nog te heiligen uithangen. Stelletje schijnheiligen.
Het ergste van alles is eigenlijk nog dat de media dit bericht van Deixa nog serieus nemen. Een groot deel van de bevolking gelooft deze tendentieue berichtgeving dan ook. We moeten hier me z'n allen veel meer tegenin gaan, en ook de journalisten hierover juist informeren.
king kong,
als je regelmatig op dit forum zit ben je mij meermalen tegengekomen.
ook vwb dat dexia zo de media bespeelt ,heb ik gelijk, toen ik het op het nieuws en in de krant zag ,op het forum gezet.
maar er is meer, inmiddels heb ik couranten aangeschreven en netwerk e.d om hier de tendieuze berichtgeving van dexia neer te sabelen!
deze week nog heb ik contact met een journalist van een dagblad!
nogmaals mijn stelling >
1edexia wil goodwill kweken bij oa de rechtbank
2e tevens worden diegene die accoord gaan(eerst tekenen voor afstand ivm rechtzaak) uitgesloten van evt betalingen oa terug gave van inleg plus rente en kwijt schelding restschuld.
3e deze gedupeerden zouden in principe al aan de winnende hand zijn (weet dexia drommels goed!) omdat dat oa wwérs waoérs bijstand trekkers en aow érs zijn .bij deze groep telt de zorgplicht zwaar!
4e dan is er alleen maar win win situatie voor dexia !
de vos bruneel moet eerst eens een goede journalist tegenover zich krjgen, zonder inkijk vooraf in zijn vragen! kijken of hij dan nog als een zg weldoener uit dat gesprek komt!
vrgr
pechvogel
ps:kortom het is zeer toevallig ,dat de geslepen bruneel cs, net nu komt dat het tij ten goede van de gedupeerden aan het keren is!
als je regelmatig op dit forum zit ben je mij meermalen tegengekomen.
ook vwb dat dexia zo de media bespeelt ,heb ik gelijk, toen ik het op het nieuws en in de krant zag ,op het forum gezet.
maar er is meer, inmiddels heb ik couranten aangeschreven en netwerk e.d om hier de tendieuze berichtgeving van dexia neer te sabelen!
deze week nog heb ik contact met een journalist van een dagblad!
nogmaals mijn stelling >
1edexia wil goodwill kweken bij oa de rechtbank
2e tevens worden diegene die accoord gaan(eerst tekenen voor afstand ivm rechtzaak) uitgesloten van evt betalingen oa terug gave van inleg plus rente en kwijt schelding restschuld.
3e deze gedupeerden zouden in principe al aan de winnende hand zijn (weet dexia drommels goed!) omdat dat oa wwérs waoérs bijstand trekkers en aow érs zijn .bij deze groep telt de zorgplicht zwaar!
4e dan is er alleen maar win win situatie voor dexia !
de vos bruneel moet eerst eens een goede journalist tegenover zich krjgen, zonder inkijk vooraf in zijn vragen! kijken of hij dan nog als een zg weldoener uit dat gesprek komt!
vrgr
pechvogel
ps:kortom het is zeer toevallig ,dat de geslepen bruneel cs, net nu komt dat het tij ten goede van de gedupeerden aan het keren is!