LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] http://www.bidstar24.nl/

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
kanunnikes
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 dec 2013 11:19

Re: http://www.bidstar24.nl/

Ongelezen bericht door kanunnikes »

ik heb vandaag hun 'algemene voorwaarden' nog es gelezen en het artikel 5.2 heb ik gekopieerd en naar hen gezonden met de vraag om mij te annuleren als lid, want dat alle mails tussen hen en mij ook naar de bank en politie worden doorgezonden.
Ik kreeg binnen de 2 minuten een mail dat ik ben uitgeschreven uit het betalende lidmaatschap en dat ik geen mails meer zal ontvangen.
Ik heb me dan op hun site proberen in te loggen met mijn gebruikersnaam, maar dat lukte dus echt niet meer.
Ik heb al deze akties ondernomen omdat ik in hun 'algemene voorwaarden' had gelezen dat ik januari en februari nog zou moeten betalen als 3-maanden lid. (dus nog 2 keer 99 euro. Van hun kant als bedriegers-site moet men van niets verstomd staan...
Volgens mij is uitschrijven bij hen niet moeilijk omdat het hun toch om de eerste 99 euro te doen is. Het volgende slachtoffer staat allang te wachten, dus wat zijn ze nog met jou?

Raverke
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 dec 2013 04:28

Re: http://www.bidstar24.nl/

Ongelezen bericht door Raverke »

Inderdaad Brugge, heb je al een paar keer zien spelen ( ook tegen mij ;-) ) Maar zoals ik al zei, je speelt tegen valse accounts van hun uit, je kan dit heel duidelijk zien bij biedgeschiedenis, de winnaar is TELKENS een "persoon" wat maar 1 keer bood en won.. Raar maar waar ;-)

Raverke
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 dec 2013 04:28

Re: http://www.bidstar24.nl/

Ongelezen bericht door Raverke »

Kan je eens een voorbeeld van je mail hier posten kanunnikes?

kanunnikes
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 dec 2013 11:19

Re: http://www.bidstar24.nl/

Ongelezen bericht door kanunnikes »

zal ik binnen enkele minuten hier neerzetten

kanunnikes
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 dec 2013 11:19

Re: http://www.bidstar24.nl/

Ongelezen bericht door kanunnikes »

From: Annelies
Sent: Monday, December 30, 2013 3:38 PM
To: [email protected]
Subject: Re: [#19428] annulering van lidmaatschap

Beste kanunnikes stiftsvrouwe,


Uw account is vanaf heden geschrapt uit onze database.


Wij hebben uw email adress de status "dont mail" gegeven.





Annelies
Klantendienst

On Mon, Dec 30 at 3:33 PM , kanunnikes stiftsvrouwe<[email protected]> wrote:
Goeiedag,
Zoals u mij en alle andere gedupeerden de reglementen uit de algemene voorwaarden doorstuurt, stuur ik u nu onderstaande
Ik neem dus NU contact op met uw klantendienst zoals u zelf aangeeft in 5.2 dit te moeten doen, omdat ik mijn lidmaatschap wil opzeggen
‘k Heb net met de bank gebeld, die is dus inmiddels al verwittigd en op aanraden van de politie stuur ik u deze mail die ook naar hen wordt gestuurd.

mijn speelnaam op uw site
kanunnik
(opgedrongen lid sinds 25/12/2013)

gelieve mijn lidmaatschap te annuleren met ingang van vandaag maandag 30/12/2013

5. Annulering en wijziging
5.1 Ieder bod op een veiling is te allen tijde onherroepelijk, Bied-credits kunnen niet terug gevorderd worden. Wanneer de bieder het hoogste bod heeft uitgebracht is bieder NIET VERPLICHT om het gewonnen veiling product, dienst of arrangement af te nemen.
5.2 Je betaalde abonnement kan je steeds stopzetten door contact op te nemen met onze klantendienst of dit zelf aanduiden bij de desbetreffende betalingsprovider.
5.3 Het is niet mogelijk de cadeaubon in te wisselen tegen geld.
5.4 Een aavraag tot terugbetaling wordt steeds nader onderzocht door onze klantendienst en is geenszinzs mogelijk in de kortingsbon reeds werd gebruikt.
5.5 Indien u goederen wenst terug te sturen, moet dit gebeuren binnen de 7 dagen na aankoop. Het product moet ongeopend zich nog in een ongeschonden verpakking bevinden.

Varoman
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 jan 2014 23:46

Re: http://www.bidstar24.nl/

Ongelezen bericht door Varoman »

Vandaag 01-01-2014, €99,00 armer en een ervaring rijker.
Hoe kon ik zo dom zijn. Het was te mooi om waar te zijn, na het vierde bod was ik de gelukkige eigenaar van een home-cinema-set. Nog even gold-lid worden en ik kan mijn prijs opeisen.
Fout!!! Niets home-cinemaset, niets prijs. Wel bijna honderd euro armer. Ook mailtjes gestuurd, maar uit de verhalen op te maken hier, maak ik nul komma nul kans. Oké, ik heb me bij het verlies neergelegd. Automatische incasso's kunnen teruggehaald worden. Of ben ik een abonnement aangegaan? Dat haal ik er niet uit.
Hoe kan de rest van Europa gewaarschuwd worden voor deze wanpraktijken. Ben benieuwd of ooit iemand iets terug gezien heeft van zijn/haar geld. Ben eigenlijk zeker ervan ..... niemand dus.

m.vr.gr.
Peter

kanunnikes
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 dec 2013 11:19

Re: http://www.bidstar24.nl/

Ongelezen bericht door kanunnikes »

volgens mij ben je lid voor 3 maanden, en zouden ze nog wel 2X 99 euro kunnen vorderen, ik heb hier ergens een mail neergezet (kanunnikes) die ik hen heb gestuurd en waarin ik de opzegging van mijn lidmaatschap vraag volgens hun algemene voorwaarden 5.2 en heb dat ook onmiddellijk gekregen...natuurlijk...hun 99 euro is binnen en vanaf dan weten ze toch dat ze met jou niets meer kunnen doen. Jij kan die mail misschien ook sturen? Ik denk dat je dan gerust kan zijn. Je zal dan nadien ook niet meer kunnen inloggen, dus ben je lid 'af', slaap goed ondanks je - 99 euro :-)

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: http://www.bidstar24.nl/

Ongelezen bericht door bokkel »

kanunnikes schreef:...omdat ik in hun 'algemene voorwaarden' had gelezen dat ik januari en februari nog zou moeten betalen als 3-maanden lid. (dus nog 2 keer 99 euro. Van hun kant als bedriegers-site moet men van niets verstomd staan.....

Heb de AV doorgespit maar ik kan die bewering van je nergens terugvinden. Zou je een quote willen aanhalen waaruit je het beweerde opmaakt? Die 99 euri zijn volgens mij voor een kwartaal..

kokkie58
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 jan 2014 10:58

Re: http://www.bidstar24.nl/

Ongelezen bericht door kokkie58 »

Hoi,

Het is mij ook overkomen.Heb vanmorgen een mail gestuurd naar hun.Ongeveer dezelfde strekking. Nu maar wachten op antwoord,ben er bang voor. Groeten en bedankt.

kokkie58
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 jan 2014 10:58

Re: http://www.bidstar24.nl/

Ongelezen bericht door kokkie58 »

Kreeg de volgende reactie op mijn mail.

We hebben uw aanvraag goed ontvangen en hebben voor u het volgend ticketnummer aangemaakt: Ticket ID - 19557.
Wij doen onze uiterste best om uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.(Op weekdagen meestal binnen de 24 uur.).




onze kantooruren zijn van 10u:00 to 16u:00 van maandag tot vrijdag.

Om de status van uw ticket te bekijken, ga naar de volgende link:
http://helpdesk.desk-aid.com/helpdesk/tickets/19557

Bedankt voor uw geduld.

met vriendelijke groeten,
Desk-aid Support Team

kanunnikes
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 dec 2013 11:19

Re: http://www.bidstar24.nl/

Ongelezen bericht door kanunnikes »

het kan zijn dat het nog een dagje duurt, ik had het antwoord al per omgaande...maar ja, ik weet niet of ze het 'druk' hebben met oplichten :-)
sommige mails hebben ze pas beantwoord na 1 - 2 dagjes, dus nog ff geduld :-)

tullie123
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jan 2014 14:43

Re: http://www.bidstar24.nl/

Ongelezen bericht door tullie123 »

[quote][/quote]
Ik heb de algemene voorwaarden van Bidstar eens goed doorgelezen en kwam het volgende tegen.
6.5 De betaling van de dienst is een automatisch terugkerende betaling. de gebruiker krijgt maandelijks een waardebon. Hij komt op deze manier ook nooit zonder (een aantal bepaald volgens het abonnement) credits te staan. De periode wordt aangeduid op de upgrade pagina en is verschillend per product. De betaling van de dienst (de waardebon) kan enkel ingezet worden op de aankoop van een product dat niet geveild wordt, maar gekocht wordt aan de verkoopprijs (de kost van het product zonder korting). De waardebon vervalt indien men een product met korting kan kopen na een veiling gewonnen te hebben of een product aan de adviesprijs heeft gekocht.
Dus er wordt maandelijks het bedrag afgeschreven nu heb ik de bank ING gebeld en ze hebben het nummer van Bidstar geblokkeerd en kreeg het advies bij een afschrijving moet ik gelijk bellen en storneren zij het bedrag wel goed opletten omdat Bidstar mogelijk de volgende keer een ander rekeningnummer gebruikt die gaat de ING dan ook weer blokkeren.
Hopelijk heb ik een beetje kunnen helpen en zet AUB een bericht op Facebook met het verzoek dat vrienden het naar iedereen doorsturen zo wordt het een sneeuwbal effect en kan die oplichterij stoppen.
Bidstar is niet alleen in Nederland bezig maar o.a. ook Frankrijk/Belgie

tullie123
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jan 2014 14:43

Re: http://www.bidstar24.nl/

Ongelezen bericht door tullie123 »

bokkel schreef:
kanunnikes schreef:...omdat ik in hun 'algemene voorwaarden' had gelezen dat ik januari en februari nog zou moeten betalen als 3-maanden lid. (dus nog 2 keer 99 euro. Van hun kant als bedriegers-site moet men van niets verstomd staan.....

Heb de AV doorgespit maar ik kan die bewering van je nergens terugvinden. Zou je een quote willen aanhalen waaruit je het beweerde opmaakt? Die 99 euri zijn volgens mij voor een kwartaal..
Kijk even naar de info tullie 123

brugge
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 dec 2013 06:57

Re: http://www.bidstar24.nl/

Ongelezen bericht door brugge »

Ik ben vandaag naar de politie gegaan en ze kunnen er niets tegen beginnen, want volgens de belgische wetgeving doen ze niets verkeerd.
Het is enkel als je een product wint en je betaalt ervoor en ze leveren dat product niet dan kun je een klacht indienen.
Het uitschrijven hier verloopt niet zo vlot, maar ze kunnen toch niets doen met een account.

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: http://www.bidstar24.nl/

Ongelezen bericht door bokkel »

Het probleem is ook niet dat die site iets verkeerd doet, het echte probleem is dat mensen denken voor een duppie op de eerste rij te kunnen zitten ZONDER eerst goed in te lezen en te beseffen wat ze nou eigenlijk gaan doen. Als je wordt gevraagd eerst geld over te maken om daarna pas je "prijs" te kunnen halen dan zou er eigenlijk een lampje moeten gaan branden.. Maar ja..

kokkie58
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 jan 2014 10:58

Re: http://www.bidstar24.nl/

Ongelezen bericht door kokkie58 »

Reactie van bidstar24,



Uw account is vanaf heden geschrapt uit onze database.


Wij hebben uw email adress de status "dont mail" gegeven.

Heb net nog wel geprobeerd om in te loggen, maar dat gaat dus niet meer.
Ik hoop dat ik er nu vanaf ben. We wachten af.

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: http://www.bidstar24.nl/

Ongelezen bericht door bokkel »

Tja, je hebt al betaald. Dus de rest boeit ze niet.

chantal83
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jan 2014 19:09

Re: http://www.bidstar24.nl/

Ongelezen bericht door chantal83 »

hallo, ik ben jammer genoeg er vandaag ook ingestonken, ik zou een jaar lang gratis tanken hebben gewonnen, nadat ik mijn prijs ging claimen dus een gold lidmaatschap nam om dus mijn prijs te innen, ja wat is nu 100 euro op een jaar gratis tanken, ja niet dus, ze maken mensen lekker met helemaal niks! ik baal gigantisch 100 euro is veel!! maar goed heb ze gemaild om mijn lidmaatschap per direct op te zeggen, tenminste een bericht gestuurd (op het envelopje geklikt) kon verder geen andere contact gegevens vinden. ben hun dus gaan google en kwam hier terecht.. pff wat een oplichters.....

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: http://www.bidstar24.nl/

Ongelezen bericht door bokkel »

Sinds wanneer is GRATIS gelijk aan €99,- ? Wellicht wilt u mijn gratis advies? Wel twee jaar lang gratis advies, voor maar € 99,-... Ik lijk wel Sinterklaas.. :lol:

Heno
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 dec 2013 19:45

Re: http://www.bidstar24.nl/

Ongelezen bericht door Heno »

Vandaag dit bericht ontvangen, maar eerst zin en dan geloven. :D
Beste ,
De terugbetaling is doorgegeven aan de dienst boekhouding en zal spoedig terug op uw rekening staan.
Veel succes,
Annelies
Klantendienst

On Mon, Dec 30, 2013 at 10:24 AM , Bidstar24.nl<[email protected]> wrote:
Beste Compliance,
De klant is opnieuw gecontacteerd,
Hopelijk kunnen we dit spoedig afronden.
Veel succes,
Annelies
Klantendienst

Gesloten