LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Xango

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
avivito
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 nov 2007 15:18

Re: Xango

Ongelezen bericht door avivito »

Waarom wikipedia niet als bron??

En waarom € 37.50 betalen als ik hier maar $ 25.00 hoef te betalen? http://www.mymangosteen.com/distributor ... /order.asp

$ 25.00 / 1.45 = € 17.24 = dus minder dan de helft!

De groeten!

guusvonscheven
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 mei 2006 00:56

Re: Xango

Ongelezen bericht door guusvonscheven »

Op aangehaalde site staat Xango te koop voor:
Retail Purchase

* 25 oz bottle of XanGo®: $39.95
* CD audio recordings: FREE
* Product info kit: FREE
* UPS shipping: INCLUDED
* No refunds on Retail Purchases

Order XanGo® as a Wholesale Member!

# Just a few ounces a day
# Wholesaling at $25 per bottle
# Four 25-oz bottles per box
# 1 box = approximately 4 weeks
# 100% money-back guarantee

Xango kost voor distributeurs in Amerika dus 100 dollar per doos met 4 flessen, en voor niet distributeurs in de verkoop 39,95 dollar (met een cd erbij).

Xango levert in Nederland dozen met 4 flessen voor 110 euro per doos, aan ingeschreven distributeurs. Dat is dus inderdaad duurder dan in Amerika; maar het is voor Xango ook duurder (verzendkosten, vertalingen, extra administratie e.d.). De adviesprijs voor verkoop aan niet ingeschrevenen is 140 euro per doos. Xango levert alleen dozen, geen losse flessen; dit betekent, dat een fles door de distributeur apart ingepakt moet worden en apart verzonden en daar wordt een hogere prijs voor gevraagd. Daarnaast verkopen distributeurs liever geen losse flessen, omdat het drinken van slechts 1 fles een te korte periode is om veel effecten op de gezondheid te kunnen merken.

Voor 25 dollar kun je hier naar mijn weten echt geen fles Xango krijgen.
Zolang je zoiets durft te beweren... deugt óf Xango niet...., óf JIJ begrijpt niet hoe mlm in elkaar steekt.....
Dus iedereen ónder jou... heeft minder kans???
Het gaat bij netwerken vooral om de contactvaardigheden van de persoon; een goede netwerker zal ongetwijfeld veel meer succes hebben dan iemand die dat niet is.

Desalnietemin maakt het toch wel wat verschil of je met een MLM product begint dat pas geïntroduceerd is, of een product dat al vele jaren op de markt is. Op een gegeven moment hebben steeds meer mensen al kennis gemaakt met het product en wordt het lastiger om potentiële klanten te vinden. Dit is niet alleen specifiek iets voor een MLM product, maar dat geld voor alle producten.

Waarom niet Wikipedia als bron:
Wikipedia is een encyclopedie die door vrijwilligers wordt bijgehouden. In principe kan iedereen zijn/haar bijdrage aan deze encyclopedie leveren en dus weet je nooit wie de bron achter de informatie is. Over het algemeen is de informatie op Wikipedia wel correct, maar soms staat er ook wel eens onzin op. Naar mijn bescheiden mening is een officiële database van de Amerikaanse overheid betrouwbaarder.

Van de Luxery Lifestyle fair heb ik nog nooit van gehoord, maar misschien komt dat wel omdat ik niet zo luxe hoef te leven, alhoewel.....ik ga nu lekker op vakantie!

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Xango

Ongelezen bericht door Econometrist »

Maar Guus, heb jij een verklaring voor het feit dat Aldi voor 60 cent per fles eindgebruikersprijs sinasappelsap op de schappen krijgt, en dat xango ten minste 25 dollar moet kosten?
Zit die 24,40 verschil enkel in het misbruik van zieke mensen die op zoek zijn naar verlichting van hun kwalen? Of ga jij beweren dat de vrucht zélf ten minste 100 keer duurder te kweken is?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Xango

Ongelezen bericht door So be it »

Beste Guus,
Desalnietemin maakt het toch wel wat verschil of je met een MLM product begint dat pas geïntroduceerd is, of een product dat al vele jaren op de markt is. Op een gegeven moment hebben steeds meer mensen al kennis gemaakt met het product en wordt het lastiger om potentiële klanten te vinden. Dit is niet alleen specifiek iets voor een MLM product, maar dat geld voor alle producten.
Een kwalijke zaak wanneer iedereen die in jouw organisatie komt, een minder goede kans heeft....!
Met welk tempo wordt de "kans" minder???? :?

En je vergelijkt het met de normale markt???
Alleen wanneer er géén vraag meer is naar een produkt, gaat de "kans" omlaag... en dat is ook precies wat zal gaan gebeuren met een "trend"produkt... zals Xango... en vele andere mlmbedrijven!!!!

Voor normale, verbruiksartikelen, is de markt allang verzadigd en zal verzadigd blijven.....
De vraag is alleen:
Welk stukje van de markt pak je!!!!
En dan proberen vele bedrijven, ook in mlm, op te vallen door kreten als:
Nieuw! een "nieuwe methode", Vernieuwd! krachtiger! etc.....

Beter is het je te onderscheiden door service en een gunstige prijs/kwaliteit verhouding!!!!

So be it

Ikweethetwel
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 nov 2007 14:46

Re: Xango

Ongelezen bericht door Ikweethetwel »

Jammer dat als je dit forum leest er altijd mensen zijn die graag schoppen naar nieuwe marketing methodes. HALLO zeg, aankopen via het internet zou toch ook niemand gaan doen?!

Netwerkmarketing is een legale en eerlijke manier om een product te verkopen en degene die een verwijzing doet cq een klant aanbrengt daarvoor te belonen.

Heeft een van de forumschrijvers ooit de moeite genomen om Xango een tijdje uit te proberen, nee ..natuurlijk niet. Typisch Hollandse mentaliteit, als je ergens last van hebt neem je toch een aspirientje.

Er zijn mensen die structurele gezondheidsproblemen hebben en door het gebruik van additionale supplementen verlichting ervaren. Dat er een lobby van de farmaceutische concerns is om voedingssuplementen uit het schap te krijgen om meer te kunnen verdienen aan een generaal ongezondere bevolking,...daar hoor ik niemand over. Over de Codex Allimentarius ook niet. Jammer, het niveau blijft beperkt tot het schoppen in een open deur.

De meneer die Xango distributeur is,..petje af, u bent een van de velen die open minded is en een reele blik heeft op het product en de werkzaamheid daarvan.

Een gebruiker!

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Xango

Ongelezen bericht door Econometrist »

Dat er een lobby van de farmaceutische concerns is om voedingssuplementen uit het schap te krijgen om meer te kunnen verdienen aan een generaal ongezondere bevolking
Hiermee doel je zeker op de bendes die vruchtensapjes voor 37,50 als geneesmiddel proberen te verkopen aan slachtoffers zoals jij? Open mind, open wallet...
De meneer die Xango distributeur is,..petje af, u bent een van de velen die open minded is en een reele blik heeft op het product en de werkzaamheid daarvan.
Maar een uiterst ireële kijk op prijspolitiek!

Maar als jij er happy mee bent, ga je gang.
Alleen wil ik je er wel op wijzen dat een vliegtuigticket kopen en die mangosteenvruchten zelf gaan plukken aanzienlijk goedkoper is.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Xango

Ongelezen bericht door So be it »

Heeft een van de forumschrijvers ooit de moeite genomen om Xango een tijdje uit te proberen, nee ..natuurlijk niet.
Jawel dus...., 4 weken.....

Merk ik dan nóg niks...., pech..., centen weg....! :wink:

SBI
Mijn vrouw zit er nog wel aan...., maar is er ook niet kapot van....!

SBI
(probeer eens een stukkie zeep...:lol:)

Jens1
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 aug 2010 12:59

Re: Xango

Ongelezen bericht door Jens1 »

Econometrist schreef:Maar Guus, heb jij een verklaring voor het feit dat Aldi voor 60 cent per fles eindgebruikersprijs sinasappelsap op de schappen krijgt, en dat xango ten minste 25 dollar moet kosten?
Zit die 24,40 verschil enkel in het misbruik van zieke mensen die op zoek zijn naar verlichting van hun kwalen? Of ga jij beweren dat de vrucht zélf ten minste 100 keer duurder te kweken is?
De mangosteenbomen die in Zuid-Oost Azië gekweekt worden hebben 10 jaar tijd nodig vooraleer er een eerste keer kan geoogst worden, daarna wordt er 2 tot 3 keer per jaar geoogst. De vruchten worden niet bespoten. (iedereen weet dat biologische kweek minder kwantiteit in vruchten betekent = dus hogere prijs. Dit alles is dus een behoorlijke investering voor de autochtone boeren.
En hier nog een economisch antwoord: Vraag - aanbod. Mangosteendrank wordt niet elke dag door bijna iedereen op aarde gedronken. Kleine vraag met als gevolg sowieso hogere prijs.

Weet je waarom sinaasappelsap van de aldi 60 cent per fles kost?
Seizoensarbeiders plukken die tegen een loon van maximum 6 euro per uur. Alles wordt verwerkt met machines en je wilt niet weten wat er allemaal op een sinaasappel gespoten wordt. Ga naar de biowinkel en jouw sinaasappels zullen een stukje duurder zijn dan in de aldi.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Xango

Ongelezen bericht door tennis »

Weet je waarom sinaasappelsap van de aldi 60 cent per fles kost?
Prijs is niet meer juist, want sinds het laatste berichtje van november 2007 zijn de prijzen veranderd! :lol:

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Xango

Ongelezen bericht door Niels2010 »

Jens1 schreef:
Econometrist schreef:Maar Guus, heb jij een verklaring voor het feit dat Aldi voor 60 cent per fles eindgebruikersprijs sinasappelsap op de schappen krijgt, en dat xango ten minste 25 dollar moet kosten?
Zit die 24,40 verschil enkel in het misbruik van zieke mensen die op zoek zijn naar verlichting van hun kwalen? Of ga jij beweren dat de vrucht zélf ten minste 100 keer duurder te kweken is?
De mangosteenbomen die in Zuid-Oost Azië gekweekt worden hebben 10 jaar tijd nodig vooraleer er een eerste keer kan geoogst worden, daarna wordt er 2 tot 3 keer per jaar geoogst. De vruchten worden niet bespoten. (iedereen weet dat biologische kweek minder kwantiteit in vruchten betekent = dus hogere prijs. Dit alles is dus een behoorlijke investering voor de autochtone boeren.
Zou best kunnen, maar:
Jens1 schreef:En hier nog een economisch antwoord: Vraag - aanbod. Mangosteendrank wordt niet elke dag door bijna iedereen op aarde gedronken. Kleine vraag met als gevolg sowieso hogere prijs.
je hebt niet helemaal goed opgelet bij economie. Hoge vraag, klein aanbod = hoge prijs; lage vraag, groot aanbod = lage prijs - oftewel het principe van relatieve schaarste.

Waar je waarschijnlijk op doelt is dat als er meer vraag naar een product komt, het voor de fabrikant goedkoper wordt om het product te produceren, aangezien dat op grotere schaal plaats kan vinden. Dat zie ik in dit geval echt niet gebeuren, aangezien er zoveel kleine aanbieder van mangosteensap/noni-sap, etc. zijn.
Jens1 schreef:Weet je waarom sinaasappelsap van de aldi 60 cent per fles kost?
Seizoensarbeiders plukken die tegen een loon van maximum 6 euro per uur. Alles wordt verwerkt met machines en je wilt niet weten wat er allemaal op een sinaasappel gespoten wordt. Ga naar de biowinkel en jouw sinaasappels zullen een stukje duurder zijn dan in de aldi.
Idd, en omdat de aldi lagere kwaliteit sinaasappels inkoopt dan bijvoorbeeld de Albert Heijn.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: Xango

Ongelezen bericht door trebelski »

Cor Vervoort schreef: Nou dan ben ik toch wel ontzettend blij met de Xangosap welke Gerdie van Boxtel mij heeft geadviseerd om mijn gezondheid weer op de rit te krijgen. Ten eerste is mijn dagelijkse pijn in mijn vingers is weg, mijn wekelijkse migraine is verdwenen en mijn huid is weer zo prettig. Laat staan de energie die ik voortaan weer heb. Gerdie bedankt!!
Goed he die Gerdie. :mrgreen:
Dromen zijn bedrog als je in je bed p*st ligt het er morgen nog. Cor , je hebt nog niet verteld dat je er 40 jaar jonger uitziet! :arrow:

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Xango

Ongelezen bericht door Niels2010 »

Cor Vervoort schreef:Na vanavond maandag 20 februari naar tros Radar te hebben gekeken wordt je niet vrolijk van al die informatie over de E-stoffen. Nou dan ben ik toch wel ontzettend blij met de Xangosap welke Gerdie van Boxtel mij heeft geadviseerd om mijn gezondheid weer op de rit te krijgen. Ten eerste is mijn dagelijkse pijn in mijn vingers is weg, mijn wekelijkse migraine is verdwenen en mijn huid is weer zo prettig. Laat staan de energie die ik voortaan weer heb. Gerdie bedankt!!
Geachte heer Vervoort,

u maskeert het mooi, maar weet u zeker dat u niet gewoon een financieel belang hebt bij Xango?

http://gratisadverteren.net/online-mark ... dheid_1112

Doe Gerdie de groeten!

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: Xango

Ongelezen bericht door trebelski »

Auw, dat doet pijn om zo ontmaskert te worden.

CSM
Berichten: 511
Lid geworden op: 31 aug 2011 10:37

Re: Xango

Ongelezen bericht door CSM »

Mijn oude buurvrouwtje zegt heel erg tevreden te zijn over Xangosap. Ze had nogal last van ontstoppingen, maar dat is nu voorbij.

CSM
Berichten: 511
Lid geworden op: 31 aug 2011 10:37

Re: Xango

Ongelezen bericht door CSM »

Voorheen gebruikte ze soda.

pieter35
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 sep 2013 16:39

Re: Xango

Ongelezen bericht door pieter35 »

Je hoeft helemaal geen xango te kopen. Je kunt ook verse mangostan (mangosteen) kopen. De vrucht kun je eten. en uit de binnenkant van de schil waar veel meer xanthonen in zitten kun je ieder dag een klein stukje nemen. Het is wel bitter. Deze vrucht is te krijgen bij de betere supermarkten! en sommige toko s.

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: Xango

Ongelezen bericht door bokkel »

pieter35 schreef:Je hoeft helemaal geen xango te kopen. Je kunt ook verse mangostan (mangosteen) kopen. De vrucht kun je eten. en uit de binnenkant van de schil waar veel meer xanthonen in zitten kun je ieder dag een klein stukje nemen. Het is wel bitter. Deze vrucht is te krijgen bij de betere supermarkten! en sommige toko s.
Een aluhoedje op zetten werkt ook...

Gesloten