Heel vreemd dat je een abonnement hebt met onbeperkt internetten en dat je dan wordt afgesloten omdat je teveel MB gebruikt hebt. Als je belt is dit niet te herstellen. Heeft iemand hier al mee te maken gehad?
Ik zou graag weten wat hieraan te doen is?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2
Re: Tele2
Dat hangt van de reden af, maar er is in dit soort gevallen altijd een "fair use policy" in het spel, wat providers de mogelijkheid geeft om excessen uit te bannen. Dat staat in de algemene voorwaarden, 14.6 volgens mij, die je hebt geaccepteerd bij aangaan van het contract.Marian1959 schreef:Heel vreemd dat je een abonnement hebt met onbeperkt internetten en dat je dan wordt afgesloten omdat je teveel MB gebruikt hebt. Als je belt is dit niet te herstellen. Heeft iemand hier al mee te maken gehad?
Ik zou graag weten wat hieraan te doen is?
Ook kan het zo zijn dat je pc besmet is door een virus, en daardoor voor jou ongemerkt veel Mb's aan data genereert, maar dat zeggen ze er meestal wel bij.
Maar goed, dit hangt van veel factoren af, over hoeveel data per dag/maand hebben we het hier?
-
Marian1959
Het betreft t downloaden van apps op een nieuwe telefoon ws. Hoeveel mb wordt niet gezegd. De telefoon is nog maar een paar dagen oud, gekregen 4 januari ....dus dat moeten wel heel veel mb geweest zijn dan?? Ik weet t niet.
-
Tele2 Webcare
Hallo Marian1959,
Lastig dat je problemen ervaart met je diensten. Ik begrijp dat het erg vervelend is als je hier geen gebruik van kunt maken.
We willen graag samen uit deze situatie komen, ik raad je aan een topic aan te maken op ons forum.
Daar staan onze forumleden en medewerkers klaar om je te helpen.
https://forum.tele2.nl/
Op deze manier kunnen we de situatie beter onderzoeken en is er meer ruimte om te reageren.
We zien je bericht graag tegemoet.
Groetjes, Daniëlle
Lastig dat je problemen ervaart met je diensten. Ik begrijp dat het erg vervelend is als je hier geen gebruik van kunt maken.
We willen graag samen uit deze situatie komen, ik raad je aan een topic aan te maken op ons forum.
Daar staan onze forumleden en medewerkers klaar om je te helpen.
https://forum.tele2.nl/
Op deze manier kunnen we de situatie beter onderzoeken en is er meer ruimte om te reageren.
We zien je bericht graag tegemoet.
Groetjes, Daniëlle
Er zijn gebruikers bij T-mobile die >200Gb/maand doen, oftewel meer dan 6Gb/maand, dankzij hun oude "onbeperkt internet" mobiele abonnementen.Marian1959 schreef:Het betreft t downloaden van apps op een nieuwe telefoon ws. Hoeveel mb wordt niet gezegd. De telefoon is nog maar een paar dagen oud, gekregen 4 januari ....dus dat moeten wel heel veel mb geweest zijn dan?? Ik weet t niet.