| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN, om wanhopig van te worden
-
IngridenHarm
KPN, om wanhopig van te worden
Sinds medio mei 2013 ben ik overgestapt van Ziggo naar KPN om persoonlijke redenen. De overstap ging goed en wij waren blij met de overstap ..... tot afgelopen november! In de 2e helft van november (het weer was niet al te best) viel ineens de TVzender uit. Het duurde ongeveer 15 a 20 minuten en toe deed de TV het weer. Een dag later gebeurde hetzelfde weer. Ik wijtte het aan atmosferische storing en/of een stroomstoring i.v.m het slechte weer. Een kleine week later vertelde mijn dochter mij dat de TV al een paar keer was uitgegaan. Ik vond het toen al wel vreemd maar wilde de storing eerst nog met eigen ogen zien voordat ik zou bellen. Op 1 december in de late avond kwam de storing weer, na een kwartiertje startte de TV weer op. Ik merkte nu ook dat niet alleen de TV het niet meer deed maar dat ook het internet met de storing uitviel. Een half uur daarna was de storing er weer. KPN op 2 dec gebeld met het hele verhaal. De kabel werd doorgemeten en een monteur werd gestuurd. Nu zal ik je een heel lang verhaal besparen maar ik ben ondertussen 15 telefoontjes verder, het 10 monteurs over de vloer gehad, heb daarvoor al 4 dagen aan vrije tijd moeten inleveren, 3 modems zijn de revue al gepasseerd, de kabel van het wijkkastje is goed nagekekeken, sinds de kerst doet ook mijn vaste telefoonverbinding het niet meer (en dat 24/7 dus niet) en nog ben ik geen klap opgeschoten. KPN beloofd steeds dingen maar komt de afspraken niet na. Ben tot nu toe altijd beleefd en correct gebleven tegen de dames en heren van de "klantendienst" van KPN maar vind het nu toch zeer moeilijk om die correctheid vol te blijven houden. Zijn er meer mensen die met dit probleem kampen?
Re: KPN, om wanhopig van te worden
Als je TV opnieuw opstart, en ze vervangen iedere keer het modem, dan kunnen jullie lang langs elkaar heen bewegen, want dat zijn 2 aparte apparaten toch.IngridenHarm schreef:Sinds medio mei 2013 ben ik overgestapt van Ziggo naar KPN om persoonlijke redenen. De overstap ging goed en wij waren blij met de overstap ..... tot afgelopen november! In de 2e helft van november (het weer was niet al te best) viel ineens de TVzender uit. Het duurde ongeveer 15 a 20 minuten en toe deed de TV het weer. Een dag later gebeurde hetzelfde weer. Ik wijtte het aan atmosferische storing en/of een stroomstoring i.v.m het slechte weer. Een kleine week later vertelde mijn dochter mij dat de TV al een paar keer was uitgegaan. Ik vond het toen al wel vreemd maar wilde de storing eerst nog met eigen ogen zien voordat ik zou bellen. Op 1 december in de late avond kwam de storing weer, na een kwartiertje startte de TV weer op. Ik merkte nu ook dat niet alleen de TV het niet meer deed maar dat ook het internet met de storing uitviel. Een half uur daarna was de storing er weer. KPN op 2 dec gebeld met het hele verhaal. De kabel werd doorgemeten en een monteur werd gestuurd. Nu zal ik je een heel lang verhaal besparen maar ik ben ondertussen 15 telefoontjes verder, het 10 monteurs over de vloer gehad, heb daarvoor al 4 dagen aan vrije tijd moeten inleveren, 3 modems zijn de revue al gepasseerd, de kabel van het wijkkastje is goed nagekekeken, sinds de kerst doet ook mijn vaste telefoonverbinding het niet meer (en dat 24/7 dus niet) en nog ben ik geen klap opgeschoten. KPN beloofd steeds dingen maar komt de afspraken niet na. Ben tot nu toe altijd beleefd en correct gebleven tegen de dames en heren van de "klantendienst" van KPN maar vind het nu toch zeer moeilijk om die correctheid vol te blijven houden. Zijn er meer mensen die met dit probleem kampen?
Maar ik zou ook eens kijken naar de stroomvoorziening van het modem, mogelijk dat daar iets niet goed mee gaat?
-
IngridenHarm
dank je Sjohie voor je reactie. Tv en modem zijn idd 2 aparte apparaten, de stroomvoorziening is reeds nagekeken en die is goed. De monteurs spreken elkaar allemaal tegen over wat mogelijk wel of geen probleem zou kunnen zijn. Als de stroomvoorziening niet helemaal goed zou zijn dan zou de telefoon het oof af en aan moeten werken maar die is al ruim 3 weken helemaal "dood". Ook daar kan geen oplossing voor gevonden worden. Afgelopen dinsdag heb ik met KPN gebeld en er zou een escalatie team op het probleem gezet worden. Ik zou uiterlijk woensdag gebeld worden daarover. Ik heb vanmorgen maar eens geeinformeerd wanneer ik daarover gebeld zou worden. De medewerker heeft het nagekeken en kon mij vertellen dat er nog niets aan het escalatieteam doorgegeven was. Ditzelfde probleem is mij ook al overkomen met het bestellen en leveren van een nieuwe modem. Na 2 weken nog niets, er achteraan gebeld en KPN had wel de monteur op zijn kop gegeven omdat hij mij de verkeerde modem beloofd had die de KPN helemaal nog niet kon leveren. Maar KPN zal niet even de moeite nemen om de klant daarover te informeren ... nee die wacht rustig af tot de klant het wachten beu is en weer belt. Ik wordt echt moedeloos van de KPN
Tsja, daar zijn er meer van. Ik ben ook niet echt blij met Digitenne (KPN), maar dan weer wel met Ziggo, waar ik al ~14 jaar een tevreden klant ben.IngridenHarm schreef:dank je Sjohie voor je reactie. Tv en modem zijn idd 2 aparte apparaten, de stroomvoorziening is reeds nagekeken en die is goed. De monteurs spreken elkaar allemaal tegen over wat mogelijk wel of geen probleem zou kunnen zijn. Als de stroomvoorziening niet helemaal goed zou zijn dan zou de telefoon het oof af en aan moeten werken maar die is al ruim 3 weken helemaal "dood". Ook daar kan geen oplossing voor gevonden worden. Afgelopen dinsdag heb ik met KPN gebeld en er zou een escalatie team op het probleem gezet worden. Ik zou uiterlijk woensdag gebeld worden daarover. Ik heb vanmorgen maar eens geeinformeerd wanneer ik daarover gebeld zou worden. De medewerker heeft het nagekeken en kon mij vertellen dat er nog niets aan het escalatieteam doorgegeven was. Ditzelfde probleem is mij ook al overkomen met het bestellen en leveren van een nieuwe modem. Na 2 weken nog niets, er achteraan gebeld en KPN had wel de monteur op zijn kop gegeven omdat hij mij de verkeerde modem beloofd had die de KPN helemaal nog niet kon leveren. Maar KPN zal niet even de moeite nemen om de klant daarover te informeren ... nee die wacht rustig af tot de klant het wachten beu is en weer belt. Ik wordt echt moedeloos van de KPN
-
whogenturf
TV providers zijn allemaal hetzelfde. Je moet er een beetje geluk mee hebben.
-
whogenturf
TV providers zijn allemaal hetzelfde. Je moet er een beetje geluk mee hebben.
whogenturf schreef:TV providers zijn allemaal hetzelfde. Je moet er een beetje geluk mee hebben.
Ik ben dik tevreden met waar ik ben, dus hoezo geluk? Geen KPN>