LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] phonehouse/ acer problemen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
timo716
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 jan 2014 21:15

phonehouse/ acer problemen

Ongelezen bericht door timo716 »

heb een Acer E1 Liquid.
Leuk toestel maar na 2 a 3 weken liep hij wel eens vast 1 a2 keer per dag.
werd warmer (rond de 40 graden gewoon als hij niks deed.)
Die problemen hielden aan en kreeg er geen hulp voor van phonehouse maar de toestand verslechterde.
Hij ging nog alleen aan als ik hem in plugde.
dat werkte.

Ik zat tv te kijken en mijn gsm gleed heel lullig van de bank.
zacht plofje later bleek dus dat hij niks meer deed.
de patient was overleden.

ja er zitten op de hokjes krassen en plekjes zei de winkelier dus val schade.
geen garantie.
tenzij je verzekerd bent.
nee dat ben ik niet ik heb GARANTIE .
nee hoor. maar we sturen hem naar dynafix.
Mijn gsm zou 2 weken weg zijn.
kreeg belletje na 3 weken dat hij binnen was.
Moederbord was kapot en niet eens door een val.
dus ik thuis alles weer instellen want uiteraard was alles weg aan instellingen en contacten.
Kom ik thuis en wat blijkt bij het instellen van mijn muziekspeler en het inpluggen van mijn oortjes.
er zat zand in de plug.
ik open de achterkant.
zit het kapje er niet goed op dus ik beter er op doen. nee hoor werkt niet. 1/5 deel van de achterkant van het klapje past niet meer. het klikt niet.
Weer terug gegaan ja meneer gaat 4 weken duren.

maar kreeg afgelopen nacht weer een baterij technisch probleem.
lag in bed op een app.
de accu was rond de 20% kreeg na minuutje ofzo waarschuwing nog 15% maar hij lag aan ladder.
hij nam af en herkende ladder niet.
de gsm werd echt warm
hij viel uit en ging niet aan zelfs niet aan ladder. en werd warmer.
ik alles log gehaald en te luchten gelegd.
werd wakker en was mijn gsm weer normaal. Mooi het leek normaal te gaan.
bij 2en de gsm lag met batterij naar boven naast me hoofdekussen en ik werd wakker.
van gesis
rook ook brandlucht en mijn accu was zeker 60 graden warm

ik wil mijn geld langzamerhand terug zo veel problemen met toestel van half jaar.
ja je hebt hem laten vallen dus geld geen garantie meer.
ik word er moedeloos van.

vlgens de wet heb je recht op fabrieksgarantie en als klant als je ontevreden bent over de service ect over je geld terug.
dat ga ik komende week maar weer proberen want dit is niet fijn een sissende accu.
en nu heb ik sinds 5:05 de waarschuwing dat mijn opslaggeheugen vol is.
32 gig sd kaart beschikbaar 30 gig
1gig ram beschikbaar 0.4 gig
telefoongeheugen beschikbaar 0.4 gig van de 1 gig
interngeheugen beschikbaar 0.6 gig van de 1 gig.

maar hij slaat ook niks op ook.
word moe er van stuur hem voor 1 probleem weg krijg er 3 terug.
maar ze willen maar 1 probleem per keer aanpakken.
ow en zonder leen toestel of wat dan ook echt geen service vind ik dat.

heeft iemand advies? please

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: phonehouse/ acer problemen

Ongelezen bericht door bokkel »

timo716 schreef:heb een Acer E1 Liquid.
werd warmer (rond de 40 graden gewoon als hij niks deed.)... maar de toestand verslechterde.
...de patient was overleden...geen garantie. tenzij je verzekerd bent.nee dat ben ik niet ik heb GARANTIE . nee hoor. Moederbord was kapot en ...er zat zand in de plug. ik open de achterkant. zit het kapje er niet goed op dus ik beter er op doen... het klikt niet.
Weer ... een baterij technisch probleem.
lag in bed op een app. de accu was rond ... maar hij lag aan ladder.
hij nam af en herkende ladder niet.
de gsm werd echt warm
hij viel uit en ging niet aan zelfs niet aan ladder. en werd warmer.
ik alles log gehaald en te luchten gelegd.
werd wakker en was mijn gsm weer normaal.... en ik werd wakker. van gesis
rook ook brandlucht en mijn accu was zeker 60 graden warm

ik wil mijn geld langzamerhand terug zo veel problemen met toestel van half jaar.
ja je hebt hem laten vallen dus geld geen garantie meer.
ik word er moedeloos van.

vlgens de wet heb je recht op fabrieksgarantie en als klant als je ontevreden bent over de service ect over je geld terug.
... is niet fijn een sissende accu.
...
ow en zonder leen toestel of wat dan ook echt geen service vind ik dat.

heeft iemand advies? please
Mijn advies? Doe eens normaal! Je sloopt zelf je telefoon maar verwacht dat de garantie dat wel afdekt? En over welke wet heb jij het eigenlijk? Koop lekker een andere telefoon, eentje met een trap. Die zijn niet zo hoog als een ladder.

timo716
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 jan 2014 21:15

Re: phonehouse/ acer problemen

Ongelezen bericht door timo716 »

@bokkel,

Mijn advies ga toch lekker iets nuttigs met je leven doen.
Ik sloop mijn GSM niet.
Waaruit denk jij van wel?

dat zand in de earplug gat ding zit er sinds dynafix in.
En Ja accu's vallen onder de fabrieks garantie.
Nooit van gehoord zeker?

De wet op kwaliteits bescherming bied bescherming aan consumenten als de consument een artikel koopt en het niet functioneerd.

De phonehouse zeikt maar dat ze niks kunnen doen want opsturen hebben ze geen zin in.

en nee koop geen andere gsm sommige werken voor hun geld en hebben niet zo even paar honderd euro voor nieuwe gsm over.


van de week was die gsm weer aan sissen en lag hij niet aan de lader.

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: phonehouse/ acer problemen

Ongelezen bericht door bokkel »

timo716 schreef:...
Ik sloop mijn GSM niet.
Waaruit denk jij van wel?...
omdat
timo716 schreef:... en mijn gsm gleed heel lullig van de bank.
zacht plofje later bleek dus dat hij niks meer deed.
de patient was overleden...
Precies onder de goede hoek, kan gebeuren, en dan is je foon deaud.
Geen garantie, en nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Wel doe je heel vijandig, maar dat komt natuurlijk omdat ik net niet zeg wat jij graag wil horen. Net zoals je provider. En als je dezelfde taal aan de telefoon bezigt dan begrijp ik je provider bijzonder goed. Prettig weekend

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: phonehouse/ acer problemen

Ongelezen bericht door bokkel »

Ohja..ik denk niet dat de huis-juristen hir ooit van gehoord hebben
timo716 schreef:...De wet op kwaliteits bescherming bied bescherming aan consumenten als de consument een artikel koopt en het niet functioneerd...

timo716
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 jan 2014 21:15

Re: phonehouse/ acer problemen

Ongelezen bericht door timo716 »

nou de gsm viel plat op zijn achterkant dat zei ik tegen de verkoper en die zegt hij hoord tegen een stootje te kunnen.

De fout lag in het moederbord er was GEEN valschade zei de reparateur.

Maar kreeg hem wel gekrast terug batterij klep past niet meer en met een substantie die knarts in de oordop contact.

nou volgends de ACM heb je recht op de garantie en deugdelijke spullen.
vandaar dus die wetten :P

https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/consu ... k-product/


googel maar recht op garantie lukt je vast wel.

Ik ben als laborant ook verantoordelijk voor kwaliteit dus daarom ken ik wat van die regeltjes en wetgevingen.

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: phonehouse/ acer problemen

Ongelezen bericht door bokkel »

timo716 schreef:...Ik ben als laborant ook verantoordelijk voor kwaliteit dus daarom ken ik wat van die regeltjes en wetgevingen...
Ach..laat ook maar...

Gesloten