Ik ben nu geruime tijd klant bij Ziggo en heb daar een alles in 1 pakket (Alles in 1 plus pakket) aangevuld met tv extra. Dat zijn dus heel wat zenders.
Aangezien ik me vreselijk stoor aan de vele reclameonderbrekingen bij de commerciële zenders dacht ik dat zo'n extra pakket wel van pas zou komen. Immers, alles wat achter de decoder zit is immers reclamevrij...... althans dat dacht ik.
Sinds een paar maanden valt het me op dat nu ook op deze zenders (o.a. op SYFY en Comedy central family) de programma's onderbroken worden voor deze reclameterreur.
Weet iemand hoe dit zit ? Ik kan hier bij ziggo zelf helemaal niets van terugvinden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Reclame bij Ziggo alles in 1 pakket ??
-
Re: Reclame bij Ziggo alles in 1 pakket ??
Ziggo heeft geen invloed op wat de zenders uit zenden.
Ziggo kan alleen tegen extra betaling zenders door geven,
die graag meer centen zien van klanten voor pakketten waar 95% waardeloos van is.
Dus extra paketten nemen vind ik toch al weg gegooit geld.
Je betaalt om die zender te mogen bekijken. Je bepaald niet wat er uitgezonden word.
EN we weten alleemaal dat dit land van geld schrapen houd.
Ziggo kan alleen tegen extra betaling zenders door geven,
die graag meer centen zien van klanten voor pakketten waar 95% waardeloos van is.
Dus extra paketten nemen vind ik toch al weg gegooit geld.
Je betaalt om die zender te mogen bekijken. Je bepaald niet wat er uitgezonden word.
EN we weten alleemaal dat dit land van geld schrapen houd.
Re: Reclame bij Ziggo alles in 1 pakket ??
Mag ik vragen hoe je daar bij komt? Heb je dat ergens gelezen, of dacht je iets van "ik betaal er voor, dus dan hoeven ze geen inkomsten uit reclame meer te halen"? Dat is gewoon mijn nieuwsgierigheid. Maar het zijn commerciële zenders, dus de naam verklapt al een beetje wat hun ultieme doel is, namelijk geld verdienen aan de kijker, en dat kan maar op 2 manieren, door ze (de kijkers) via in dit geval Ziggo, te laten betalen voor doorgifte, maar dat is een klein bedrag, of door ze reclame voor te schotelen.xXxEtieDa1xXx schreef:Ik ben nu geruime tijd klant bij Ziggo en heb daar een alles in 1 pakket (Alles in 1 plus pakket) aangevuld met tv extra. Dat zijn dus heel wat zenders.
Aangezien ik me vreselijk stoor aan de vele reclameonderbrekingen bij de commerciële zenders dacht ik dat zo'n extra pakket wel van pas zou komen. Immers, alles wat achter de decoder zit is immers reclamevrij...... althans dat dacht ik.
Sinds een paar maanden valt het me op dat nu ook op deze zenders (o.a. op SYFY en Comedy central family) de programma's onderbroken worden voor deze reclameterreur.
Weet iemand hoe dit zit ? Ik kan hier bij ziggo zelf helemaal niets van terugvinden.
Het is denk ik een keuze van de zender in kwestie, ik kan me voorstellen dat een Comedy Central geen nee zegt, als Danone op de stoep staat met een zak geld en een nieuwe smaak danoontje die ze de Nederlandse kinderen door de strot willen duwen.