LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kapotte Sony Experia Z
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 06 jan 2014 20:33
Kapotte Sony Experia Z
Mijn vrouw heeft vorig jaar april een nieuw mobieltje bij Vodavone inclusief abonnement genomen. Nu ging onlangs de aansluiting voor de oplader kapot. Zij heeft hem in een beschermhoesje gaat er netjes mee om. Vodavone heeft de mobiel opgestuurd en wij kregen als antwoord terug, eigen schuld! Kosten laten maken 280,00 euro. Wij gaan niet akkoord en laten het toestel vooralsnog niet maken. Krijgen wel onderzoekskosten van 36,00 voor onze kiezen. Tevens gaf de verkoper aan dat er maar een jaar garantie opzit vreemd want mijn vrouw heeft het toestel nog geen jaar. We vinden dat hij kosteloos gemaakt moet worden en zij niet zomaar kunnen zeggen dat de schuld bij mijn vrouw ligt. Overigens kom je op internet tegen dat het bij dit type toestel een zwak euvel is. Goede service bij Vodavone in Bogaard Rijswijk krijgen we niet. Ik ga nu een procedure opstarten. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Met vriendelijke groet, Peppino D'Emilio
Re: Kapotte Sony Experia Z
Nou, ik lees graag het vervolg...peppino.demilio schreef:.. Ik ga nu een procedure opstarten. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Met vriendelijke groet, Peppino D'Emilio
Re: Kapotte Sony Experia Z
Overal zitten telefoon reparatie shops. Een goede kan ook deze aansluiting vervangen en waarschijnlijk voor minder dan €36. Gewoon zoeken op internet zou ik aanraden.peppino.demilio schreef:Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Met vriendelijke groet, Peppino D'Emilio
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 14 jan 2014 16:59
Re: Kapotte Sony Experia Z
Hallo ik heb het zelfde probleem met mn Sony Experia!!!!!!
In maart had ik hem aangeschaft via T-mobile maar het zelfde verhaaltje dat het mn enigen schuld zou zijn!!!!Maar de aansluiting is gewoon niet goed!!!!
Wat gaan we hier aan doen ben al zo lang bezig!!
In maart had ik hem aangeschaft via T-mobile maar het zelfde verhaaltje dat het mn enigen schuld zou zijn!!!!Maar de aansluiting is gewoon niet goed!!!!
Wat gaan we hier aan doen ben al zo lang bezig!!
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 14 jan 2014 17:54
Re: Kapotte Sony Experia Z
Goedendag,
Hier hetzelfde probleem, aansluitingspoort voor het opladen defect. Valt niet onder de standaard garantie, vraag me dan toch echt af waaronder het dan moet vallen! Zijn er nog meer medeforummers die dit probleem herkennen met dit toestel. Peppine: wil zelf ook een procedure opstarten, heb jij al tips voor mij?
Hier hetzelfde probleem, aansluitingspoort voor het opladen defect. Valt niet onder de standaard garantie, vraag me dan toch echt af waaronder het dan moet vallen! Zijn er nog meer medeforummers die dit probleem herkennen met dit toestel. Peppine: wil zelf ook een procedure opstarten, heb jij al tips voor mij?
Re: Kapotte Sony Experia Z
Bij Peppine was het na 8 maanden, en dan ligt wat betreft garantie de bewijslast bij de klant, hij/zij moet dus aan tonen dat het defect niet door eigen (mis)handelen is ontstaan. De eerste 6 maanden is het andersom, wat logischerwijs veel voordeliger is voor de consument. Even afhankelijk hoe dat bij jou is, zou je eens na kunnen denken over hoe jij misbruik kan ontkrachten?paullimburger schreef:Goedendag,
Hier hetzelfde probleem, aansluitingspoort voor het opladen defect. Valt niet onder de standaard garantie, vraag me dan toch echt af waaronder het dan moet vallen! Zijn er nog meer medeforummers die dit probleem herkennen met dit toestel. Peppine: wil zelf ook een procedure opstarten, heb jij al tips voor mij?
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 07 jan 2014 16:59
Re: Kapotte Sony Experia Z
Beste TS,
Even Googlen leert mij dat dit een veel voorkomend probleem is bij de Xperia Z. Defecte mini USB, spontane barst in het scherm en slechte waterdichtheid komen veel voor, Sony weet dit ook.
Bekijk dit even: http://www.consumentenbond.nl/actueel/n ... martphone/
Later is er nog een bericht geplaatst door de Consumentenbond, t/m november 2013 hebben zich zo'n 350 mensen gemeld met een dergelijke klacht. Misschien helpt een second opinion door Sony?
Even Googlen leert mij dat dit een veel voorkomend probleem is bij de Xperia Z. Defecte mini USB, spontane barst in het scherm en slechte waterdichtheid komen veel voor, Sony weet dit ook.
Bekijk dit even: http://www.consumentenbond.nl/actueel/n ... martphone/
Later is er nog een bericht geplaatst door de Consumentenbond, t/m november 2013 hebben zich zo'n 350 mensen gemeld met een dergelijke klacht. Misschien helpt een second opinion door Sony?