LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Douglas en goede service

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Helga4045

Douglas en goede service

Ongelezen bericht door Helga4045 »

Ik wil graag even iets kwijt. Een paar dagen voor kerst kocht ik bij Douglas in de Venestraat in Den Haag 3 cadeaudozen met parfum van € 180,00. Bij thuiskomst kwam ik er achter dat ik de kortingsbon welke 25 % korting zou geven, vergeten was af te geven tijden het afrekenen, de mevrouw bij de kassa heeft er toen ook niet om gevraagd.

Heb toen gemaild met de klantenservice van Douglas, maar na 2 weken kreeg ik aan antwoord dat ik maar terug moest gaan naar de winkel. Ja, toen was de parfum al gebruikt. Maar na wat heen en weer mailen met de klantenservice kwam ik niet veel verder.

Tot vandaag, ik werd gebeld door een dame van het betreffende filiaal. Ze bood haar excuses aan namens Douglas en ze vertelde mij dat ik als nog de korting kon krijgen. ( ik had wel een kopie bankafschrift gemaild). De dame beloofde mij dat ik het geld opgestuurd zou krijgen met wat leuke attenties om het een beetje goed te maken.

Nou dat vind ik nog eens service. En dat mag ook wel een gezegd worden. Douglas Venestraat in Den Haag, hartelijk dank voor jullie meedenken en goede service.

Helga4045

Re: Douglas en goede service

Ongelezen bericht door Helga4045 »

Hahhaha,. ja dat zou leuk zijn. Maar in deze tijd van "geen garantie krijgen, slechte service", vond ik dit toch ook wel leuk om even te melden. En nee, ik werk niet bij de Douglas :)

kokka

Re: Douglas en goede service

Ongelezen bericht door kokka »

zeker!

Gesloten