LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] incasso-niet betalen bezine

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
kokka

Re: incasso-niet betalen bezine

Ongelezen bericht door kokka »

harley68 schreef:
crazyme schreef:
harley68 schreef: Officieel kan het helemaal kloppen maar het blijven rare omgangsvormen ervan uitgaande dat er inderdaad gewoon sprake is van een misverstand.
De klant veroorzaakt deze situatie zelf. Had hij betaald, was er geen probleem.

De discussie gaat om de 42 euro die hij extra moet betalen. Kosten die hij zelf heeft veroorzaakt.

Wanneer ik inschat welke molen in werking is gezet om de klant naar zijn woonadres te traceren dan vallen die kosten reuze mee.

Is gewoon leergeld, volgende keer beter opletten.
Helemaal waar. Je moet ook gewoon betalen. Maar als het mijn benzinestation was waar ik al jaren vaste klant was enz enz, kwam ik er nooit weer.
als ik een benzinestation had zou ik je ook niet meer toelaten.

sacredfour

Ongelezen bericht door sacredfour »

Nu, je bent er nog goed vanaf gekomen. Je had ook klem gereden kunnen worden door het gehele politiekorps in een filefuik met als resultaat een dodelijk ongeval en 14 jaar celstraf.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

sacredfour schreef:Nu, je bent er nog goed vanaf gekomen. Je had ook klem gereden kunnen worden door het gehele politiekorps in een filefuik met als resultaat een dodelijk ongeval en 14 jaar celstraf.
Ja, en als ie eigenaar was geweest van het pompstation stond het hele verhaal niet hier. Niet zulke extreme voorbeelden aanhalen, zoals u het stelt lijkt het een slecht scenario voor een C film.

supertje229

Ongelezen bericht door supertje229 »

nouja heb er na dit vooraf wat op 7 dec plaats heeft gevonden nog minimaal 7 keer getankt.
met geen probleem betaal ik die 20 euro maar het gaat me vooral om de incasso kosten.

te aanvulling! vanmorgen met iemand gesproken en kan morgen ochtend dit uitgebreid komen bespreken.

hahaha en het mooie was vanmorgen! het kan haast geen toeval zijn!
maar ik had dus ook 40 euro! en 9 euro aan andere kosten.......let op ik geef alles door inclusief mijn TANK bezine
dus ik wil mn pin code indrukken staat er 9 euro!!!
mijn reactie daarop was ...! dus u betaald als straf mijn benzine voor het maken van deze fout?

een fout maken is gewoon menselijk! klant of medewerker! maar moet je gelijk maar altijd op de blaren zitten? al trouwe klant die al jaren alles eerlijk betaald?
het had gewoon anders kunnen gaan.

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

maar ik had dus ook 40 euro! en 9 euro aan andere kosten.......let op ik geef alles door inclusief mijn TANK bezine
dus ik wil mn pin code indrukken staat er 9 euro!!!
Zoiets valt mij altijd op, want voor ik PIN, kijk ik wat voor bedrag daar staat.
En als het niet klopt, geef ik mijn PIN nummer niet.

Gesloten