LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] autobedrijf k & r

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Delights_angels
Berichten: 11
Lid geworden op: 10 aug 2008 09:39

autobedrijf k & r

Ongelezen bericht door Delights_angels »

ik zou graag willen weten of er mensen bekend zijn met het auto bedrijf
k & r in sint willebrord

ze staan met verschillende auto,s ook op markplaats

of er mensen zijn die bekend zijn met dit bedrijf er auto,s hebben gekocht enzo

alvast dank

mvg

luyken
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 dec 2008 21:28

Re: autobedrijf k & r

Ongelezen bericht door luyken »

graag wil ik even reageren op de oproep betref autobedrijf k&r in st-willebrord.
ik heb er een auto gekocht waar ik wel zo tevreden over ben.
ik heb er zelfs een volle tank bij cadeau gekregen met een setje gloednieuwe wieldoppen en natuurlijk een nieuwe apk keuring en de meneer van de verkoop afdeling heeft me zelfs beloofd dat als er ook maar iets aan mankeerd of iets aan stuk gaat de komende 2 jaar ze dat zo voor me op zullen lossen, een soort van garantie zeg maar.
dus als het aan mij ligt krijgt autobedrijf k&r in st-willebrord van mij de warme douche.
ik kan met een gerust hart iedereen aanbevelen om een occasion aan te schaffen bij autoberijf k&r in sint-willebrord.
k&r BEDANKT.!!!

cherokee
Berichten: 337
Lid geworden op: 29 jul 2007 17:15

Re: autobedrijf k & r

Ongelezen bericht door cherokee »

Dat was een mooie reclamespot meneer L. Of K.? Of R.?

wilma1986
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 dec 2008 14:03

Re: autobedrijf k & r

Ongelezen bericht door wilma1986 »

hoi ik ben bekend met het auto bedrijf k&r ik heb daar twee jaar geleden een auto gekocht en ben daar heel erg over te spreken ik heb aan de auto nog nooit geen kosten gehad behalve nieuwe banden dan maar dat is slijtage, ik kreeg bij de auto een volle tank en een grote beurd en nieuwe apk en ik kreeg veel geld voor me eigen auto terug dus autobedrijf k & r daar ga ik voor mijn volgende auto zekker naar terug mvg wilma

Delights_angels
Berichten: 11
Lid geworden op: 10 aug 2008 09:39

Re: autobedrijf k & r

Ongelezen bericht door Delights_angels »

leuke reclame praat zeg pffff

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: autobedrijf k & r

Ongelezen bericht door D1RK »

Ik heb liever deze reclame dan die elders met iets andere woorden beschreven worden..
PS, een bericht naar deze garage is niet verboden, zullen ze best leuker vinden dan die stapel kerstkaarten!

cherokee
Berichten: 337
Lid geworden op: 29 jul 2007 17:15

Re: autobedrijf k & r

Ongelezen bericht door cherokee »

Mooi zoals stijl en grammatica overeenkomen in die twee reclameberichtjes.
En ik maar denken dat het [persoonsgegevens verwijderd door de moderator]
Jaja.........
Laatst gewijzigd door Radar op 09 dec 2011 12:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

laylow
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mei 2011 18:04

Re: autobedrijf k & r

Ongelezen bericht door laylow »

Beetje oud topic, maar toch wil ik wel even wat kwijt...
Meneer K&R adverteert met dingen die niet kloppen, ik heb een auto bij hem gekocht, zogenaamd met alarm, electrische deurbediening, airco, net grote beurt gehad blablabla..Maak je de reis van 250 km er naar toe blijken al die dingen niet te kloppen, het alarm werkt niet, geen electrische deurbediening, airco werkt niet( kwam ik later pas achter), en toch niet zo krasvrij als in de advertentie enz...dus mensen, let niet op die mooi omschreven advertenties maar kijk en test het uit voordat je iets koopt bij K&R!

kadiatou
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 apr 2012 00:03

Re: autobedrijf k & r

Ongelezen bericht door kadiatou »

deze mensen zijn poeslief als ze wat aan je kunnen verdienen en
als dit niet het geval is gedragen ze zich asociaal en worden zeer dreigend, onbeschoft en aggressief.
echt een aanrader (maar niet heus) om met dit bedrijf zaken te gaan doen.
:twisted: :twisted:

pima
Berichten: 442
Lid geworden op: 20 nov 2009 12:57

Re: autobedrijf k & r

Ongelezen bericht door pima »

wilma1986 schreef: ik heb aan de auto nog NOOIT GEEN (!) kosten gehad
En toch nog tevreden?? :lol:

p.lank
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 mei 2013 17:38

Re: autobedrijf k & r

Ongelezen bericht door p.lank »

Ik zie net toevallig een advertentie op marktplaats van k en r en als je die leest lijkt het wel opgemaakt door een kleuter. Dat is al een veeg teken en geeft een indicatie van de professionaliteit van dat bedrijf

schuters
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 jan 2014 07:45

Re: autobedrijf k & r

Ongelezen bericht door schuters »

Nou ik weet niet wat woorden fouten met de staat van autos te maken heeft maar wij hebben er pas een auto gekocht en zijn gewoon zeer tevreden over. Hij zeg ook van te voren geen garantie en beloof geen bergen die tie niet naar kan komen , en vergelijk de vraag prijzen is die zijn ook gewoon laag, nee geef mij dit bedrijf maar dan een of andere verkoper die bij een benzine pomp wil afspreken

p.lank
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 mei 2013 17:38

Re: autobedrijf k & r

Ongelezen bericht door p.lank »

Als je niet in staat bent in normaal Nederlands een advertentie op te zetten dan deug je in mijn ogen niet en dan zal ik, en ik denk vele anderen geen zaken doen met die vent.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: autobedrijf k & r

Ongelezen bericht door dhc »

En gewoon ook lekker blijven reageren op een oeroude vraag.... lekker relevant allemaal...

p.lank
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 mei 2013 17:38

Re: autobedrijf k & r

Ongelezen bericht door p.lank »

Hij begint en jij reageert trouwens ook. Dit soort onderwerpen blijven altijd relevant.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: autobedrijf k & r

Ongelezen bericht door dhc »

Uiteraard,topicstarter is al vierenhalf jaar niet actief ...zal je bericht echt lezen...

p.lank
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 mei 2013 17:38

Re: autobedrijf k & r

Ongelezen bericht door p.lank »

Maak je niet druk. Het blijft informatie. Dat bedrijf bestaat overigens nog steeds.

schuters
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 jan 2014 07:45

Re: autobedrijf k & r

Ongelezen bericht door schuters »

Het is inderdaad een oude topic, maar ja het begon met een vraag over of er mensen bekend waren met het bedrijf, en niet om dit soort antwoorden te krijgen denk ik, en het zijn gewoon nederlandse mensen van het bedrijf en bij de beste mensen met hoge banen kom ook wel een spelings fouten voor, en p.lank als je nou echt zoveel kwijt wil over een bedrijf wat je naar mijn weten niet kent en uit verveling maar reageer ga er een keer langs en zeg het tegen hun wat je er van vind dan je eigen te verstoppen achter een scherm, en dhc je heb gelijk het is een hele oude topic maar wij zijn wel goed geholpen met onze nieuwe auto

schuters
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 jan 2014 07:45

Re: autobedrijf k & r

Ongelezen bericht door schuters »

Ik werk er niet voor ookal lijkt me dat geen straf maar ik kan er gewoon niet tegen dat je het bedrijf zo neer probeer te halen, wij zijn namelijk wel oprecht en goed behandeld Zelfs na de aankoop nog hebben wij wel eens contact en niet over de auto maar gewoon vriendschapelijk

p.lank
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 mei 2013 17:38

Re: autobedrijf k & r

Ongelezen bericht door p.lank »

Maak je niet druk man. De ene heeft slechte ervaringen en de andere weer goeie zoals je kan lezen in dit topic.

Gesloten