Hallo,
ik ben in het bezit van een UPC mediabox met harde schijf.
inmiddels ben ik al aan de vierde bezig, in zes jaar tijd.
het zullen er ongetwijfeld meer zijn geweest, ware het niet ik ze vaak met de stekker eruit in een hoek heb laten liggen.
er komt gewoon een moment waarop het kastje helemaal bevriest.
dan bel je op, en probeer je te achterhalen of ze van plan zijn om deze box te vervangen voor iets beters.
maar kennelijk heeft UPC er genoeg liggen en gaat op deze voet verder; elk jaar een nieuw kastje.
waarbij ik dus ook elke keer mijn opnames kwijt ben. want die staan op de harde schijf en die ben je kwijt, samen met de box.
nu net begon de box weer raar te doen dus ben het zat. Tijd voor Radar.
weer bellen (meestal een half uur) en weer een nieuwe box?
zijn er hier mensen met dezelfde ervaring? tips?
ik hoop dat UPC nu eens onderkent dat hun mediabox laagwaardig is, en met iets nieuws komt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC mediabox
Re: UPC mediabox
probeer het eens via het UPC-gebruikersforum. Dat overigens niet van UPC is maar van een particulier die ooit baalde van chello. Maar de webcaremedewerkers daar zijn wel echt van UPC.
kijk zelf maar eens
kijk zelf maar eens