LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uw huis veilig.nl

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 05 okt 2018 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.

nietzeuren
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 dec 2013 23:06

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door nietzeuren »

1 dat sloten inbraak vertragend is heb ik eerder gezegd maar een slot met 2 sterren moet een prof inbreker 5 min over doen maar het kan al binnen halve min en mensen zegen dat je contract eerst moet lezen hoe zo moet uw huis veilig dan oplichters zijn als jij de contract niet eens door wil lezen + de kleine letters dus kraag een bedrijf niet zomaar af om dat je de moeiten niet neemt om de contract te lezen waar alles duidelijk in staat staat het er niet in wie zegt dan dat je er 5 jaar aan vast zit als het er wel in staat en je tekent is het je eigen schuld gewoon duidelijk zat lijkt me

nietzeuren
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 dec 2013 23:06

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door nietzeuren »

Leo The Emperor schreef:
nietzeuren schreef:oke ik reageer op een topic uit 2012 maar dat maak me geen moer uit even wat ik wil zegen is
jullie mensen zeuren uw huis veilig af maar ondertussen moet je de schuld bij je zelf neer legen

1-lees de contract zorgvuldig
2-een maand heeft meestal 30 dagen dus 1 euro per dag aan centrale is dus 30 euro
3-ga niet achter af janken en de schuld bij uw huis veilig legen dan had je maar contract moeten lezen
en niet moeten tekenen

zo dit was het heb ik hier ff een acound voor gemaakt pretige dag verder
Dat doet er verder niks aan af dat Uw Eigen Huis Veilig jereinste Foplossing voor particulieren biedt.

Het zou daarom inderdaad beter zijn als argeloze klanten niet tekenen, maar ze worden vaak overrompelt door de gebruikte colportage techniek en missen de kleine letters van het contract.

Gelukkig heeft de wetgever dit ook ingezien en een bedenkperiode van 8 dagen ingelast waarin zonder consequenties voor de klant kan worden opgezegd.

het maakt me niet uit verder wat er toe doet maar alles op een bedrijf afschuiven is altijd makkelijk
ter wel de fout gewoon bij de mensen zelf licht als er in de contract zou staan je betaald 5 euro per dag aan beveiliging stel he en ze zegen dat je maar 1 euro per dag betaal dan ga je toch ook kijken of het wel klopt

wappiejappie
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 jan 2014 12:29

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door wappiejappie »

Ik weet nog niet of ik dit systeem ook ga nemen daar ben ik nog niet geheel van overtuigd. Kijk je hoeft maar op http://www.politie.nl/mijn-buurt te kijken en je kunt zien hoeveel inbraken maar ook andere incidenten er plaats vinden in jou directe omgeving. Veiligheid krijg je niet maar dat creeër jezelf. Als de politie stopt met snelheidscontrole rijdt iedereen voortaan te hard, gaat door rood rijden etc etc. Natuurlijk is een beveiligingssysteem geen garantie dat er niet in gebroken gaat worden dat begrijp ik ook wel. Maar het geeft wel een b.e.p.a.a.l.d.e veiligheid. Namelijk voorkoming van!! Het is precies het zelfde als de traject controle tussen amterdam en utrecht. Er rijden nog steeds mensen te hard maar 98% houdt zich aan de snelheid omdat ze weten dat ze gepakt kunnen worden. Ook weet iedereen tegenwoordig wie de inbrekertjes van vandaag te dag zijn. Ik sta nog voor de keus doe ik het wel of doe ik het niet.

Mijn mening over dit topic: Waardeloze informatie en een wel is niets spelletje tussen in het begin Uw huis veilig en volgens mij (laat het weten als ik het fout heb) andere ondernemers in dit vak.

Kortom mensen ga op je eigen instinct af en stel je altijd dezelfde vragen, wil ik het hebben, heb ik het er voor over en word ik er blij van? Kun je jezelf drie keer beantwoorden met ja, dan moet je het gewoon doen!
Kun je dit niet, dan doe je het niet. Hoe simpel kan het zijn.

Groeten.
Laatst gewijzigd door Radar op 08 jan 2014 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: off-topic en op de man spelen

wappiejappie
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 jan 2014 12:29

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door wappiejappie »

Dit topic gaat over wat U als consument van "Uw huis veilig" vind. Kijk mensen die iets goed vinden zetten over het algemeen bijna nooit iets op internet. Alleen verliezers, teleurgestelde en andere aanleidingen zijn de aanzet om reacties te geven over een product en in dit geval een product van Uw Huis Veilig. Maar nu ben ik tevreden over het product want zoals ik eerder deze dag heb geschreven twijfelde ik nog. Ik heb het niet gedaan maar dit om persoonlijke redenen. Ik heb niet het idee dat ik in een soort val ben gelokt door de adviseur die bij mij thuis is geweest om te vertellen over de voorwaarden die ze bieden. Ik zit er toch zelf bij en luister toch naar de voorwaarde die geboden worden. Daarnaast ben je vrij om Nee te zeggen

Uw Huis Veilig. U heeft nette, verzorgede, goed geschoolde adviseurs in dienst. Ze vertelde mij een duidelijk en goed verhaal. Sorry voor U dat ik niet voor nu niet heb gedaan maar ik sluit het in de toekomst niet uit.
Laatst gewijzigd door Radar op 09 jan 2014 10:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: off-topic.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 05 okt 2018 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.

angel1978
Berichten: 11134
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door angel1978 »

Hij is er tevreden over dat hij het niet heeft gekocht en geeft indirect het advies aan anderen dat ook niet te doen. Duidelijk toch? ;)

wappiejappie
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 jan 2014 12:29

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door wappiejappie »

Nou mijn topic is bijna voor 50% aangepast dus de hele intentie van mijn verhaal klopt niet meer wat er staat. Maar wat ik nu ga schrijven zal wel weer aangepast worden. Maar ik vind van een topic als deze dat het objectief moet zijn. En dus niet elle lange gesprekswisselingen tussen persoon a en b. Dat voegt in mijn ogen niets toe aan de discussie. Je bent tevreden of je bent het niet. En als je iets niets heb gekocht kun je inderdaad niets zeggen over het product of je tevreden bent of niet. In mijn vorige tekst stond ook dat ik om financiële redenen het niet heb gedaan. Daarmee hoeft en vind ik het product/dienst toch nog meteen slecht of onbetrouwbaar.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 05 okt 2018 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.

wappiejappie
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 jan 2014 12:29

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door wappiejappie »

Zeker iedereen mag zeggen wat hij of zij er van vind. Dus ik ook. Ik heb nogmaals het niet gedaan om financiële redenen. Maar als mij situatie verbeterd ga ik er zeker nog eens over nadenken. Toen ik de afspraak maakte met de adviseur die aan mijn deur kwam ben ik gaan zoeken en vandaar dat ik toen hier terecht kwam. Ik vond dat ik als lezer van dit topic bang gemaakt werd als of ze een soort wolven in schaapskleren waren die je iets wilden aansmeren. Ik ben van mening dat je er altijd zelf bij bent en door de juiste vragen te stellen je er achterkomt voor jezelf of je het moet doen of niet. Daarnaast werd mijn duidelijk verteld dat ik 8 dagen de tijd had om het eventueel weer op te zeggen. Genoeg ruimte en tijd om er over na te denken dus. Kijk de verkopers spelen in op je emotie, op je gezin etc. Dat is wat een goed verkoper natuurlijk ook behoort te doen. Dat kan je ze onmogelijk kwalijk nemen.

Nogmaals ik probeer hier niet het product/dienst niet goed te praten, iedereen moet voor zich zelf beslissen. De enige reden waarom ik hier op deze site ben gaan reageren is omdat ik alles wat ik eigenlijk lees negatief is en het lijkt meer op een soort van hetze tegen uw huis veilig dan dat er daadwerkelijk objectief gereageerd wordt.

roes12
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 nov 2013 08:25

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door roes12 »

Inmiddels ben ik via een collega bedrijf bij enkele van hun "klanten" geweest om problemen aan het systeem op te lossen, als alles goed gaat is er ook niks aan de hand maar als er problemen zijn zijn ze niet thuis.
Er was zelfs een klant (oudere dame in een eenvoudig appartement) die een surveillancedienst was aangepraat, vervolgens gaat een keer het alarm 's nachts af door visite die bleef slapen.
De klant belt direct de meldkamer om de alarmmelding te annuleren en krijgt 15 min. lang een muziekje, vervolgens staat dus de surveillancedienst (van securitas natuurlijk) voor de deur.
Drie maal raden...rekening op de mat.
Eén voorbeeld van velen.

Uw Huis Veilig
Berichten: 70
Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Uw Huis Veilig »

Geachte Roes12,

allereerst bedienen wij onze klanten zelf middels ons eigen installatie netwerk en niet middels "collega bedrijven".

Daarnaast bieden wij een all-in pakket met surveillance diensten inbegrepen, dit maakt dat wij buiten de voordeligste ook degene zijn die het meest complete aanbod bieden.

Securitas is hét toonaangevende bedrijf binnen de beveiligingsbranche welke snel en adequaat reageert op zowel alarmmeldingen, alsmede het afmelden daarvan.

Ook sturen wij nooit een rekening achteraf voor het afhandelen van enig alarm, noch in geval de surveillance-dienst uitrukt naar het risico adres.

U verwart ons denk ik met een andere aanbieder, of u zet lezers bewust op een verkeerde gedachte met onwaarheden. Bij deze dan ook bovenstaande rectificatie.

Met vriendelijke groet,

UwHuisVeilig

vincent b
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jan 2014 20:01
Locatie: Den Haag

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door vincent b »

Uw Huis Veilig schreef:Geachte Roes12,

allereerst bedienen wij onze klanten zelf middels ons eigen installatie netwerk en niet middels "collega bedrijven".

Daarnaast bieden wij een all-in pakket met surveillance diensten inbegrepen, dit maakt dat wij buiten de voordeligste ook degene zijn die het meest complete aanbod bieden.

Securitas is hét toonaangevende bedrijf binnen de beveiligingsbranche welke snel en adequaat reageert op zowel alarmmeldingen, alsmede het afmelden daarvan.

U verwart ons denk ik met een andere aanbieder, of u zet lezers bewust op een verkeerde gedachte met onwaarheden. Bij deze dan ook bovenstaande rectificatie.

Met vriendelijke groet,

UwHuisVeilig
Uw Huis Veilig,

U heeft het steeds over een ncp erkend alarm systeem. deze informatie is onjuist wij kijken in europa naar het REQ registratie, als u het heeft op over een ncp erkend alarmsyssteem betrefd het een plaatsing door een borg/kiwa erkend BORG Technisch beveiligingsbedrijf of BORG Alarminstallateur, ook kan er gekozen woorden voor een VEB erkend beveiligingsbedrijf. Uw Huis Veilig is niet in het bezit van deze erkenning.

Waarom kiezen voor een VEB Erkend Beveiligingsbedrijf?
Vakmanschap staat voorop, naast de wettelijke eisen worden er aanvullende kwaliteitseisen vanuit de VEB gesteld. Van advies over preventieve maatregelen en het toepassen van de beveiliging, tot en met onderhoud en bewaking: een goede onderlinge afstemming zorgt voor de beste beveiligingsresultaten.

Erkende BORG Beveiligingsbedrijven geven BORG-certificaten en BORG-opleveringsbewijzen uit, waarmee de eigenaar van een alarmsysteem kan aantonen dat zijn alarmsysteem deskundig en betrouwbaar is aangelegd en wordt onderhouden volgens de geldende installatievoorschriften.

Bedrijven en consumenten maken voor hun beveiliging vaak gebruik van elektronische signaleringssystemen. Deze systemen sturen in geval van onraad een alarmsignaal waarop de politie of een particuliere beveiligingsdienst in actie kan komen. Omdat het over veiligheid gaat moet de kwaliteit van elektronische signaleringssystemen uitstekend zijn. Een gebruiker wil immers dat zijn systeem op een cruciaal moment daadwerkelijk functioneert, en dat het niet onnodig alarmsignalen afgeeft waardoor politie of beveiligers voor niets komen. Verzekeraars vragen verzekerden vaak in het kader van een inboedel- of brandverzekering om preventiemaatregelen te nemen en een BORG-gecertificeerd alarmsysteem te laten aanleggen. Om nodeloze alarmering van de politie tegen te gaan heeft de overheid een aantal bepalingen over de kwaliteit van alarmsystemen vastgelegd in de Wet particuliere beveiligingsorganisaties en recherchebureaus, in werking getreden op 1 april 1999. De wettelijke bepalingen gaan onder meer over de betrouwbaarheid en deskundigheid van personen betrokken bij de aanleg van alarmsystemen.

Het certificatieschema BORG Beveiligingsbedrijf geeft invulling aan de wettelijke bepalingen. Daarnaast staan in het certificatieschema eisen die kwaliteit moeten waarborgen van de manier waarop installaties worden aangelegd en onderhouden.

Maar ook de beveiligingsadviseurs dienen in bezit te zijn van TBV, deze hebben zij nodig om een juist beveiligingsplan op te kunnen stellen, IK ga ervan uit dat Uw Huis Veilig ook hier niet aan voldoet,
Klanten kopen bij jullie een systeem die eigenlijk net zo goed bij de media markt aangekocht had kunnen worden, Het gaat om het gevoel "ik ben beveiligd" maar zo werkt het in de echte beveiligingswereld niet wij zijn er om onze klanten een tevreden gevoel te geven en volgens de erkende regels te werken en ook hier geld voor beunhazen is geen plaats.

Wilt Uw Huis veilig een kans hebben van mij als beveiligingsmonteur en technisch beheerder dan stuur ik u graag een plattegrond toe sturen en mag u deze voor mij conform de vrki helemaal invullen Ik heb er wel een paar van alle beveiligingsklasses Succes!

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

vincent b schreef:
Maar ook de beveiligingsadviseurs dienen in bezit te zijn van TBV, deze hebben zij nodig om een juist beveiligingsplan op te kunnen stellen, IK ga ervan uit dat Uw Huis Veilig ook hier niet aan voldoet,
Klanten kopen bij jullie een systeem die eigenlijk net zo goed bij de media markt aangekocht had kunnen worden, Het gaat om het gevoel "ik ben beveiligd" maar zo werkt het in de echte beveiligingswereld niet wij zijn er om onze klanten een tevreden gevoel te geven en volgens de erkende regels te werken en ook hier geld voor beunhazen is geen plaats.

Wilt Uw Huis veilig een kans hebben van mij als beveiligingsmonteur en technisch beheerder dan stuur ik u graag een plattegrond toe sturen en mag u deze voor mij conform de vrki helemaal invullen Ik heb er wel een paar van alle beveiligingsklasses Succes!
Een goed onderbouwde reactie, compliment. Ben bang dat het gevraagde uitblijft gezien de hautaine houding van ''uw huis veilig.nl'' hier en elders.

vincent b
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jan 2014 20:01
Locatie: Den Haag

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door vincent b »

Dat klopt zeer zeker, ik heb op de leden vergadering van de VEB en de kiwa gevraagd om opheldering voor dit soort bedrijven.

Ik als beveiligingsmonteur merk vaak genoeg mee dat er klanten met een veels te duur alarmsysteem in zee zijn gegaan dit alles d.m.v van onwetendheid "wij zijn er toch om die klanten te helpen om een zo goed mogelijk beveiligingsplan te kunnen aanbieden", eerlijkheid duurt het langst en vertrouwen moet je verdienen.

Vertrouw jij ieder ander tot het installeren van een alarmsysteem?
Dit gebeurt nu wel als je een systeem laat installeren door Uw Huis Veilig en (Conculegas).

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door bokkel »

vincent b schreef: Uw Huis Veilig,

U heeft het steeds over een ncp erkend alarm systeem. deze informatie is onjuist wij kijken in europa naar het REQ registratie, als u het heeft op over een ncp erkend alarmsyssteem betrefd het een plaatsing door een borg/kiwa erkend BORG Technisch beveiligingsbedrijf of BORG Alarminstallateur, ook kan er gekozen woorden voor een VEB erkend beveiligingsbedrijf. Uw Huis Veilig is niet in het bezit van deze erkenning....
Do not piss-off Vincent... :mrgreen: Ik denk inderdaad niet dat UwHV hier nog reageert..

willowpje
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 apr 2013 16:14

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door willowpje »

Uw Huis Veilig is hier al zo lang mee bezig?! Hoe is het mogelijk.
Vandaag had ik ze ook aan de deur hoor, met een leugenachtig verhaal over een gratis alarmsysteem. Het was pas nadat ik had toegezegd nog een afspraak met de meneer te maken dat ik doorhad wat er echt was gebeurd. Bij die afspraak heb ik dan ook gezegd dat ik me bedacht heb en heb ik de deur dichtgedaan. Ze hebben wel m'n telefoonnummer, ik hoop dat ze me nu niet telefonisch gaan lastigvallen.

Even een edit. Dit schreef Uw Huis Veilig op 26 september 2012:
Aangezien wij zelf de adviseurs opleiden en dagelijks begeleiden durf ik zeer zeker te stellen dat alles helder en duidelijk wordt uitgelegd bij elke klant. Zonder uitzondering!
Haha, nee echt!
* Er werd beweerd dat het Securitas was, dat is niet zo, het is Uw Huis Veilig die je aan de deur hebt.
* Er werd beweerd dat er een samenwerking met de gemeente was, iets dat bij nader vragen weer werd ontkend.
* De meneer loog me voor over een 'sterk verhoogd aantal inbraken, wel 30 stuks in deze buurt! leest u geen kranten dan?' Ik kan alleen maar aannemen dat dit soort sterke verhalen uit de lucht gegrepen zijn.
* Er is niets verteld over enige kosten, maar dan ook echt helemaal niets. Ik moest via dit forum en andere websites vernemen dat er een abonnement aan vast zit voor een meldkamer en dat andere kosten ook kunnen oplopen.
* Ook over de duur van een eventueel abonnement is niets verteld. 5 jaar! Dat is nogal wat.

Ik ben meestal behoorlijk alert op colporteurs en het duurt ook nooit langer dan 10 seconden voor ik de deur weer dichtsmijt. Hier had ik echter lange tijd niet eens door dat de meneer een colporteur was. Door het Securitas-uniform dacht ik dat het iemand van Securitas was, die via de gemeente kwam. Nu weet ik dat grote bedrijven (o.a. een waar ik heb gewerkt) Securitas inhuren, dus daarom dacht ik dat het wel zou kloppen en trapte ik er deels nog in. Mensen die beweren dat Uw Huis Veilig duidelijk en eerlijk is, geloof ze niet! Het is gewoon niet zo.

anybody
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 feb 2013 15:32

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door anybody »

Het is toch ONGELOOFLIJK!!! :evil:

Vorig jaar januari heb ik een hoop gedonder gehad met UwHuisVeilig, omdat ze me een zogenaamd gratis systeem hebben aangesmeerd onder valse voorwendselen en op slinkse wijze. (zie eerdere post op pagina 10 van dit forum onderwerp op 6-2-2013).

Nu staat er tot mijn grote verbazing vandaag WEER een medewerker van UwHuisVeilig voor mijn deur, wederom met de aanbieding van een gratis alarmsysteem. Ik zag meteen het logo op zijn jas en maakte het zeer duidelijk dat ik geen interesse had. De medewerker begon toen over een ander bedrijf, Securitas. Dat zij samenwerken met UwHuisVeilig. Ik heb hem afgepoeierd en hij eindigde met de zin; "het is uw veiligheid."

Nou als de geldklopperij van UwHuisVeilig veiligheid moet bieden, in deze tijd van de eindjes aan elkaar moeten knoppen, moet ik andere belangrijke zaken laten zitten.
Ik trap niet nog een keer in dezelfde val als vorig jaar.

Waar halen ze het gore lef vandaan om een jaar later met exact dezelfde "actie" weer aan de deur te komen. :x
Ik snap het in ieder geval niet.

Kado
Berichten: 48
Lid geworden op: 26 feb 2014 20:15

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Kado »

Hè dat is gek. Doet een oud medewerker hier op het forum uit de doeken hoe het verdien model van Uwhuisveilig in elkaar steekt, reageren een paar forumleden waaronder ik op, en nu is alles verwijderd. Kan de mediator van dit forum uitleggen waarom mijn bericht is verwijderd? Aan welke huisregels heb ik me niet gehouden?

willowpje
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 apr 2013 16:14

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door willowpje »

Mijn reactie is ook verwijderd. Is hier een bepaalde reden voor? Dit klopt toch echt niet.

Gesloten