sjohie schreef:eleven schreef:gilas schreef:
Dat maakt je nog steeds geen apotheker maar nog steeds assistente
Wat dat betreft maken mijn ervaringen met apothekers assistenten,dat ik deze minder vertrouw dan de apotheker aangezien de meeste die ik ontmoet heb dachten dat ze wel even op de stoel van de apotheker en zelfs huisarts konden gaan zitten.
Klopt, ben ik het mee eens, maar rosa1977 heeft ook niets anders beweerd.
Ik kan uit haar worden/berichten niet opmaken, dat zij niet te vertrouwen is.

Mwoa, het feit dat zij zomaar, zonder uitleg, een heftig nieuwsbericht hier neerzet, waarvan juist zij als zelfbenoemde ervaringsdeskundige van zou moeten weten wat dat teweegbrengt, vind ik laakbaar. Als ze dan zo professioneel is, had juist zij,
wat mij betreft dit artikel van context en onderbouwing moeten/kunnen voorzien.
Nu voelt het voor mij persoonlijk meer alsof ze de vertegenwoordiger van Pfizer (die Lipitor maken, her originele A-merk medicijn met atorvastatine, werkzame stof in het generieke medicijn wat Ranbaxy maakt) recent op de koffie hebben gehad in de apotheek, en ze dit heft ingefluisterd.
Wat het voor jou betreft, is het niet relevant, want rosa heeft gewoon op iets attent gemaakt, wat ook de rest van de bevolking mag weten.
Dan vind ik "persoonlijk" het gewoon een aanval op rosa.
Hoezo mag een apothekersassistente geen nieuwsbericht hier neer zetten.
Dat zo een bericht ophef mee zich brengt is dan ook normaal.
Iedereen kan zelf googelen op het product en lezen wat er mankeert.
Jou aanname dat vertegenwoordigers haar iets in het oor hebben gefluisterd is ook zonder onderbouwing, ofwel zij al in een eerder bericht heeft laten weten, dat bij hun geen artsenbezoekers komen.
Trouwens is met Ranbaxy al meer dan 10 jaren iets niet in de haak .
Voor mensen van Menzis.
Er is veel aandacht voor het tijdelijke importverbod op geneesmiddelen van fabrikant Ranbaxy. Klanten van Menzis die het middel Atorvastatine van deze fabrikant gebruiken, kunnen als zij dit wensen bij hun apotheker nu om vervangende middelen vragen. Menzis vergoedt deze middelen volledig.