LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Silverline Utrecht

Andere onderwerpen over auto en vervoer
zoubida

Silverline Utrecht

Ongelezen bericht door zoubida »

Zeer slechte ervaringen met nazorg na huren auto bij Silverline te Utrecht.
Speciale auto gehuurd incl chauffeur op speciale dag en tijdstip.
Op onze speciale dag kwam de chauffeur 35 min te laat waardoor wij weer 1 uur te laat aan kwamen op locatie waar genodigden op ons zaten te wachten.
Avond verpest want onze schema liep daarna uit.
Na telefonisch contact te hebben gehad zou dit uitgezocht worden.
Wij kregen toen te horen dat t onmacht was wegens avond spits.

Als je 20jaar ervaring hebt in verhuur dan laat je een auto niet 1 uur voor afgesproken tijd rijden.wij namen geen genoegen met dit antwoord. De gemaakte afspraak zijn ze niet nakomen.
Na 8 keer gebeld te hebben zouden ze een creditnota sturen. Daarna niks meer gehoord. Elke keer als ik belde namen ze niet op. Erg opvallend. Ik belde ook met nummer weergave.

Blijkbaar waren ze mijn stalk gedrag zat en hebben ze 18 vergoeding terug gestort.
Belachelijk, dit zijn de kosten die ik gemaakt heb om alleen telefonisch contact met hun te zoeken.

SILVERLINE: een boeket was beter en klantvriendelijker geweest dan een stom bedrag van 18 euro.
Jammer dat jullie niet reageren op mijn herhaaldelijke mails.

Zeer slechte service. Advies aan iedereen die via Silverline wil boeken; google eerst even naar ervaringen vN andere, zoals de motorsites ed. Daar vind u genoeg informatie.

SILVERLINE jullie verdienen een koude douche.!!!

Groeten

Linda242

Re: Silverline Utrecht

Ongelezen bericht door Linda242 »

Ook ik heb een super slechte ervaring met Silverline (ijsselstein)

Voor mijn aanstaande man had ik een super leuke leuke sportieve trouwauto uitgekozen. De avond voor onze bruiloft gingen we deze auto ophalen. Bij aankomst moesten we eerst een tijd wachten en vervolgens werd ons verteld dat de auto al heel de dag aan een accu hing. De auto had al een lange tijd stil gestaan waardoor hij niet wilde starten, werd ons verteld ( op de site hadden wij gezien dat de auto zeker een week van te voren nog verhuurd was). Ook met startkabels kregen ze de auto niet aan de praat. Even later is er een nieuwe accu ingezet. De vrouw vertelde ons stel dat de auto op onze bruiloft het niet zou doen, mogen wij gerust de ANWB bellen ( alsof we daar tijd en zin in hebben op onze grote dag) Ook met de nieuwe accu wilde de auto niet starten. En daar sta je dan, de avond voor je bruiloft zonder trouwauto. Gelukkig was de vrouw zo onaardig dat ze gewoon naar binnen ging en helemaal niet met ons meedacht en helemaal geen besef had wat dit voor ons betekend. En dan krijg je als reactie 'het blijven technische apparaten he'. Ik raad niemand aan om hier een auto te huren en zeker niet voor een trouwdag.

Gesloten