LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sport4sale.nl retourneert mijn betaling niet

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Zomersone
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 mar 2008 00:15

Sport4sale.nl retourneert mijn betaling niet

Ongelezen bericht door Zomersone »

Na iets geretourneerd te hebben zou sport4sale.nl de betaling retourneren. Via mail gaven ze aan of ik iets anders in de plaats wilde. Nadat ik aangaf liever het geld terug te krijgen reageerden zij van....we zullen het zsm terugstorten. Het is nu 3 maanden geleden en men reageert totaal niet meer. Telefonisch reageren zij van....uw geld wordt onmiddellijk teruggestort maar dan volgt weer niets........Wat kan ik doen?

degekkebelg33
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 jan 2014 16:03
Locatie: Antwerpen

Re: Sport4sale.nl retourneert mijn betaling niet

Ongelezen bericht door degekkebelg33 »

Aangetekende brief sturen met een ingebrekestelling dat volgens voorwaarde binnen 8 dagen het geld op de rekening dient te staan en anders gaan we verdere stappen ondernemen. Je niet laten doen!!

Zomersone
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 mar 2008 00:15

Re: Sport4sale.nl retourneert mijn betaling niet

Ongelezen bericht door Zomersone »

Is toch van de zotte dat ik geld moet uitgeven voordat ik mijn geld terug wil krijgen

degekkebelg33
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 jan 2014 16:03
Locatie: Antwerpen

Re: Sport4sale.nl retourneert mijn betaling niet

Ongelezen bericht door degekkebelg33 »

dat is zeker juist maar als u een brief zo verstuurd dan zeggen die lui dat ze het nooit ontvangen heb en als er in de toekomst een rechtszaak van komt staat u sterker als u aangetekende zendingen als bewijs kan invoeren. Dus zie het meer als een investering dan een uitgave.

Zomersone
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 mar 2008 00:15

Re: Sport4sale.nl retourneert mijn betaling niet

Ongelezen bericht door Zomersone »

In een mail staat al dat zij deze terug gaan storten en heb naderhand een mail gestuurd met hoge prio. Lijkt me voldoende bewijs dat ik ze dat heb laten weten.......

Gesloten