LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Unive leert het nooit

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
kleikloetje
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 jun 2011 14:42

Unive leert het nooit

Ongelezen bericht door kleikloetje »

In een andere topic heb ik het als eens uitgelegd waarom Unive eigenlijk Uninee zou moeten heten.
Ik dacht dat ik de enigste was maar "gelukkig" zijn er meer slachtoffers zijn geconfronteerd worden met de halsstarrigheid van Unive. Jammer genoeg is een reactie van Unive alleen te verwachten als de media wordt ingeschakeld (kannietwaarzijn). Vreemd genoeg reageren ze daarna wel. Begrijp niet waarom een bedrijf als Unive het zover laat komen.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Unive leert het nooit

Ongelezen bericht door ciske »

Begrijp niet waarom een bedrijf als Unive het zover laat komen
Ik begrijp niet waarom jij weer een topic maakt!

harley68
Berichten: 263
Lid geworden op: 16 dec 2010 12:56

Re: Unive leert het nooit

Ongelezen bericht door harley68 »

Ben er zelf al heeeeel lang verzekerd en zeg: Unive.... ik ben er blij mee.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Unive leert het nooit

Ongelezen bericht door GJvdZ »

"de halsstarrigheid van Unive"

Waar gaat dat over? Dat ze zich gewoon aan de afspraken houden?

Reageerster
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jan 2014 22:51

Re: Unive leert het nooit

Ongelezen bericht door Reageerster »

Is halstarrig in het afwijzen van dekking! Na grote schade door brand. Daarna traineert Unive de gerechtelijke procedure, om daardoor herbouw onmogelijk te maken. Na het voorschot via de rechter werd het schadebedrag pas 3 jaar na de brand vastgesteld. Te weinig voor nieuwbouw. Dan handhaaft Unive herbouwplicht en kan dan op dagwaarde is 50% vd verzekerde som uitkeren.
Er is geen enkele garantie dat Unive ook de verzekerde som betaald (door Unive getaxeerd) na totale schade geheel buiten schuld. Er heerst een sfeer van belangenverstrengeling manipulatie enz. eigenbelang om zo weinig mogelijk uit te keren voor de Winst van Unive ten koste van gedupeerden die met lege handen en vaak nog schulden achterblijven. Zie www.verzekeringskpleed.org

Reageerster
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jan 2014 22:51

Re: Unive leert het nooit

Ongelezen bericht door Reageerster »

Het gaat over de brand op 24 september 2008 van www.tovenaarsberg.stadshuys.nl en www.verzekeringsleed.org het dossier is nog steeds niet gesloten. De gedupeerde blijft bezwaar maken tegen afrekening op dagwaarde. Wil toestemming en medewerking van Unive om een herstart te maken in ander pand. Daarvoor moet Unive het verschil tussen vervangingswaarde en dagwaarde nog vergoeden, vlgs vastgesteld schadebedrag. Dit is nog altijd 3 ton lager dan verzekerde som. Onvoorstelbaar en onmenselijk dat Unive na 5 jaar nog steeds blijft weigeren de situatie voor de brand enigszins te herstellen. Het verlies van bezittingen door een noodlottige brand is dramatisch maar moet geaccepteerd worden, het kan je overkomen. Maar de stress van onrechtvaardigheid en onmenselijkheid belangenverstrengeling bij de brandschadeafhandeling door de mensen van Unive is ziekmakend.

Gesloten