| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hollandsnieuwe laat me nu al in de kou staan
Hollandsnieuwe laat me nu al in de kou staan
Ik heb net een maand een sim only 500 abonnement bij Hollandsnieuwe. In de eerste maand werd mijn nieuwe tegoed netjes opgewaardeerd. Nu zit ik echter al 4 dagen in de nieuwe bundelperiode, maar helaas geen opwaardering. Ik internet een enkele keer voor mijn gmail (ik open geen bijlagen). de rest van de tijd staat 'Mobiele gegevens' gewoon uit. Ik bel ongeveer 2 uur per maand en stuur per maand 20 sms berichten. Het kan dus niet zo zijn dat ik in 4 dagen tijd mijn nieuwe tegoed al heb opgebruikt. Ik heb het simpelweg niet gehad. Ik heb het ook niet gezien en er niets over gehoord. Gelukkig had ik nog een paar euro tegoed over uit de vorige bundel, dus ik moet het kennelijk deze maand doen met 3 euro voor 28 dagen! Ik ben nu al helemaal klaar met deze provider!! Wie heeft dezelfde ervaring en wie heeft er succesvol contact over gehad met HN...?!
Re: Hollandsnieuwe laat me nu al in de kou staan
Is je abonnement geld alwel afgeschreven?Ik heb net een maand een sim only 500 abonnement bij Hollandsnieuwe. In de eerste maand werd mijn nieuwe tegoed netjes opgewaardeerd. Nu zit ik echter al 4 dagen in de nieuwe bundelperiode, maar helaas geen opwaardering
gr Henk
Hoi Henk, het geld werd netjes afgeschreven op de eerste dag van de nieuwe periode, op 29 februari. Helaas nog steeds geen beltegoed (het ging trouwens om 550 i.p.v. 500). HN is volgens mij alleen via hun reactieformulier te bereiken, waarin ze aangeven over 2 werkdagen terug te bellen. Ik heb hier eerlijk gezegd een hard hoofd in, gezien reacties van anderen. Gelukkig kan ik zonder tegoed nog wel gebeld worden....
-
hollandsnieuwe
- verified
- Contacteer:
Goedemiddag!mjvgils37 schreef:Ik heb net een maand een sim only 500 abonnement bij Hollandsnieuwe. In de eerste maand werd mijn nieuwe tegoed netjes opgewaardeerd. Nu zit ik echter al 4 dagen in de nieuwe bundelperiode, maar helaas geen opwaardering. Ik internet een enkele keer voor mijn gmail (ik open geen bijlagen). de rest van de tijd staat 'Mobiele gegevens' gewoon uit. Ik bel ongeveer 2 uur per maand en stuur per maand 20 sms berichten. Het kan dus niet zo zijn dat ik in 4 dagen tijd mijn nieuwe tegoed al heb opgebruikt. Ik heb het simpelweg niet gehad. Ik heb het ook niet gezien en er niets over gehoord. Gelukkig had ik nog een paar euro tegoed over uit de vorige bundel, dus ik moet het kennelijk deze maand doen met 3 euro voor 28 dagen! Ik ben nu al helemaal klaar met deze provider!! Wie heeft dezelfde ervaring en wie heeft er succesvol contact over gehad met HN...?!
Bedankt voor jullie reacties. Op veel van je vragen is het antwoord vinden op onze website (http://www.hollandsnieuwe.nl/klantenservice). Staat je antwoord er niet bij, dan willen we je graag helpen via social media.
Stuur ons een privébericht via Facebook of een DM via Twitter, wij helpen je graag verder. Wij kunnen je vraag voor je uitzoeken en hopen zsm een oplossing te kunnen bieden. Een fijne dag gewenst!
Groeten, hollandsnieuwe