LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Moet ik mij nu zorgen maken?

Op deze plek kunnen forumgebruikers petities en goede doelen onder de aandacht brengen, mits deze te maken hebben met consumentenkwesties.
Khunhans

Moet ik mij nu zorgen maken?

Ongelezen bericht door Khunhans »

geachte Trosradar,
Voor kerst heb ik mij bij de RTL Postcodeloterij/ Kerstpakkenactie aangemeld. Je kon een gratis kerstpakket aanvragen voor familie,vrienden etc, ik wilde er één voor mijn zieke broer aanvragen..Als je werd uitgeloot, kwam je in aanmerking voor zo'n pakket. wel hadden ze één kleine voorwaarde, ze mogen je 1 x telefonisch benaderen. Heb hiermee ingestemd.Mijn broer is niet geselecteerd voor een pakket!Maar, wel werd ik vandaag 22-01-2014 telefonisch op mijn mobiel gebeld.
U raad het al: Vragen of ik lid wil worden van de postcodeloterij. Heb daarop meteen vermeld dat ik niet mee wil doen aan de postcodelotij. Ik ben mijn maandelijkse uitgaven aan het "herzien" waarop ik kan bezuinigen,bezuinig ik!..en, daar past geen loterij bij. Maar, de verbinding was "slecht" telkens piep geluiden,het leek erop dat iemand op de toetsen aan het in drukkken was. De dame in kwestie wilde mij even terugbellen ivm de slechte verbinding, ondanks herhaaldelijk keren dat ik haar vertelde geen interesse te hebben. Uit beleefdheid pakte ik de telefoon voor de tweede keer op! In een razend tempo vertelde ze een heel verhaal over de goede doelen..en, dat ik twee "gratis" loten krijg + een Hemabon van € ? . Maar, telkens door het gesprek weer dat pieptoontje alsof er iemand op de toetsen aan het drukken was...waarbij ze telkens vroeg : bent u daar nog meneer ? waarop ik telkens volmondig JA op zei! Juist daarover, maak ik mij nu zorgen! Kan het zijn dat zij dit gesprek opnemen..en, dat ze deze opname verknippen waarbij mijn JA nu gebruikt wordt als bevestigings JA, om lid te worden van de postcodeloterij?
Heb er geen fijn gevoel bij.
Wat kunt u mij hierover vertellen.
Komt dit wel eens voor?

Alvast vriendelijk bedankt,
Mvg. Hans

rozemarijntje

Re: Moet ik mij nu zorgen maken?

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Telefoonnr opzoeken en terug bellen!!!

Khunhans

Geheim nummer!

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Als u niet uw bankrekeningnummer heeft afgegeven lijkt het me dat u zich geen zorgen hoeft te maken.

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

Khunhans schreef:geachte Trosradar,
Voor kerst heb ik mij bij de RTL Postcodeloterij/ Kerstpakkenactie aangemeld. Je kon een gratis kerstpakket aanvragen voor familie,vrienden etc, ik wilde er één voor mijn zieke broer aanvragen..Als je werd uitgeloot, kwam je in aanmerking voor zo'n pakket. wel hadden ze één kleine voorwaarde, ze mogen je 1 x telefonisch benaderen. Heb hiermee ingestemd.Mijn broer is niet geselecteerd voor een pakket!Maar, wel werd ik vandaag 22-01-2014 telefonisch op mijn mobiel gebeld.
U raad het al: Vragen of ik lid wil worden van de postcodeloterij. Heb daarop meteen vermeld dat ik niet mee wil doen aan de postcodelotij. Ik ben mijn maandelijkse uitgaven aan het "herzien" waarop ik kan bezuinigen,bezuinig ik!..en, daar past geen loterij bij. Maar, de verbinding was "slecht" telkens piep geluiden,het leek erop dat iemand op de toetsen aan het in drukkken was. De dame in kwestie wilde mij even terugbellen ivm de slechte verbinding, ondanks herhaaldelijk keren dat ik haar vertelde geen interesse te hebben. Uit beleefdheid pakte ik de telefoon voor de tweede keer op! In een razend tempo vertelde ze een heel verhaal over de goede doelen..en, dat ik twee "gratis" loten krijg + een Hemabon van € ? . Maar, telkens door het gesprek weer dat pieptoontje alsof er iemand op de toetsen aan het drukken was...waarbij ze telkens vroeg : bent u daar nog meneer ? waarop ik telkens volmondig JA op zei! Juist daarover, maak ik mij nu zorgen! Kan het zijn dat zij dit gesprek opnemen..en, dat ze deze opname verknippen waarbij mijn JA nu gebruikt wordt als bevestigings JA, om lid te worden van de postcodeloterij?
Heb er geen fijn gevoel bij.
Wat kunt u mij hierover vertellen.
Komt dit wel eens voor?

Alvast vriendelijk bedankt,
Mvg. Hans
Als het zo zou zijn, gewoon weer opzeggen.
Je hebt alleen dan een maand betaald.

Khunhans

Leo The Emperor schreef:Als u niet uw bankrekeningnummer heeft afgegeven lijkt het me dat u zich geen zorgen hoeft te maken.

Nee....gelukkig heb ik niet mijn bankrekeningnummer gegeven.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Heb ooit eens, on line, meegedaan aan 'gratis' spelen Een tegen honderd. Was me nergens van bewust toen ik, gewoon in het spelletje 100 euro had gewonnen. Heb alleen maar aangeklikt wat ik voor de 100 euro gewonnen had, kan het me niet eens herinneren, maar, was wel lid van de Postcodeloterij geworden en werd er (hoe weet ik niet) geld van de rekening gehaald. Natuurlijk zo snel mogelijk opgezegd. Maar tot op de dag van vandaag snap ik niet hoe ze mijn banknummer hebben achterhaald. Dus ik zou, als ik u was, dat nummer evengoed maar in de gaten houden.

Khunhans

Bedankt voor uw verhaal! Ja..ik blijf op mijn hoede!

Aggi3

Ongelezen bericht door Aggi3 »

Het zijn gewoon afzetters alle loterijen, daarom doe ik nooit mee :)

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Loterijen zijn geen afzetters, maar ze spelen gewoon in op de ongelimiteerde hebberigheid van veel mensen.

Aggi3

Ongelezen bericht door Aggi3 »

Oke ieder zijn mening, maar ik vind van wel :)

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

@Aggi3, onderbouw die mening dan eens.

Gesloten