| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Moet ik mij nu zorgen maken?
Moet ik mij nu zorgen maken?
geachte Trosradar,
Voor kerst heb ik mij bij de RTL Postcodeloterij/ Kerstpakkenactie aangemeld. Je kon een gratis kerstpakket aanvragen voor familie,vrienden etc, ik wilde er één voor mijn zieke broer aanvragen..Als je werd uitgeloot, kwam je in aanmerking voor zo'n pakket. wel hadden ze één kleine voorwaarde, ze mogen je 1 x telefonisch benaderen. Heb hiermee ingestemd.Mijn broer is niet geselecteerd voor een pakket!Maar, wel werd ik vandaag 22-01-2014 telefonisch op mijn mobiel gebeld.
U raad het al: Vragen of ik lid wil worden van de postcodeloterij. Heb daarop meteen vermeld dat ik niet mee wil doen aan de postcodelotij. Ik ben mijn maandelijkse uitgaven aan het "herzien" waarop ik kan bezuinigen,bezuinig ik!..en, daar past geen loterij bij. Maar, de verbinding was "slecht" telkens piep geluiden,het leek erop dat iemand op de toetsen aan het in drukkken was. De dame in kwestie wilde mij even terugbellen ivm de slechte verbinding, ondanks herhaaldelijk keren dat ik haar vertelde geen interesse te hebben. Uit beleefdheid pakte ik de telefoon voor de tweede keer op! In een razend tempo vertelde ze een heel verhaal over de goede doelen..en, dat ik twee "gratis" loten krijg + een Hemabon van € ? . Maar, telkens door het gesprek weer dat pieptoontje alsof er iemand op de toetsen aan het drukken was...waarbij ze telkens vroeg : bent u daar nog meneer ? waarop ik telkens volmondig JA op zei! Juist daarover, maak ik mij nu zorgen! Kan het zijn dat zij dit gesprek opnemen..en, dat ze deze opname verknippen waarbij mijn JA nu gebruikt wordt als bevestigings JA, om lid te worden van de postcodeloterij?
Heb er geen fijn gevoel bij.
Wat kunt u mij hierover vertellen.
Komt dit wel eens voor?
Alvast vriendelijk bedankt,
Mvg. Hans
Voor kerst heb ik mij bij de RTL Postcodeloterij/ Kerstpakkenactie aangemeld. Je kon een gratis kerstpakket aanvragen voor familie,vrienden etc, ik wilde er één voor mijn zieke broer aanvragen..Als je werd uitgeloot, kwam je in aanmerking voor zo'n pakket. wel hadden ze één kleine voorwaarde, ze mogen je 1 x telefonisch benaderen. Heb hiermee ingestemd.Mijn broer is niet geselecteerd voor een pakket!Maar, wel werd ik vandaag 22-01-2014 telefonisch op mijn mobiel gebeld.
U raad het al: Vragen of ik lid wil worden van de postcodeloterij. Heb daarop meteen vermeld dat ik niet mee wil doen aan de postcodelotij. Ik ben mijn maandelijkse uitgaven aan het "herzien" waarop ik kan bezuinigen,bezuinig ik!..en, daar past geen loterij bij. Maar, de verbinding was "slecht" telkens piep geluiden,het leek erop dat iemand op de toetsen aan het in drukkken was. De dame in kwestie wilde mij even terugbellen ivm de slechte verbinding, ondanks herhaaldelijk keren dat ik haar vertelde geen interesse te hebben. Uit beleefdheid pakte ik de telefoon voor de tweede keer op! In een razend tempo vertelde ze een heel verhaal over de goede doelen..en, dat ik twee "gratis" loten krijg + een Hemabon van € ? . Maar, telkens door het gesprek weer dat pieptoontje alsof er iemand op de toetsen aan het drukken was...waarbij ze telkens vroeg : bent u daar nog meneer ? waarop ik telkens volmondig JA op zei! Juist daarover, maak ik mij nu zorgen! Kan het zijn dat zij dit gesprek opnemen..en, dat ze deze opname verknippen waarbij mijn JA nu gebruikt wordt als bevestigings JA, om lid te worden van de postcodeloterij?
Komt dit wel eens voor?
Mvg. Hans
-
rozemarijntje
Re: Moet ik mij nu zorgen maken?
Telefoonnr opzoeken en terug bellen!!!
Geheim nummer!
-
Leo The Emperor
Als u niet uw bankrekeningnummer heeft afgegeven lijkt het me dat u zich geen zorgen hoeft te maken.
Als het zo zou zijn, gewoon weer opzeggen.Khunhans schreef:geachte Trosradar,
Komt dit wel eens voor?
Mvg. Hans
Je hebt alleen dan een maand betaald.
Leo The Emperor schreef:Als u niet uw bankrekeningnummer heeft afgegeven lijkt het me dat u zich geen zorgen hoeft te maken.
Nee....gelukkig heb ik niet mijn bankrekeningnummer gegeven.
Heb ooit eens, on line, meegedaan aan 'gratis' spelen Een tegen honderd. Was me nergens van bewust toen ik, gewoon in het spelletje 100 euro had gewonnen. Heb alleen maar aangeklikt wat ik voor de 100 euro gewonnen had, kan het me niet eens herinneren, maar, was wel lid van de Postcodeloterij geworden en werd er (hoe weet ik niet) geld van de rekening gehaald. Natuurlijk zo snel mogelijk opgezegd. Maar tot op de dag van vandaag snap ik niet hoe ze mijn banknummer hebben achterhaald. Dus ik zou, als ik u was, dat nummer evengoed maar in de gaten houden.
Bedankt voor uw verhaal! Ja..ik blijf op mijn hoede!
Het zijn gewoon afzetters alle loterijen, daarom doe ik nooit mee 
Loterijen zijn geen afzetters, maar ze spelen gewoon in op de ongelimiteerde hebberigheid van veel mensen.
Oke ieder zijn mening, maar ik vind van wel 
@Aggi3, onderbouw die mening dan eens.