| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hema Service
-
choocomell
Re: Hema Service
Ik ga al tijden niet meer naar de Hema, juist hierdoor. Die arrogante verkoopster die ze daar tegenwoordig hebben. maar goed dat je eindelijk je gordijnen krijgt.
Vandaag een telefoontje gehad dat de gordijnen klaar waren. Heb ze opgehaald en opgehangen. Wederom 1 gordijn niet in orde. Hema gebeld en ik word teruggebeld over de oplossing....
Word bijna het programma van Astrid Joosten, kanniewaarzijn. Dit is bijna niet te geloven. Dit zal nu echt balen zijn voor je.ilseb82 schreef:Vandaag een telefoontje gehad dat de gordijnen klaar waren. Heb ze opgehaald en opgehangen. Wederom 1 gordijn niet in orde. Hema gebeld en ik word teruggebeld over de oplossing....
Ik word er moedeloos van. Hoeveel kansen zouden jullie ze nog geven?
Wat ik al eerder had geschreven, tja, is vervelend maar ze mogen echt 3 kansen hebben "om het recht te breien"; lukt dat niet dan pas kunt U de koop ontbinden. Mocht het zover komen dan doet u dat het best schriftelijk, aangetekend waarbij u vermeld dat u hen 14 dagen de tijd geeft het geld terug te storten op uw rekening. Maar dat zal de advocaat die u kent u ook kunnen vertellen. Maar als u het nog niet gelooft, vraagt u dan ook even informatie bij het Juridisch Loket. Kost niets, alleen een telefoontje of bezoekje (op de site kunt u ook zoeken of er 1 bij u in de buurt zit). http://www.juridischloket.nlilseb82 schreef:Ik word er moedeloos van. Hoeveel kansen zouden jullie ze nog geven?
Hoop niet dat alles zover hoeft te komen. Bewijs van verzenden goed bewaren!
-
Teunbosseman
- Contacteer:
ilseb82 schreef:Dank je olaf! Jij slaat de spijker op zijn kop en begrijpt mijn frustratie. Hema heeft het ook niet zo ver laten komen gelukkig. Ik ben voorzichtig blij na de reactie van de hema vandaag.
Precies en zo hoort het ook !! Dat sommige leden wederom drammen / zeuren etcetc vinden mogen ze vinden maar meer dan dat kunnen ze niet melden.
Trouwens die 3 keer herstellen is een fabeltje, als je de zoekfunctie gebruikt kom je ook uit dat fabeltje is.
Tuurlijk moet je de leverancier wel in de gelegenheid stellen om te herstellen.
Denk in jouw geval dat de betreffende Hema personeel in dienst heeft wat dit allemaal niet zo goed weet.
Veel plezier met de gordijnen
http://www.consuwijzer.nl Daar wordt inderdaad niet expliciet "kans geven op 3 x repareren" gezegd. Maar aan deze verwijzing heeft u misschien ook iets?
Dank jullie wel. Ik wacht eerst de reactie maandag af. Maar twijfel zelf heel hard of ik ze nog een kans moet geven om nieuwe gordijnen te maken of dat ik direct geld terug wil. Ik ben het gesleep naar de winkel wel een keertje zat onderhand. :-/
Ik ben zojuist gebeld door hema. Ze kunnen me nog niks vertellen over hoe het afgewikkeld wordt. Want de leidinggevende van het atelier was er niet. Ik heb geld terug gevraagd en ook hier kunnen ze niks over toezdggen. Onprofessionele gang van zaken allemaal. Als ze donderdag nog niks zinnigs zeggen dan maar een brief van een advocaat er heen. Stelletje prutsers!