Hallo,
al enige tijd volg ik dit forum, omdat ik zelf ook een (fors) Dexia slachtoffer ben.
Enige maanden geleden ben ik gestopt met het betalen van de restschuld aan Dexia en ik heb hen dit per aangetekende brief laten weten. Ik heb daar toen geen reactie op gehad. Nu heb ik een brief ontvangen dat ik per direct door moet betalen, anders schakelen ze een incassobureau in.
Ik betaal echter NIET meer. Wat is nu wijsheid. Wachten op het incassobureau en vervolgens op de dagvaarding van Dexia od nu reeds een advokaat in te schakelen. Ik ben lid van leaseverlies en hoop nog steeds op een schikking oid. Ik ben zelf niet genoeg onderlegd om zelfstandig actie tegen Dexia te ondernemen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Incassobureau
Re: Incassobureau
www.huisadvocaten.nl een goede oplossing.
Beste Hik,
Zij hebben mijn situatie ook bekeken en we hebben een bedrag afgesproken, waarvoor ze mijn belangen behartigen. Het tarief valt reuze mee.
Dus de moeite van het informeren waard succes.
Zij hebben mijn situatie ook bekeken en we hebben een bedrag afgesproken, waarvoor ze mijn belangen behartigen. Het tarief valt reuze mee.
Dus de moeite van het informeren waard succes.
Er wordt regelmatig over Huis advocaten geschreven.
Hou er wel rekening mee dat zij GEEN toevoeging zaken aannemen.
Dus als je recht hebt op toevoeging heeft het geen zin Huis advocaten te benaderen als je een advocaat zoekt.
Groeten,
Piet
Hou er wel rekening mee dat zij GEEN toevoeging zaken aannemen.
Dus als je recht hebt op toevoeging heeft het geen zin Huis advocaten te benaderen als je een advocaat zoekt.
Groeten,
Piet
Hallo Hik,
Vrijblijvend een advocaat bellen en advies vragen kan altijd en is aan te raden.
Neem wel een advocaat met dexia ervaring.
Als je A zegt: stoppen met betalen
dan moet je ook B zeggen.
Er zijn dan 2 mogelijkheden:
Wachten op een dagvaarding en dan een advocaat benaderen of nu al een advocaat bellen (of meerdere en dan de beste kiezen).
Vertel hem je verhaal en vraag hem naar de mogelijkheden en de kosten (heb je recht op toevoeging?).
Vraag ook wat de mogelijkheden, verschillen en consequenties zijn van het zelf dexia dagvaarden of gedagvaard worden.
Ook al komt er een positieve uitspraak in de zaak van Leaseverlies dan nog moet je zelf je geld terugvorderen van dexia.
Leaseverlies zorgt alleen voor een algemene uitspraak van de rechter over misleidende reclame, vervolgens moet iedereen individueel nog aan de slag.
Je kunt me ook mailen als je nog vragen hebt, klik op de envelop naast mijn naam.
Succes en groeten,
Piet
Vrijblijvend een advocaat bellen en advies vragen kan altijd en is aan te raden.
Neem wel een advocaat met dexia ervaring.
Als je A zegt: stoppen met betalen
dan moet je ook B zeggen.
Er zijn dan 2 mogelijkheden:
Wachten op een dagvaarding en dan een advocaat benaderen of nu al een advocaat bellen (of meerdere en dan de beste kiezen).
Vertel hem je verhaal en vraag hem naar de mogelijkheden en de kosten (heb je recht op toevoeging?).
Vraag ook wat de mogelijkheden, verschillen en consequenties zijn van het zelf dexia dagvaarden of gedagvaard worden.
Ook al komt er een positieve uitspraak in de zaak van Leaseverlies dan nog moet je zelf je geld terugvorderen van dexia.
Leaseverlies zorgt alleen voor een algemene uitspraak van de rechter over misleidende reclame, vervolgens moet iedereen individueel nog aan de slag.
Je kunt me ook mailen als je nog vragen hebt, klik op de envelop naast mijn naam.
Succes en groeten,
Piet
Slik, diverse advocaten gebeld. Je zit toch met een flinke start inleg van 1200 tot 2500 euro's. En dat terwijl ik al zo'n grote schuld heb. De band om mijn borst wordt maar steeds strakker getrokken.
Ik weet het niet meer.
Ik weet het niet meer.