Beste lezers,
Na aanleiding van de uitzending van vanavond (03-02-2014), heb ik toch maar besloten
om een berichtje op dit forum te plaatsen in de hoop dat deze laatste wanhoopspoging mag baten om van die eindeloze oplichters af te komen!
Mijn vraag is: is er iemand die recentelijk bij F4F heeft opgezegd, en de bevestigingsmail nog heeft??? Zo ja, zou die gene dan contact met mij willen opnemen (privé berichtje)? Ik zou oneindig dankbaar zijn sinds ik zsm af wil van die oplichterij en niet meer elke keer mijn nek hoef te breken over incasso brieven die onterecht op mijn deurmat liggen.
Alvast bedankt!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Fit for free dringende vraag
Re: Fit for free dringende vraag
Van belang is natuurlijk de bevestiging welke u heeft ontvangen.
Klopt, dat had Ik misschien iets duidelijker kunnen vermelden. Ik bedoel de bevestigings mail van opzeggen die je ontvangt wanneer je je via Internet uitschrijft.
Niemand?
Ik heb op een ander fora ook veel negatieve berichten gelezen over fit for free. Met name de incasso's.
Het zijn boeven. Jammer dat niemand mij tot nu toe nog heeft kunnen helpen. Er moet toch wel èèn iemand zijn die via Internet heeft opgezegd en zo'n mail heeft?