LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] CanalDigital
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 14 jun 2012 18:26
CanalDigital
De klantenservice van CanalDigitaal is werkelijk bagger.
Op astra3 krijg ik de gecodeerde zenders niet, alleen geluid
enkele keren gebeld, krijg ik een vaag andwoord
1 keer werd ik na div. mails terug gebeld,het probleem lag bij mij,
niet bij hun.moest de ontvanger maar naar fabrieks instellingen zetten,
en de zenderlijst opnieuw laten zoeken.
Dit is het laatste mailtje wat ik terug kreeg van CanalDigitaal:U hebt op 12-6-2012 om 12:31:57 gereageerd op onze e-mail.
Ons antwoord op uw reactie is:
Bedankt voor uw email van 12-06-2012.
U geeft aan u onze adviezen heeft opgevolgt, maar het probleem nog niet is opgelost.
U geeft aan dat u op de gecodeerde zenders geen beeld heeft, maar wel geluid. Hierom raden we u aan de ontvanger van de stroom te halen met de stekker eruit, en tevens de smartcard ui te de ontvanger te halen. Na 10 minuten steekt u alles weer terug in.
Als het goed is zal de ontvanger opnieuw gaan opstarten en dient hij beeld en geluid te geven op de zenders waar u recht op heeft. Indien dit niet het geval is, dient de software op de ontvanger vernieuwd te worden met de nieuwste versie. Dit kan uitgevoerd worden op de ontvanger zelf met de handleiding van deze ontvanger. Ook vragen we u of u wel een gecertificeerde Ci-module gebruikt voor deze ontvanger.
We hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice CanalDigitaal
Meer informatie of antwoorden op veelgestelde vragen kunt u nalezen op Veelgestelde vragen & antwoorden
Voorgaande mailwisseling:
Beste mensen van CanalDigital
Vorige week dinsdag 05-06-2011 een medewerker van u aan de telefoon gehad.
Alles uit gelegd, en het advies was de ontvanger resetten naar fabrieks instellingen,
en de zenders opnieuw inladen. of de kaart in een andere ontvanger opwaarderen.
Alles geprobeerd, niets helpt, mijn dealer naar de ontvanger en cam laten kijken,
alles in orde bevonden. Ook het signaal was meer dan voldoende.
maar nog steeds geen beeld op de gecodeerde kanalen, alleen geluid.
Ongecodeerde kanalen werken perfect.
Ik geef u 1 week de tijd om het op te lossen. Bij het in gebreke blijven wordt het abonnement opgezegd,
en de gemaakte kosten op u verhaalt.
Nog meer mensen problemen met CanalDigitaal over de klanten servise
Op astra3 krijg ik de gecodeerde zenders niet, alleen geluid
enkele keren gebeld, krijg ik een vaag andwoord
1 keer werd ik na div. mails terug gebeld,het probleem lag bij mij,
niet bij hun.moest de ontvanger maar naar fabrieks instellingen zetten,
en de zenderlijst opnieuw laten zoeken.
Dit is het laatste mailtje wat ik terug kreeg van CanalDigitaal:U hebt op 12-6-2012 om 12:31:57 gereageerd op onze e-mail.
Ons antwoord op uw reactie is:
Bedankt voor uw email van 12-06-2012.
U geeft aan u onze adviezen heeft opgevolgt, maar het probleem nog niet is opgelost.
U geeft aan dat u op de gecodeerde zenders geen beeld heeft, maar wel geluid. Hierom raden we u aan de ontvanger van de stroom te halen met de stekker eruit, en tevens de smartcard ui te de ontvanger te halen. Na 10 minuten steekt u alles weer terug in.
Als het goed is zal de ontvanger opnieuw gaan opstarten en dient hij beeld en geluid te geven op de zenders waar u recht op heeft. Indien dit niet het geval is, dient de software op de ontvanger vernieuwd te worden met de nieuwste versie. Dit kan uitgevoerd worden op de ontvanger zelf met de handleiding van deze ontvanger. Ook vragen we u of u wel een gecertificeerde Ci-module gebruikt voor deze ontvanger.
We hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice CanalDigitaal
Meer informatie of antwoorden op veelgestelde vragen kunt u nalezen op Veelgestelde vragen & antwoorden
Voorgaande mailwisseling:
Beste mensen van CanalDigital
Vorige week dinsdag 05-06-2011 een medewerker van u aan de telefoon gehad.
Alles uit gelegd, en het advies was de ontvanger resetten naar fabrieks instellingen,
en de zenders opnieuw inladen. of de kaart in een andere ontvanger opwaarderen.
Alles geprobeerd, niets helpt, mijn dealer naar de ontvanger en cam laten kijken,
alles in orde bevonden. Ook het signaal was meer dan voldoende.
maar nog steeds geen beeld op de gecodeerde kanalen, alleen geluid.
Ongecodeerde kanalen werken perfect.
Ik geef u 1 week de tijd om het op te lossen. Bij het in gebreke blijven wordt het abonnement opgezegd,
en de gemaakte kosten op u verhaalt.
Nog meer mensen problemen met CanalDigitaal over de klanten servise
Re: CanalDigital
U heeft dus wel een gecertificeerde ontvanger?
Heb zelf 2 jaar naar tevredenheid CD gehad, inmiddels overgestapt naar ziggo, maar nooit problemen gehad. Niet met mijn SD dreambox en niet met mijn HD Philips.
Heb zelf 2 jaar naar tevredenheid CD gehad, inmiddels overgestapt naar ziggo, maar nooit problemen gehad. Niet met mijn SD dreambox en niet met mijn HD Philips.
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 14 jun 2012 18:26
Re: CanalDigital
2x de Topfield 7700HSCI en de zelfde cam.
alles was goed tot er een storing bij CD was.
op 1 pakket kon ik helemaal geen gecodeerde zenders onvangen,
op het andere pakket wel.
na een telefoontje naar CD werd mij bevestigt dat er op sommige
kaarten wel een probleem was, op andere niet.
zoals ook aangegeven aan CD, ben bij mijn dealer geweest,
alles is goed, ik zal maar hier niet herhalen wat de dealer
over CD te vertellen had, mag je wel een teiltje onder de pc zetten,
vanwege de vele tranen.
alles was goed tot er een storing bij CD was.
op 1 pakket kon ik helemaal geen gecodeerde zenders onvangen,
op het andere pakket wel.
na een telefoontje naar CD werd mij bevestigt dat er op sommige
kaarten wel een probleem was, op andere niet.
zoals ook aangegeven aan CD, ben bij mijn dealer geweest,
alles is goed, ik zal maar hier niet herhalen wat de dealer
over CD te vertellen had, mag je wel een teiltje onder de pc zetten,
vanwege de vele tranen.
Re: CanalDigital
Welke cam heb je dan?Willem-nijv schreef:2x de Topfield 7700HSCI en de zelfde cam.
alles was goed tot er een storing bij CD was.
op 1 pakket kon ik helemaal geen gecodeerde zenders onvangen,
op het andere pakket wel.
na een telefoontje naar CD werd mij bevestigt dat er op sommige
kaarten wel een probleem was, op andere niet.
zoals ook aangegeven aan CD, ben bij mijn dealer geweest,
alles is goed, ik zal maar hier niet herhalen wat de dealer
over CD te vertellen had, mag je wel een teiltje onder de pc zetten,
vanwege de vele tranen.
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 14 jun 2012 18:26
Re: CanalDigital
Aston met wereldbol logo, goedgekeurd door CD
Re: CanalDigital
Naar versie 2.2 geupgrade?Willem-nijv schreef:Aston met wereldbol logo, goedgekeurd door CD
Re: CanalDigital
En dan bleef het stil!
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 14 jun 2012 18:26
Re: CanalDigital
zaken gaan voor het meisje, lees CD
er zit volgens mijn dealer 2.6 op de cam.
anders zou hij ook geen mpeg4 kunnen lezen.
er zit volgens mijn dealer 2.6 op de cam.
anders zou hij ook geen mpeg4 kunnen lezen.
Re: CanalDigital
Wat zegt jouw ontvanger, welke versie je hebt?Willem-nijv schreef:zaken gaan voor het meisje, lees CD
er zit volgens mijn dealer 2.6 op de cam.
anders zou hij ook geen mpeg4 kunnen lezen.
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 14 jun 2012 18:26
Re: CanalDigital
Kan ik niet vinden, gekeken maar ik wordt er niet wijs uit
Re: CanalDigital
In menu kijken waar Cam staat, en daar zie je welke versie je hebt.Willem-nijv schreef:Kan ik niet vinden, gekeken maar ik wordt er niet wijs uit
Ik kan uit je bericht niet lezen, hoe oud de cam is.
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 14 jun 2012 18:26
Re: CanalDigital
Ik heb geen idee, de complete zet vorig jaar via markplaats gekochtnevermind schreef:In menu kijken waar Cam staat, en daar zie je welke versie je hebt.Willem-nijv schreef:Kan ik niet vinden, gekeken maar ik wordt er niet wijs uit
Ik kan uit je bericht niet lezen, hoe oud de cam is.
Als ik in het menu kijk bij de common interface module,
staat er Astonmodule: 2.6300
Re: CanalDigital
Dan heb je ook versie 2.6 !
Bij mij was een upgrade noodzakelijk om de HD zenders ook te zien en niet alleen het geluid te horen.
Heb je geen kennissen, om jouw receiver daar te testen ?
Bij mij was een upgrade noodzakelijk om de HD zenders ook te zien en niet alleen het geluid te horen.
Heb je geen kennissen, om jouw receiver daar te testen ?
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 14 jun 2012 18:26
Re: CanalDigital
Wat ik niet snap, is dat alles werkte tot er een storingnevermind schreef:Dan heb je ook versie 2.6 !
Bij mij was een upgrade noodzakelijk om de HD zenders ook te zien en niet alleen het geluid te horen.
Heb je geen kennissen, om jouw receiver daar te testen ?
kwam bij CD. En het zou toevallig zijn dat op alle 2 ontvangers
de zelfde problemen zijn. Ik heb 2 pakketten, fam. en standaard pakket.
als ik de kaarten wissel hou ik het zelfde probleem.
De ontvangers en de cams zijn hetzelfde, firmware, camsoftware.
Topfield 7700HSCI
Re: CanalDigital
Welke storing was het, want ik heb er geen problemen gehad?
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 14 jun 2012 18:26
Re: CanalDigital
Was in mei, weet niet de exacte datum.nevermind schreef:Welke storing was het, want ik heb er geen problemen gehad?
Op fam.-pakket geen enkel gecodeerd programma te ontvangen.
Op basis pakket wel. Gebeld met CD werd er toegegeven
dat op sommige smartcards storing was, op andere niet.
En laat ik dan op mijn fam.pakket nadien de gecodeerde kanalen
op Astra-3 niet meer kunnen ontvangen.
Dit is het laatste mailtje van CD:
U hebt op 14-6-2012 om 17:49:53 gereageerd op onze e-mail.
Ons antwoord op uw reactie is:
Bedankt voor uw email.
U geeft aan niet tevreden te zijn over de kwaliteit van de service die door ons geleverd is.
Wij betreuren ten zeerste dat u het niet eens bent met onze manier van dienstverlening. Wij hebben er echter alles aan gedaan uw vragen naar tevredenheid te beantwoorden.
Mocht u een klacht in willen dienen, dan kan dat via onderstaand adres.
Canal Digitaal
Postbus 444
1200 JJ Hilversum
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice CanalDigitaal
Onder alles er aangedaan te hebben, verstaat CD, alles 3x herhalen wat ik moet doen om het probleem op te lossen, want hun treft geen blaam
Ik ben weg bij CD, een simpel t-stukje en 2m coax-kabel en ik kijk
gratis (goede buren)
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 06 feb 2014 20:00
Re: CanalDigital
Tros besteed a.u.b. echt aandacht aan deze bagger maatschappij. Ze laten je 15 minuten in de wacht staan en leggen dan als je ze 5 minuten spreekt spontaan de hoorn er op. Dan word je door de cliëntenservice gebeld. Vertel je je ontevreden legt ze ook de hoorn neer.
Zonder dat ik überhaupt boos werd.
Volgens mij ben ik niet de enige die hier over klaagt. Laten ze een voorbeeld nemen aan UPC, die is wel klantvriendelijker geworden.
Dit is echt heel heel slecht.
Zonder dat ik überhaupt boos werd.
Volgens mij ben ik niet de enige die hier over klaagt. Laten ze een voorbeeld nemen aan UPC, die is wel klantvriendelijker geworden.
Dit is echt heel heel slecht.