LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ING en "Mijn Verzekeringen" ???

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
KarelD
Berichten: 14
Lid geworden op: 22 dec 2008 20:10

ING en "Mijn Verzekeringen" ???

Ongelezen bericht door KarelD »

Al enige weken lukt het niet om via "Mijn ING" en verder via "Mijn Verzekeringen" te kunnen zien of mijn gevraagde wijziging van reisverzekering+annuleringsverz. op juiste manier is gewijzigd...
Melding blijft staan "TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR", bel maar een 020-telefoonnummer......

Nou... enige tijd terug met geuitte wens om Reisverz+ann.verz aan te passen was de reactie per telefoon:
Stuur maar een mailtje naar [email protected] .
Toen is er foutief een veel te hoog bedrag van rekening afgeboekt, dat ik in eerste instantie heb gestorneerd. Ze moeten de boel eerst maar eens goed berekenen.....
Gelijkertijd een tweede mailtje gestuurd, met verzoek de reissom tbv annuleringsverz. slechts voor wat betreft het deel boven de basisverzekering extra te verzekeren en niet nog eens de gehele reissom....

Na paar weken een dreigbrief....ze willen toch incasseren en daarna pas beoordelen wat er fout is gedaan om zonodig het te betalen bedrag opnieuw te verrekenen. Dus stornering opgeheven, waarna ze het foutieve bedrag geïnd hebben.

Dus recent maar weer eens een mailtje gestuurd om HULP en om inzicht hoe het er met mijn reisverzekering ed. voorstaat !!! Totaal geen reactie....

Wat is er aan de hand bij ING en haar verzekeringspoot????????

Zijn er anderen die hier ook last van hebben. ???

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: ING en "Mijn Verzekeringen" ???

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Nee, geen problemen met de (enige) verzekering die ik heb bij ING.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: ING en "Mijn Verzekeringen" ???

Ongelezen bericht door eleven »

Melding blijft staan "TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR", bel maar een 020-telefoonnummer......
Als het via internet niet werkt, waarom bel je niet?
Kan ik niet begrijpen! :mrgreen:

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: ING en "Mijn Verzekeringen" ???

Ongelezen bericht door CB »

Gewoon zelf eens bellen met de klantenservice van een bank, verzekeraar, provider etc. Dan ga je het vanzelf begrijpen. :mrgreen:

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: ING en "Mijn Verzekeringen" ???

Ongelezen bericht door tenormin »

Nee, begrijp ik ook niet. De ING, als je belt, 020-2288888, altijd zeer behulpzaam, kan toch niet dat men mij alleen maar te woord staat :mrgreen: ? In dit soort gevallen gebruik ik zelfs liever de telefoon dan de mail.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: ING en "Mijn Verzekeringen" ???

Ongelezen bericht door olaf79 »

Tsja, IK begrijp TS wel. Bank wil graag dat alles digitaal verloopt. Maar als ze in dit tempo door gaan hebben ze nog ongeveer 80 jaar nodig om zoiets als het in de lucht houden van een website door te hebben. Rabobank is trouwens ook verschikkelijk. Als je weet hoe de ICT systemen van banken eruit zien weet je waarom. Techniek van de jaren 60 van de vorige eeuw die aan het internet geknoopt is met allerlei kunst en vliegwerk. Tsja dan vraag je om problemen.

KarelD
Berichten: 14
Lid geworden op: 22 dec 2008 20:10

Re: ING en "Mijn Verzekeringen" ???

Ongelezen bericht door KarelD »

Natuurlijk heb ik de eerste keer gebeld met bericht dat het me niet lukte om via de website mijn doorlopende ann.verz. te verhogen, alsmede mijn doorlopende reisverz. tijdelijk op wereldniveau te zetten.
De vriendelijke telefoondame adviseerde mij om mijn aanpassingswensen van mijn bestaande verzekeringen maar per email in te sturen en daar dan gelijk de factuur van mijn geboekte reis bij te voegen..... dan zou alles goed komen......

Maar behalve een veel te hoge afboeking, weet ik nog steeds niet of verzekeringen op juiste wijze zijn aangepast...... Ipv telefonisch berichten zie ik e.e.a. graag zwart op wit!!!!

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: ING en "Mijn Verzekeringen" ???

Ongelezen bericht door eleven »

olaf79 schreef:Tsja, IK begrijp TS wel. Bank wil graag dat alles digitaal verloopt. Maar als ze in dit tempo door gaan hebben ze nog ongeveer 80 jaar nodig om zoiets als het in de lucht houden van een website door te hebben. Rabobank is trouwens ook verschikkelijk. Als je weet hoe de ICT systemen van banken eruit zien weet je waarom. Techniek van de jaren 60 van de vorige eeuw die aan het internet geknoopt is met allerlei kunst en vliegwerk. Tsja dan vraag je om problemen.
Ik dus niet, want ik heb het geprobeerd en er is niets mis met de website.
Trouwens hebben ook al andere dit vermeld.
Als TS het niet kan, om veranderingen via de website te doen, dan is niet de bank, in dat geval de ING niet schuld.

Gesloten