LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DEXIA-TOP NEGEERDE RISICO DEKKING HET KON NIET ANDERS.
-
Re: DEXIA-TOP NEGEERDE RISICO DEKKING HET KON NIET ANDERS.
We hebben het wel steeds over Dexia, maar ik denk dat de echte foute lieden toch bij Aegon gezocht moeten worden. Daar zitten immers de bedenkers van o.a. de Winstverdriedubbelaar etc. Lees nog maar eens de folder van dit product. Je bent echt knap als je er ook maar 1 eerlijke waarschuwing voor de risico's in terugvindt. Als ik alles lees wat jullie zo schrijven, dan vind ik dat de wereld er soms nog rotter uitziet dan ie ooit geweest is. Sommigen vinden de beleggers die er ingevlogen zijn inhalige lieden, maar ik vind dat je mensen die een appeltje voor de dorst denken te vinden niet op een lijn kunt stellen met lieden, die bedrijfsmatig nietsvermoedende mensen grote risico's laten lopen om er zelf - nog inhaliger als ze zijn - er in 't kwadraat beter van te worden. Ik vind dat Aegon en Dexia de klus samen moeten klaren om aan de gedupeerden alle inleggelden en de verliezen gewoon netjes terug te betalen. Dan mogen ze blij zijn dat het voor hen daarbij blijft.
Nou dan is het probleem bij deze opgelost door tjongejonge bedankt hoor.
Tjongetjonge, ik heb het helemaal met je eens. Indien Aegon zich niet verantwoordelijk voelt voor haar daden en daardoor niet samen met Dexia de nodige akties onderneemt dan zal ook Aegon binnen een paar jaar de spulleboel in Nederland kunnen opruimen want voor dat soort bedrijven is er in Nederland geen ruimte.
De aktie die Aegon samen met Dexia moet ondernemen. is het volledig schadeloos stellen van ALLE gedupeerden.
Met volledig schadeloos stellen bedoel ik,
*terug betalen van volledige inleggelden + rente
*betalen van de gemaakte advocaatkosten aan de gedupeerden
*smartengeld.
De aktie die Aegon samen met Dexia moet ondernemen. is het volledig schadeloos stellen van ALLE gedupeerden.
Met volledig schadeloos stellen bedoel ik,
*terug betalen van volledige inleggelden + rente
*betalen van de gemaakte advocaatkosten aan de gedupeerden
*smartengeld.
Ronald 101,
Zo moet het en niet anders!!
m.vr.gr
Zo moet het en niet anders!!
m.vr.gr