LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Amsterdams Muntkantoor

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Mathijs86

Amsterdams Muntkantoor

Ongelezen bericht door Mathijs86 »

Hallo, Mijn naam is Mathijs.

Even geleden heb ik me aangemeld bij een actie van het amsterdams muntkantoor om als een van de 10000 "Gelukkigen" Een setje nieuwe willemalexander euro's te ontvangen voor 3,88.

Nu heb ik Gewonnen, Hoera!
wil al mijn gegevens invoeren, staat dit erbij:

Door ondertekening van dit formulier geeft u toestemming aan het Amsterdams MuntKantoor B.V. om eenmalig een incasso-opdracht te sturen naar uw bank om € 3,88 van uw rekening af te schrijven en uw bank om eenmalig een bedrag van uw rekening af te schrijven overeenkomstig de opdracht van het Amsterdams MuntKantoor. Als u het niet eens bent met deze afschrijving kunt u deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen acht weken na afschrijving contact op met uw bank. Vraag uw bank naar de voorwaarden.

Dit lijkt mij een beetje dubieus aangezien er
niet vermeld wordt wat de kosten zijn overeenkomstig
de opdracht van amsterdams muntkantoor..

heeft er nog iemand een idee wat hier achter kan zitten??
Ik heb het idee dat de heer "Fokko Knol" mij hier een oor aan probeert te naaien

Mk

Re: Amsterdams Muntkantoor

Ongelezen bericht door Mk »

Dit is gewoon de (belachelijke) standaard SEPA tekst. Je geeft het muntkantoor toestemming om een bedrag van 3,88 te incasseren en je geeft de bank toestemming dat ze de opdracht van het muntkantoor mogen verwerken. Een nodeloze ingewikkelde juridische formulering die je bij alle eenmalige incasso-opdrachten zult gaan terugzien.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Die setjes kun je voor 5 euro kopen bij het postkantoor / PostNL servicebalie in de supermarkt of op http://www.knm.nl/Introductieset-euromu ... duct/4170/ voor 7,95 incl verzending.

http://www.postnl.nl/voorthuis/klantens ... ieset+euro

Amsterdams Muntkantoor zou ik zeker geen zaken mee doen.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Of gewoon verzamelen als je kleingeld krijgt... En dan creatief een houdertje ervoor maken.

Gesloten