LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 'Service' KPN voor nabestaanden na overlijden

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
so4

'Service' KPN voor nabestaanden na overlijden

Ongelezen bericht door so4 »

In oktober 2005 overleed mijn bejaarde vader. Mijn ouders hadden een telefoon- en Digitenneabonnement van KPN. Telefonisch liet ik het abonnement op mijn moeders naam zetten -- althans, dat dacht ik. In maart 2013 overleed mijn moeder. Enige weken daarna liet ik via de KPN-nabestaandendesk haar abonnement beeindigen. Keurig kreeg ik een bevestigingsbrief. Na enige tijd ontdekte ik echter dat de Digitenne-kosten nog steeds van haar rekening werden afgeschreven. Tijdens een lang gesprek bleek dit abonnement nog steeds op mijn vaders naam te staan: iets dat in 2005 ook veranderd had moeten worden. Dit abonnement werd alsnog beeindigd en het huis verkocht. Voor KPN was dit echter niet einde verhaal: in oktober 2013 werd het Digitenne-abonnement alsnog zonder waarschuwing of toestemming geheractiveerd door KPN, zoals ik vervolgens in een bankafschrift moest ontdekken. Ik belde opnieuw KPN op (wederom twéé langdurige gesprekken met doorverbinden) en daar begreep niemand hoe dit kon. Resultaat: enkele dagen later ontving ik via de nieuwe bewoner drie brieven van KPN, gericht aan mijn vader. Een daarvan bevatte een geweldige nieuwe Digitenne-aanbieding en de andere twee een bevestiging van de beeindiging van het abonnement ... per 13 januari 2014. Bij KPN blijven ook de doden dus nog jaren Digitenne-abonnee, ondanks alle overlijdensberichten. En excuses? Daar doet KPN niet aan.

Alphavista

Re: 'Service' KPN voor nabestaanden na overlijden

Ongelezen bericht door Alphavista »

KPN is een rotbedrijf wat van voren niet weet hoe ze van achteren leven.

Gesloten