Samenvatting:
Op 8 feb jl een brief dat mijn autoverzekering sinds 1 nov is opgezegt!
Automatische incasso nov niet gelukt.waarom weet niemand zucht...
Hierover heb ik nooit een brief oid ontvangen.
Altijd netjes betaald en dec,Jan en zelfs feb zijn al betaald! Dan ga je er toch al die tijd van uit dat je verzekerd bent..logisch. Ik ben verdorie een moeder met een jong gezin...zulke risico's neem je niet..wat als er wat was gebeurt..

..of opgepakt.Een schamele sorry Vd ing,medewerkster kon er niks meer aan terug veranderen..te ver terug in systeem etc etc.. Schrale troost,ik zou niet bij het cias worden aangemeld als crimineel en ik krijg mijn geld van de laatste maanden terug. Ing vroeg 'vriendelijk' of ik me ergens anders wilde verzekeren..Afijn,ik gedaan via independer. Krijg ik verdorie vandaag bericht dat ik ben afgewrzen omdat mijn auto te lang niet verzekerd is geweest volgens het systeem. Dat is strafbaar. Ik heb nu alleen nog kans om mijn verzekering af te sluiten bij ' een 2e kans verzekering' waarbij ik de volle jaarpremie vooruit moet betalen.
Deze ellende kan toch niet waar zijn? Ing doet doodleuk mijn autoverzekering 4 maanden terugdraaien,dat mag toch niet? Ik ben ineens een crimineel? Kan ik nou zoo gen..id worden

? Ik ben er kapot van'!!!