LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aegon faalt weer bij Vermogensplan.

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
amsterdam2226
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 okt 2008 13:33

Aegon faalt weer bij Vermogensplan.

Ongelezen bericht door amsterdam2226 »

Beste lezers,

Aegon en een gestructureerd computersysteem; tja...Heb indertijd 10000 voorschot opgenomen voor een belangrijke aankoop. Heb het geld toen vorig jaar gekregen en heb het een maand geleden afgelost, ten minste dat dacht ik. Volgens de telefoonjuf was het geen enkel probleem dat die aflossing kon plaatsvinden; heb het algemene rekeningnummer gekregen. Zo gezegd zo gedaan, afgelost en toen kreeg ik dit (onderstaande) mailtje. Eerder was er al de kwestie dat ik op mijn ING-rekening, zogenaamd, mijn voorschot kreeg, maar dat het niet om het daadwerkelijke bedrag ging, 10000 euro, maar om de gehele waarde van mijn vermogensplanrekening ging; plus minus 15700 euro. Dat bedrag heb ik nooit gestort gekregen logischerwijs, want ik vroeg om 10000 euro, alleen die 10000 euro. Kreeg toen een verontschuldigend mailtje dat het allemaal niet zo lekker bij Aegon liep en dat er maar het door mij gevraagd bedrag, 10000 euro, was gestort en niet die 15700 euro.
Hoop maar dat ze snel regeren waar ik geen hoop op heb. De vorige keer dat ik contact met ze had duurde het 3 weken dat er gereageerd werd.

Hieronder de inhoud van het mailtje dat ik tav de aflossing kreeg: Let op die 1000 euro. Geen 10000 euro! Weer zo iets...

Op 29 januari 2014 ontvingen wij € 1.000,- van u voor de aflossing van uw belening. In dit bericht informeer ik u hierover.



€ 1000,- is voor de aflossing belening

Helaas is het momenteel niet mogelijk het bedrag van € 1.000,- systeem technisch te verwerken als aflossing voor uw belening. Zodra dit kan ontvangt u van ons hierover bericht.

amsterdam2226
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 okt 2008 13:33

Re: Aegon faalt weer bij Vermogensplan.

Ongelezen bericht door amsterdam2226 »

Probleem opgelost. Men kijkt blijkbaar ook naar het forum van Tros Radar!

Gesloten