LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ANWB negeert opzegging
Re: ANWB negeert opzegging
Helaas bij het oud papier gedaan eind december omdat ik dacht dat het allemaal geregeld was. Meneer van de ANWB heeft in het begin ook erkend dat de opzegging verwerkt was.
Re: ANWB negeert opzegging
Je hebt er nu niets meer aan, maar gooi dus echt nooit opzegbevestigingen weg.hanne23 schreef:Helaas bij het oud papier gedaan eind december omdat ik dacht dat het allemaal geregeld was. Meneer van de ANWB heeft in het begin ook erkend dat de opzegging verwerkt was.
Re: ANWB negeert opzegging
Die moet je dus minstens 50 jaar bewaren !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Mallet schreef:Je hebt er nu niets meer aan, maar gooi dus echt nooit opzegbevestigingen weg.hanne23 schreef:Helaas bij het oud papier gedaan eind december omdat ik dacht dat het allemaal geregeld was. Meneer van de ANWB heeft in het begin ook erkend dat de opzegging verwerkt was.
Re: ANWB negeert opzegging
Ja, wie eist bewijst.hanne23 schreef:Helaas bij het oud papier gedaan eind december omdat ik dacht dat het allemaal geregeld was. Meneer van de ANWB heeft in het begin ook erkend dat de opzegging verwerkt was.
Dat kan je dus niet meer, dan nog een jaartje uitzitten.
Re: ANWB negeert opzegging
Zodra zij mij een kopie van de opname van het gesprek sturen kan ik het bewijzen.
Re: ANWB negeert opzegging
Zij hebben jouw een brief gestuurd, waar alles zwart op wit heeft gestaan, maar deze heb je bij het oud papier gedaan.hanne23 schreef:Zodra zij mij een kopie van de opname van het gesprek sturen kan ik het bewijzen.
Denk je echt, dat zij nog de bandopname sturen.
Re: ANWB negeert opzegging
Voor alle deskundigen, we pakken de algemene voorwaarden van de ANWB erbij en .........
En daar staat in,
9 Hoe kunt u uw lidmaatschap opzeggen?
Wilt u uw lidmaatschap of partnerlidmaatschap opzeggen? Stuur uw opzegging, onder vermelding van uw lidmaatschapsnummer, per post naar ANWB Contact Center, Postbus 93200, 2509 BA Den Haag. Of bel ons via 088 269 2222. Uw opzegging moet vóór 15 november bij ons binnen zijn.
10 Wat gebeurt er nadat u uw lidmaatschap heeft opgezegd?
U ontvangt van ons een schriftelijke bevestiging van opzegging.
U blijft lid tot het einde van het lopende kalenderjaar.
Het restant van het betaalde abonnementsgeld over het lopende kalenderjaar betalen wij niet terug.
De aan het lidmaatschap gekoppelde voordelen vervallen per januari.
Een eventueel partnerlidmaatschap wordt per 1 januari omgezet naar een hoofdlidmaatschap.
De ANWB sjoemelen/frauderen met het versturen en ontvangen van brieven.
Ik kreeg bijvoorbeeld vandaag een brief op 27 feb met een datum in de brief van 19 feb.
Lijkt mij stug dat een brief 8 dagen onderweg is in Nederland.
De procedure voor het opzeggen klopt niet bij de ANWB, het wordt hoog tijd dat de ANWB aangepakt gaat worden.
En daar staat in,
9 Hoe kunt u uw lidmaatschap opzeggen?
Wilt u uw lidmaatschap of partnerlidmaatschap opzeggen? Stuur uw opzegging, onder vermelding van uw lidmaatschapsnummer, per post naar ANWB Contact Center, Postbus 93200, 2509 BA Den Haag. Of bel ons via 088 269 2222. Uw opzegging moet vóór 15 november bij ons binnen zijn.
10 Wat gebeurt er nadat u uw lidmaatschap heeft opgezegd?
U ontvangt van ons een schriftelijke bevestiging van opzegging.
U blijft lid tot het einde van het lopende kalenderjaar.
Het restant van het betaalde abonnementsgeld over het lopende kalenderjaar betalen wij niet terug.
De aan het lidmaatschap gekoppelde voordelen vervallen per januari.
Een eventueel partnerlidmaatschap wordt per 1 januari omgezet naar een hoofdlidmaatschap.
De ANWB sjoemelen/frauderen met het versturen en ontvangen van brieven.
Ik kreeg bijvoorbeeld vandaag een brief op 27 feb met een datum in de brief van 19 feb.
Lijkt mij stug dat een brief 8 dagen onderweg is in Nederland.
De procedure voor het opzeggen klopt niet bij de ANWB, het wordt hoog tijd dat de ANWB aangepakt gaat worden.
Laatst gewijzigd door carpin op 27 feb 2014 22:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: ANWB negeert opzegging
Hoezo frauderen, je hebt toch bericht gekregen over je opzegging, of dit na 3 of na 10 dagen is, maakt toch niet uit.carpin schreef:
De ANWB sjoemelen/frauderen met het versturen en ontvangen van brieven.
Ik kreeg bijvoorbeeld vandaag een brief op 27 feb met een datum in de brief van 19 feb.
Lijkt mij stug dat een brief 8 dagen onderweg is in Nederland.
Trouwens kan je niet bewijzen dat de brief niet zo lang onderweg was, door welke omstandigheden ook.
Bij de belasting is het andersom.
Ik heb een brief gekregen met het datum in de toekomst en wel van 6 maart 2014.
Re: ANWB negeert opzegging
Ik probeer al sinds november 2012 een deelopzegging te realiseren. Zowel mijn vader als mijn moeder is lid, maar mijn moeder rijdt geen auto meer. Daarnaast heb ik ook de reis- en kredietbrief opgezegd.
Voor 2013 is de opzegging van de reis en kredietbrief wel gerealiseerd, maar de opzegging van mijn moeder niet. Voor 2013 maar het lidmaatschap betaald en, eerlijk is eerlijk, er niet meer aan gedacht. Vervolgens komt 1 december 2013 de nieuwe nota, exclusief reis- en kredietbrief maar inclusief mede lidmaatschap. Probeer daar dan maar eens door heen te komen. Je belt het call-centre, daar bereik je niets. Je schrijft een brief waarin je nog eens uiteenzet wat er aan de hand is, worden beide lidmaatschappen per 1 januari 2015 beëindigd! Vervolgens opnieuw bellen om de schrijver van de brief eens te spreken. Dat is manager Andre Vermaat. Krijg je natuurlijk niet aan te telefoon en afspraak maken kan ook niet. Na wat googlen, blijkt die Vermaat een interimmer te zijn. Die zal wel als taak hebben om alles op de rit te krijgen. Maar een gewone klant kan hij niet te woor staan! "stoom uit de oren"...
Voor 2013 is de opzegging van de reis en kredietbrief wel gerealiseerd, maar de opzegging van mijn moeder niet. Voor 2013 maar het lidmaatschap betaald en, eerlijk is eerlijk, er niet meer aan gedacht. Vervolgens komt 1 december 2013 de nieuwe nota, exclusief reis- en kredietbrief maar inclusief mede lidmaatschap. Probeer daar dan maar eens door heen te komen. Je belt het call-centre, daar bereik je niets. Je schrijft een brief waarin je nog eens uiteenzet wat er aan de hand is, worden beide lidmaatschappen per 1 januari 2015 beëindigd! Vervolgens opnieuw bellen om de schrijver van de brief eens te spreken. Dat is manager Andre Vermaat. Krijg je natuurlijk niet aan te telefoon en afspraak maken kan ook niet. Na wat googlen, blijkt die Vermaat een interimmer te zijn. Die zal wel als taak hebben om alles op de rit te krijgen. Maar een gewone klant kan hij niet te woor staan! "stoom uit de oren"...