LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Phonespot troubles

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
nitrams

Phonespot troubles

Ongelezen bericht door nitrams »

Ik heb een probleem met Phonespot, wie heeft voor mij de gouden tip? Ik heb voor de kerst een telefoon besteld, maar bedacht me vrij snel. Binnen 5 werkdagen na de bestelling heb ik per aangetekende brief en e-mail de koop ontbonden en mijn geld terug geëist. Nu reageerden ze vlot op de e-mail. Ze vonden het jammer, maar geen probleem: Als ik de telefoon na ontvangst terug zou sturen, zou het aankoopbedrag geretourneerd worden. De telefoon bleek via Swisspost vanuit het verre oosten te moeten komen, een opgelapte tweedehandse dus. Ruim drie weken na bestelling kreeg ik een brief van TNT: of ik een formulier in wilde vullen tbv de invoerrechten. In overleg met Phonespot (weer werd vlot gereageerd op mijn e-mail) op het formulier aangegeven dat het pakket retour gezonden moest worden. Maar nu komt het: Phonespot zegt mijn geld pas te retourneren als de telefoon bij het distributiecentrum aankomt. En op Track & Trace zie ik sinds 20 januari geen wijzigingen meer... Volgens Swisspost kan alleen Phonespot een onderzoek in laten stellen waar het pakketje is... En Phonespot reageert ook niet meer op mijn laatste e-mail waarin ik nogmaals mijn geld terug vraag... :(

mh73

Re: Phonespot troubles

Ongelezen bericht door mh73 »

Hier staan meer ervaringen met Phonespot: https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 9&t=125201

nitrams

Okay, dank. Ik had deze berichten inderdaad al gevonden. Wat in mijn geval uniek is, is dat ik de koop binnen 5 werkdagen geannuleerd heb, ruim voordat de telefoon geleverd kon worden. En dat er niet geleverd is. De telefoon heeft mij nooit bereikt. Kunnen ze dan toch volhouden het aankoopbedrag pas te restitueren als zij weer in bezit zijn van het pakje? Ik heb geen invloed gehad op hoe zij de verzending enz. geregeld hebben, dan ligt het risico toch niet bij mij als klant?

nitrams

Na veel ge-email (waarbij Phonespot wel elke keer heeft geantwoord) hebben ze me nu bevestigd het aankoopbedrag terug te storten!

bokkel

Ongelezen bericht door bokkel »

en wacht even met juichen, eerst dat bedrag terugzien...

nitrams

Je hebt helaas een voorzienende blik: we zijn een maand en twee bevestigingen verder en nog geen geld gezien!

gedupeerde1974

Ongelezen bericht door gedupeerde1974 »

Hallo allemaal,
Ook ik ben een gedupeerde van Phonespot.
Ik bestelde net voor Kerst een i-phone 4S, zelfde verhaal, kwam er binnen de maand achter dat het een gerefurbished toestel was en had ook de nodige problemen. Ik deed het nodige om het terug te sturen en kreeg een fabrieksnieuw toestel volgens phonespot. Probleem toen ik die iphone kreeg was dat die simlocked was. Ik eiste mijn geld terug -was ook geen probleem voor hen- en ik moest ook het laatste toestel -op eigen kosten- terugsturen waarna ik mijn geld zou krijgen.

Dit is nu al sinds de laatste week van februari 2014 geleden, heb meerdere mails gekregen waarin de betaling beloofd werd maar ik heb nog altijd geen geld gezien en krijg ook geen antwoord meer op mijn mails.

Ik ben gewoon dom geweest en geloofde in een goede afloop (ik hoop hier nog steeds op) en wil hierbij iedere potentiële koper verwittigen dat Phonespot.nl 1 grote oplichterij is en zij met het geld van de eerlijke koper gaan lopen.

Ik zie ook dat hier talrijke problemen vermeld worden met phonespot en ik begrijp niet goed hoe die mensen nog kunnen blijven doorgaan met oplichterij. Waarom wordt hier niets aan gedaan?

Groeten

nitrams

Tadaa! Bijna vier maanden verder, maar ik heb mijn geld terug! De aanhouder wint!

Jeoff

Ongelezen bericht door Jeoff »

Wie kan mij helpen?
Ben net een paar uur geleden in de site phonespot getrapt.
Wat zijn de beste stappen om te doen.
Alvast bedankt

ALEXA12345

Ongelezen bericht door ALEXA12345 »

ik ben er ook in getrapt...gisterenavond 480euro overgemaakt voor een iphone 5 en dus achteraf blijkt dus dat wrschlk oplichterij is. Ik heb al verschillende mails gedaan naar [email protected] voor het geld onmiddellijk terug te storten maar heb tot nu toe nog geen reactie gehad :-(...

edpin

Ongelezen bericht door edpin »

Ook hier,

Donderdag eind middag Iphone 5S besteld.
Phonespot.nl kwam bij beslist.nl als 2e beste uit... had wel wat reviews gezien maar meer en deel eigenlijk positief.
Dus min of meer de gok gewaagt...

Nu ik al deze forums lees kreeg ik het gister al erg benauwd.
Heb gisteravond laat (12uur)
Toch een mail gestuurd dat ik de Bestelling wil annuleren en mijn geld retour wil zien.
Natuurlijk is het weekend, en zal ik Morgen op ze vroegst pas antwoord krijgen.
Maar voor alsnog val ik binnen de 5 werkdagen dus zou ik het Geld terug moeten zien..

Wat ik wel MEGA storend vind is, geen telefoon nummer!

Iemand nog een tip hoe dit proces sneller kan gaan?
Heb namelijk 2 mails gehad van ze, met bevestiging order, en gewijzigde order - Verwerkt.

Gesloten