| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] slechte service Vodafone
slechte service Vodafone
Ik heb 4 maanden geleden een abonnement afgesloten bij Vodafone. Er werd toen gezegd dat er binnen 10 dagen de telefoon op de deurmat zou liggen. na 10 dagen had ik niks gehoord dus heb ik contact opgenomen met Vodafone, er was iets mis met me nummerbehoud. De medewerker van Vodafone vertelde me dat ik met hem het nummerbehoud opnieuw kon invullen maar ik moest wel eerst alle gegevens opzoeken en dan terug bellen. Toen ik weer terug belde kreeg ik iemand anders aan de lijn die zei dat ik het helemaal niet opnieuw kan invullen met hun en dat ik het moest annuleren ik hem vertelde dat zijn collega dat wel kon. ik heb toen een dag naderhand weer gebeld om het toch weer te proberen dit keer kon het in een keer weer wel. Ik had het nummerbehoud opnieuw aangevraagd en er werd mij beloofd dat ik binnen 3 dagen gebeld zou worden voor de uitslag. Na 4 dagen had ik nog niks gehoord dus weer gebeld en het was weer fout, dit keer had de medewerker de foute provider aangegeven. Weer had ik het nummerbehoud opnieuw aangevraagd, maar weer zonder succes. Weer werd mij beloofd dat ik gebeld zou worden en dat het dit keer zou lukken maar dit keer hadden ze me nummer verkeerd genoteerd. ik ben zo 3 maanden door gegaan, het heeft me 20 telefoontjes gekost en een ritje naar de winkel. Ik heb me telefoon nu eindelijk binnen. Ik heb daarna nog contact met Vodafone gehad voor een kleine tegemoetkoming voor de 4 maande wachten maar helaas zelfs dat kon niet. ik ben echt zwaar teleur gesteld door Vodafone!!!!
Re: slechte service Vodafone
Beste Mitch
Wellicht een schrale troost, maar je bent duidelijk het zoveelste slachtoffer ( ja ik zeg slachtoffer ) van Vodafone met zijn hele fijne klanten service.
Kijk maar op de andere posts hier over Vodafone, die liegen er ook niet om.
Ik keek na een tip van iemand ook op klacht.nl en werkelijk bizar en te gek voor woorden wat je daar ook allemaal ziet over Vodafone, werkelijk hele was lijsten met klachten over ze. Vreemde is dat als je bv op Sizz, of Hi, of Youfone zoekt je eigenlijk maar heel beperkt aantal klachten vind, en van Vodafone echt tientallen tot honderden matches. En zelfs op het Forum op de Vodafone website staat het nodige.
Aan wie ligt het nou toch allemaal, die vervelende zeurende consument die vaak ook nog jaren lange klant bij ze is, of zou er nou toch iets fout zijn met het beleid bij Vodafone.
Ik heb het al zo genoemd in de andere topics hier, en ook in mijn klachten naar Vodafone zelf, en ook op hun Forum. "Het gaat om pure minachting van je klanten kring".
Ik heb ze dus toegezegd dat hun starre houding op mijn toch echt wel gegronde klachten, mij begint uit te lokken en zal resulteren dat ik anti reclame zal gaan maken op de Internet media tegen Vodafone, en daarnaast via mond op mond reclame. De reactie hierop was dat men dit voor kennisgeving aan neemt, dus ook hier weer de arrogantie. Nou dan zullen ze het maar een keer moeten gaan voelen, dus bij deze nodig ik iedereen uit om op zoveel mogelijk fora alle klachten flink gedetailleerd te gaan plaatsen.
We hebben met ze allen bijvoorbeeld Tros Radar,Tweakers.net, Klacht.nl, Vodafone Forum, etc ter beschikking om ons ongenoegen nu dan maar eens collectief te gaan uiten.
Kijken wie het eerste zijn arrogante houding gaat laten varen, en de klant weer als klant gaat behandelen.
Wellicht een schrale troost, maar je bent duidelijk het zoveelste slachtoffer ( ja ik zeg slachtoffer ) van Vodafone met zijn hele fijne klanten service.
Ik keek na een tip van iemand ook op klacht.nl en werkelijk bizar en te gek voor woorden wat je daar ook allemaal ziet over Vodafone, werkelijk hele was lijsten met klachten over ze. Vreemde is dat als je bv op Sizz, of Hi, of Youfone zoekt je eigenlijk maar heel beperkt aantal klachten vind, en van Vodafone echt tientallen tot honderden matches. En zelfs op het Forum op de Vodafone website staat het nodige.
Aan wie ligt het nou toch allemaal, die vervelende zeurende consument die vaak ook nog jaren lange klant bij ze is, of zou er nou toch iets fout zijn met het beleid bij Vodafone.
Ik heb het al zo genoemd in de andere topics hier, en ook in mijn klachten naar Vodafone zelf, en ook op hun Forum. "Het gaat om pure minachting van je klanten kring".
Ik heb ze dus toegezegd dat hun starre houding op mijn toch echt wel gegronde klachten, mij begint uit te lokken en zal resulteren dat ik anti reclame zal gaan maken op de Internet media tegen Vodafone, en daarnaast via mond op mond reclame. De reactie hierop was dat men dit voor kennisgeving aan neemt, dus ook hier weer de arrogantie. Nou dan zullen ze het maar een keer moeten gaan voelen, dus bij deze nodig ik iedereen uit om op zoveel mogelijk fora alle klachten flink gedetailleerd te gaan plaatsen.
We hebben met ze allen bijvoorbeeld Tros Radar,Tweakers.net, Klacht.nl, Vodafone Forum, etc ter beschikking om ons ongenoegen nu dan maar eens collectief te gaan uiten.
Kijken wie het eerste zijn arrogante houding gaat laten varen, en de klant weer als klant gaat behandelen.
Ja voel precies het zelfde. je zou het niet verwachten van zoon grote en populaire provider!!
Ik heb mijn best ook gedaan maar ben bang dat het ze niet raakt, wij als klant dringen niet door in de top van de organisatie, niemand staat je netjes te woord en als je teveel argumenten heb breken ze af met wij nemen het aan ter kennis. Ik walg er echt van en blijf zoeken naar iemand als breekijzer in de tijd op tv die wil helpen.
-
Geip Suusje
Ik heb geen mening over Vodafone, maar.... als je denk dat Youfone beter is dan vergis je je deerlijk.mipmar schreef:Beste Mitch
Ik keek na een tip van iemand ook op klacht.nl en werkelijk bizar en te gek voor woorden wat je daar ook allemaal ziet over Vodafone, werkelijk hele was lijsten met klachten over ze. Vreemde is dat als je bv op Sizz, of Hi, of Youfone zoekt je eigenlijk maar heel beperkt aantal klachten vind, en van Vodafone echt tientallen tot honderden matches.
Bij bellen.com staat (stond) een lange rij gebruikerscommentaren "blijf daar weg!"
Wie zich bij Youfone aanmeldt zal spoedig merken dat alles dubbel zo duur wordt als voorgeschoteld, en dat alleen nog maar als je je mond houdt. Protesteer je dan vreten Directpay en Webcasso je leeg.
Heb me dus niets aangetrokken van ze, en heb ik ze hun vet kunnen geven via de rechter. Gewonnen!
Ik was van ze af.
Maar nu, meer dan 2,5 jaar later komt er ineens weer een mailtje van Youfone "uw factuur staat klaar".
Horzels zijn het. Laat ze het maar (weer) naar de rechter sturen. Ik lach me te barsten.
Ik lach ook. Een Youfone topic proberen te openen in een Vodafone topic....kansloos
-
rozemarijntje
Geen problemen vodafone
Abbo verlengt ergens eind maart ,11 aprik kwam samsung s5 uit
Wij hadden niet verwacht gelijk 11 april s5 te hebben,maar ja hoor weL! Dus...prima service en kado,s zijn onderweg ,flipcover en zo,n weet ik veel digitale armband..wij hadden goede abbo dus kregen hem.
Man dacht van iet dus ondernam geen aktie werd vijd werkdagen later zelf gebeld door vodafone waarom hij hem niet aanvroeg...ja ander abbo,nee u valt onder het goed,oh oke.zei gelijk noteren..heb al bericht dat hij onderweg is...
Dus kan ook anders..
Abbo verlengt ergens eind maart ,11 aprik kwam samsung s5 uit
Wij hadden niet verwacht gelijk 11 april s5 te hebben,maar ja hoor weL! Dus...prima service en kado,s zijn onderweg ,flipcover en zo,n weet ik veel digitale armband..wij hadden goede abbo dus kregen hem.
Man dacht van iet dus ondernam geen aktie werd vijd werkdagen later zelf gebeld door vodafone waarom hij hem niet aanvroeg...ja ander abbo,nee u valt onder het goed,oh oke.zei gelijk noteren..heb al bericht dat hij onderweg is...
Dus kan ook anders..
encore schreef:Ik lach ook. Een Youfone topic proberen te openen in een Vodafone topic....kansloos
Vodafone is op allerlij manieren bereikbaar, ook hun forum