LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met IKSTAPOVER.NU

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
MAXIEM

Re: Ervaring met IKSTAPOVER.NU

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Peter1971

Advies: bel morgen even (0900-3344001).

Sukses, Maxiem.

ikStapOver.nu
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 feb 2012 15:04

Re: Ervaring met IKSTAPOVER.NU

Ongelezen bericht door ikStapOver.nu »

Beste Peter1971,

U kunt inderdaad via ikStapOver.nu de overstap naar Essent maken. Als welkomst geschenk kunt u kiezen voor de E-Thermostaat.

Voor meer informatie kunt u bellen met nummer: 0900-3344001 (lokaal tarief, kies voor optie 2)

Met vriendelijke groet,

ikStapOver.nu

dutch_abed
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2012 14:08

Re: Ervaring met IKSTAPOVER.NU

Ongelezen bericht door dutch_abed »

Ik ben ook de dupe van Essent en Ikstapover. Liet me overhalen door de gratis TV ("leuke cadeau voor mijn dochter", dacht ik). Binnen 2 weken zou het geleverd worden. Inmiddels is het 2 maanden naar haar verjaarsdag en nog steeds geen cadeau. Voel me behoorlijk opgelicht.

Essent verwijst me naar Ikstapover - waarvan ik alleen vage toezeggingen ontvang (maar geen TV).

Is er sprake van contractbreuk waardoor ik ongestraft naar een ander energieleverancier kan overstappen?

Groeten
Joe

forumessent
Berichten: 321
Lid geworden op: 19 nov 2008 09:26

Re: Ervaring met IKSTAPOVER.NU

Ongelezen bericht door forumessent »

Geachte dutch_abed,

Ik vind het vervelend om te horen dat u het welkomstgeschenk nog niet heeft ontvangen. Helaas heeft Essent geen zicht op de afhandeling en verzending hiervan. Vandaar dat wij u doorverwijzen naar ikstapover.nu.

Ikstapover.nu geeft op deze site ook vaak een reactie, wellicht dat zij uw post ook hebben gelezen en een reactie geven.

Wat betreft uw contract is dit geen geldige reden om zonder kosten over te stappen naar een andere leverancier.

Met vriendelijke groet,

Angelique
Essent Klantenservice
Webcare

MAXIEM

Re: Ervaring met IKSTAPOVER.NU

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Angelique
Essent Klantenservice
Webcare

Dit is wel degelijk een geldige reden om de overeenkomst te vernietigen en om over te stappen. Er is sprake van een deal tussen 3 partijen en eenieder is verantwoordelijk voor de onderlinge afspraken die er gemaakt zijn.

Het is een schande dat ESSENT ten deze haar verantwoordelijkheid afschuift.

Advies aan dutch_abed: dien een klacht in bij de GeschillenCommissie Energie en Water in Den Haag.

Sukses, Maxiem.

dinajo
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 mar 2012 17:00

Re: Ervaring met IKSTAPOVER.NU

Ongelezen bericht door dinajo »

Ik ben ook al vanaf december bezig met het krijgen van mijn kado....het enige kado wat ik er nu aan over heb gehouden is een hoge telefoonrekening met dat 0900 nummer.
Op contactformulieren wordt namelijk totaal niet gereageerd.
Dee eerste anderhalve maand aan het wachten op de stofzuiger, de mijne was kapot dus dat kwam mooi uit.
Telkens moest ik er een lenen want tja waarom 1 kopen als er 1 onderweg is.....na 5 keer bellen kwam ik er eindelijk achter dat deze niet meer leverbaar was...goh verrassend!!! ik kon een nader cado uitkiezen of een cashback krijgen van 150.
Die cachback leek me wel wat, kon ik daar een stofzuiger van halen.
De tijd ging er WEER overheen en weer na een aantal keer bellen en mailen kreeg ik weer een antwoord....het was niet doorgegeven dat ik de cashback zou krijgen er was niks bekend....ik weer mijn rekeningnummer doorgegeven en alles zou geregeld worden.
Het duurt en duurt weer en ik heb gisteren weer gebeld....de vrouw aan de telefoon zegt "het is doorgegeven aan de accountant en het wordt geregeld" ik zou vandaag terug gebeld worden...maar natuurlijk ik wordt weer niet terug gebeld dus heb ik zelf weer gebeld. Wat krijg ik te horen..ik sta verdorie nog in het systeem met die stofzuiger!!!!!!!!! mijn bloed kookt ondertussen!!!! beloftens die niet nagekomen worden, je wordt gewoon voor de gek gehouden!!!!!!

amahoela
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 feb 2014 13:04

Re: Ervaring met IKSTAPOVER.NU

Ongelezen bericht door amahoela »

ik heb een mail gestuurd naar ikstapover.nu :

geachte L.S.

ik schrijf deze mail omdat ik absoluut niet te spreken ben over uw manier van doen.
ik ben via u overgestapt naar essent en zou hiervoor een kado ontvangen.

ik heb inmiddels al 4 keer de maandtermijn aan essent betaald maar nog steeds het kado niet ontvangen.
ten eerste werd mij een 10.1 inch tablet aangeboden, en later hoor ik dat deze niet meer leverbaar is.
vervolgens weer gebeld en eindelijk een kadocode gekregen en ik kon een keuze maken, maar geen tablet meer , dus kies ik voor de black en decker accu boormachine.
ik kreeg een melding dat dit binnen 5 dagen bezorgt zou worden via mail.
wederom niets binnen gekregen.
ik wil graag deze accu boormachine !
zojuist weer met het kantoor gebeld en dan word mij verteld dat ook dit niet leverbaar is.
ik ben het nu wel een beetje spuugzat en verzoek u nu echt z.s.m. uw afspraak na te komen.
ik heb al veel klachten over uw bedrijf gelezen
ik hoop dat u dit nu serieus gaat aanpakken.

R1chardS

Re: Ervaring met IKSTAPOVER.NU

Ongelezen bericht door R1chardS »

Mocht dat niet helpen dan kunt u ze altijd nog in gebreke stellen en een schadevergoeding eisen.

amahoela
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 feb 2014 13:04

Re: Ervaring met IKSTAPOVER.NU

Ongelezen bericht door amahoela »

inmiddels al weer 4 x gebeld met deze oplichters en nog geen stap verder........

Gesloten