LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] triple effect

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
docent
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 mei 2004 01:55

triple effect

Ongelezen bericht door docent »

Ik heb begrepen dat er in september verschillende belangrijke beslissingen genomen gaan worden.
1. huurkoop.
2. dexia moet bewijzen van aankoop overhandigen.
3. valt de wvd onder het wkc?
Over dit laatste punt gaat mijn vraag: Stel dat dit bevestigd gaat worden en de rechter bepaald dus dat de wvd inderdaad onder de wkc valt, welke gevolgen heeft deze beslissing dan voor andere aandelenleaseconstructies, zoals in mijn geval het alom "geprezen" triple effect?

Mieke D.
Berichten: 108
Lid geworden op: 21 nov 2003 16:50

Re: triple effect

Ongelezen bericht door Mieke D. »

De WVD is voor zover ik heb kunnen constateren hetzelfde als het Triple Effect. De reclamefolders zijn nagenoeg identiek en we mogen er van uitgaan, dat als de WVDonder de WCK zou vallen, dit ook zou gelden voor het Triple Effect.

Dus laten we het hopen....

Groeten,

Mieke

Chris G
Berichten: 911
Lid geworden op: 21 aug 2003 14:13

Re: triple effect

Ongelezen bericht door Chris G »

Een Triple Effect is een WV3D! Het enigste verschil is de manier zoals deze aan de man is gebracht. Direct door Legio verstrekt was het een WV3D, via tussenpersonen verstrekt werd het Triple Effect genoemd.

docent
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 mei 2004 01:55

Re: triple effect

Ongelezen bericht door docent »

ok, bedankt, er gloort dus hoop aan de horizon

Pikant
Berichten: 327
Lid geworden op: 14 aug 2004 19:08

Re: triple effect

Ongelezen bericht door Pikant »

Alleen verschilt de folder en dat haalt Dexia aan in hun verweerschriften laat je niet inpakken door hun vervalsingen.

Gesloten