LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Neckermann: annuleren van het annuleren

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
bokkel

Re: Neckermann: annuleren van het annuleren

Ongelezen bericht door bokkel »

Waagjan schreef:... Toevallig heb ik verstand van software. .. Dus dan is het inderdaad toch echt een kwestie van administratie om de 230 euro af te boeken. ..
Als je zoveel verstand hebt van software, waarom regel je het dan zelf niet ff in het Neckermannsysteem?
Toevallig werkt dhc daar. En GJvdZ ook. Eigenlijk iedereen hier. Behalve jij, zonde...

Waagjan

Ongelezen bericht door Waagjan »

Ruud, bedankt voor je bericht. Ik snap nu wat je bedoelt met de vergelijking en je hebt gelijk als je het hebt over de kosten die bijv. het hotel zou rekenen. Daar ben ik inderdaad wel benieuwd naar. Ik denk dat ik alsnog een brief ga sturen en deze vraag stel en mij dan voornamelijk richt op dat ik een klacht heb over de tegenstrijdigheden die ze verkondigen, maar ook vraag of ze willen verduidelijken waarom 230 euro redelijk is. Gelukkig krijg ik het geld terug, maar het is meer een soort principekwestie geworden. Vandaar dat ik ook blij ben met je berichten zodat ik er ook van een andere kant naar kan kijken, daar heb ik wat aan.
Laatst gewijzigd door Waagjan op 19 feb 2014 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

Heeft iemand de vraag of hij verstand heeft van software gezien?

Waagjan

Ongelezen bericht door Waagjan »

O man angel..., misschien hadden anderen hier ook wat aan gehad, maar je verpest mijn topic met je nutteloze berichten. Je moet niet alleen nog fatsoenlijk leren spellen, maar ook nog leren begrijpend lezen. Jammer dat enkele users het niveau van zo'n degelijk forum zo naar beneden kunnen halen. Ik vroeg om serieuze reacties. Ik heb al mijn geld terug en ik heb een vakantie, ik heb goede tips gehad, dus ik ben tevreden en ik ben hier weg. Ik ga mijn tijd niet meer verdoen aan het reageren op domme uitspraken. Ik hoop dat jij je verder ook niet al te druk maakt om anderen!

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

Ik zou inderdaad mijn tijd hier niet verdoen als ik jou was.
je zou toch eens zomaar een mening te horen krijgen die niet in je straatje past.

gilas

Ongelezen bericht door gilas »

Waagjan schreef:maar het is meer een soort principekwestie geworden.
Dus eigenlijk heb je teveel tijd omhanden en verveel je je,daarom ga je de mensen van Neckermann maar vervelen met je geklets.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

https://www.jurofoon.nl/nieuws/3579-alg ... onredelijk
https://www.jurofoon.nl/nieuws/3406-alg ... concurrent
https://www.jurofoon.nl/nieuws/4170-alg ... ingskosten
olaf79 schreef:Wel vind ik dat de annulering wel erg makkelijk tot stand kwam en dat de kosten erg hoog zijn. Ik vraag mij af of het zeggen van je naam wettelijk gezien genoeg is om een overeenkomst tot stand te doen komen.
Een overkomst komt tot stand door een aanbod en aanvaarding daarvan.

robhauser

Ongelezen bericht door robhauser »

Waagjan schreef:O man angel..., misschien hadden anderen hier ook wat aan gehad, maar je verpest mijn topic met je nutteloze berichten. Je moet niet alleen nog fatsoenlijk leren spellen, maar ook nog leren begrijpend lezen. Jammer dat enkele users het niveau van zo'n degelijk forum zo naar beneden kunnen halen. Ik vroeg om serieuze reacties. Ik heb al mijn geld terug en ik heb een vakantie, ik heb goede tips gehad, dus ik ben tevreden en ik ben hier weg. Ik ga mijn tijd niet meer verdoen aan het reageren op domme uitspraken. Ik hoop dat jij je verder ook niet al te druk maakt om anderen!
mooi gesproken

Gesloten