Waagjan schreef:... Toevallig heb ik verstand van software. .. Dus dan is het inderdaad toch echt een kwestie van administratie om de 230 euro af te boeken. ..
Als je zoveel verstand hebt van software, waarom regel je het dan zelf niet ff in het Neckermannsysteem?
Toevallig werkt dhc daar. En GJvdZ ook. Eigenlijk iedereen hier. Behalve jij, zonde...
Ruud, bedankt voor je bericht. Ik snap nu wat je bedoelt met de vergelijking en je hebt gelijk als je het hebt over de kosten die bijv. het hotel zou rekenen. Daar ben ik inderdaad wel benieuwd naar. Ik denk dat ik alsnog een brief ga sturen en deze vraag stel en mij dan voornamelijk richt op dat ik een klacht heb over de tegenstrijdigheden die ze verkondigen, maar ook vraag of ze willen verduidelijken waarom 230 euro redelijk is. Gelukkig krijg ik het geld terug, maar het is meer een soort principekwestie geworden. Vandaar dat ik ook blij ben met je berichten zodat ik er ook van een andere kant naar kan kijken, daar heb ik wat aan.
Laatst gewijzigd door Waagjan op 19 feb 2014 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.
O man angel..., misschien hadden anderen hier ook wat aan gehad, maar je verpest mijn topic met je nutteloze berichten. Je moet niet alleen nog fatsoenlijk leren spellen, maar ook nog leren begrijpend lezen. Jammer dat enkele users het niveau van zo'n degelijk forum zo naar beneden kunnen halen. Ik vroeg om serieuze reacties. Ik heb al mijn geld terug en ik heb een vakantie, ik heb goede tips gehad, dus ik ben tevreden en ik ben hier weg. Ik ga mijn tijd niet meer verdoen aan het reageren op domme uitspraken. Ik hoop dat jij je verder ook niet al te druk maakt om anderen!
olaf79 schreef:Wel vind ik dat de annulering wel erg makkelijk tot stand kwam en dat de kosten erg hoog zijn. Ik vraag mij af of het zeggen van je naam wettelijk gezien genoeg is om een overeenkomst tot stand te doen komen.
Een overkomst komt tot stand door een aanbod en aanvaarding daarvan.
Waagjan schreef:O man angel..., misschien hadden anderen hier ook wat aan gehad, maar je verpest mijn topic met je nutteloze berichten. Je moet niet alleen nog fatsoenlijk leren spellen, maar ook nog leren begrijpend lezen. Jammer dat enkele users het niveau van zo'n degelijk forum zo naar beneden kunnen halen. Ik vroeg om serieuze reacties. Ik heb al mijn geld terug en ik heb een vakantie, ik heb goede tips gehad, dus ik ben tevreden en ik ben hier weg. Ik ga mijn tijd niet meer verdoen aan het reageren op domme uitspraken. Ik hoop dat jij je verder ook niet al te druk maakt om anderen!