LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] accommodatie
-
Re: accommodatie
Griekse hotels zijn over het algemeen redelijk goed in buitenlandse talen, engels lukt vaak wel. Anders stuurt u een mailtje, dan kan het hotel even google translaten, dan komt de vraag zeker goed over, en emailen is gratis.vandinther schreef:Onlangs vliegreis bij Corendon geboekt incl. accommodatie.Bij nadere informatie blijkt dat er 2 gebouwen zijn welke niet bij Corendon zijn aangegeven.
Gevraagd aan CORENDON ik welk gebouw mijn geboekte superior kamer zou liggen er zijn nl. 2 gebouwen
1 aan het strand en 1 aan overkant hoofdweg. Kregen wij als antwoord van Corendon dat ik maar met hotel zelf contact moest opnemen want Corendon kon hier geen antwoord op geven.
Wij vinden dit zeer klant onvriendelijk en hadden graag de vraag door Corendon beantwoord willen hebben zonder extra kosten te moeten maken om contact op te nemen met het betreffende hotel.
Wij spreken nl. geen Grieks.
Gaarne reacties.
Wil je zekerheid zou ik toch even contact met het hotel opnemen, het maakt op zich niet uit wie het antwoord geeft toch?
maar wat nu als uw kamer aan de andere kant van de weg blijkt te liggen?
Nou, een Superior kamer zal toch wel aan het "stille" gedeelte liggen . Anders word het annuleren. (En betalen). Ik zou trouwens sowieso niet bellen. A: veel te duur en Babylonische spraakverwarring mogelijk - hoewel ze waarschijnlijk gewoon Engels spreken - en B: e-mailen is ook veel gemakkelijker. Kan toch niet zo moeilijk zijn om in het Engels te mailen in welk gebouw de kamer is?ruud_a schreef:maar wat nu als uw kamer aan de andere kant van de weg blijkt te liggen?
Anders wil ik de TS wel even helpen hoor.
-
Ruud,ruud_a schreef:maar wat nu als uw kamer aan de andere kant van de weg blijkt te liggen?
Niet erg als wij het maar weten, en als kamers maar zijn zoals bij boeking is beloofd en aangeboden.
Is het teveel gevraagd om een antwoord te geven waar de kamers zijn gelegen !!!!!
Waarom niet in omschrijving duidelijk aangegeven in welk gebouw welke kamers en waarom kan
reisorganisator ons niet zeggen waar en hoe, is door touroperator alles blindelings geboekt of hoe moet ik dat mij voorstellen.Wat is de bedoeling.Boeken in principe rust/strandvakantie en i.v.m. mobiliteit willen wij niet elke keer een verkeersweg over moeten maar oke Ruud ziet het anders.
-
Ruud,
Bedankt dat U ons wilt helpen maar hoe gaat dat dan wij zijn niet zo op de hoogte en heb nogal moeite moeten doen om op deze site te komen en ons bericht te plaatsen.
Bedankt dat U ons wilt helpen maar hoe gaat dat dan wij zijn niet zo op de hoogte en heb nogal moeite moeten doen om op deze site te komen en ons bericht te plaatsen.
ik zie het niet anders, de vraag is alleen dat u een kamer hebt geboekt waarvan u waarschijnlijk aan hebt genomen dat ze aan het strand lagen, terwijl ze ook wel eens aan de andere kant van de weg zouden kunnen liggen.vandinther schreef:Ruud,ruud_a schreef:maar wat nu als uw kamer aan de andere kant van de weg blijkt te liggen?
Niet erg als wij het maar weten, en als kamers maar zijn zoals bij boeking is beloofd en aangeboden.
Is het teveel gevraagd om een antwoord te geven waar de kamers zijn gelegen !!!!!
Waarom niet in omschrijving duidelijk aangegeven in welk gebouw welke kamers en waarom kan
reisorganisator ons niet zeggen waar en hoe, is door touroperator alles blindelings geboekt of hoe moet ik dat mij voorstellen.Wat is de bedoeling.Boeken in principe rust/strandvakantie en i.v.m. mobiliteit willen wij niet elke keer een verkeersweg over moeten maar oke Ruud ziet het anders.
als het even tegenzit in een dependance in aanbouw.
Laatst gewijzigd door ruud_a op 19 feb 2014 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
vandinther schreef:Ruud,
ik zou in dit geval toch zeker contact opnemen met het hotel.
ik vind het vreemd dat corendon geen informatie over het hotel heeft.
dat gebouw aan de andere kant van de weg zou zomaar nieuwbouw kunnen zijn.
en misschien nog niet eens af.
maar misschien kunt u het hotel op google vinden.
misschien zijn daar ook foto's van het hotel te vinden.
Dat blijkt wel, beste vandinther, want ik, tenormin, bood aan u te helpen. En omdat u er moeite mee heeft, ga ik u even uitleggen wat ik doe. Ik ga u een PB sturen. Dat is een privé bericht. Dat krijgt u dan als inkomend antwoord op uw vraag weer op uw p.c. (of waar u ook op werkt) er is een bericht. Dan maakt u het gewoon open en leest u mijn verhaaltje. Okay? Als u het niet prettig of goed vind, ook prima, hoor. Stuur ik u zo de PB.vandinther schreef:Ruud,
Laatst gewijzigd door tenormin op 19 feb 2014 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat verklaart a lotta ****...tenormin schreef:...Ik ben half Engels, ...
Meestal staat de bouw van het complex, en de ligging van de te boeken kamers toch wel in de omschrijving? Al was het maar om meer te kunnen vragen voor zeezicht etc. Welk resort gaat het om trouwens?
Nog geen 20 cent per minuut bij de dure KPN. Laat het gesprek 3 minuten duren, dan kost het maar lift 60 cent....tenormin schreef:[ A: veel te duur
Ja, daar heb je gelijk in, als je tenminste direct iemand aan de lijn krijgt die Engels spreekt. Maar goed, daar ging/gaat het niet om. Met een praatje heb je nog niets, op papier, als er al wat toe te zeggen is, heb je tenminste iets.GJvdZ schreef:Nog geen 20 cent per minuut bij de dure KPN. Laat het gesprek 3 minuten duren, dan kost het maar lift 60 cent....tenormin schreef:[ A: veel te duur
In Griekenland is de toeristische industrie al wel zover geëvolueerd dat ze in dat soort grotere resorts gewoon genoeg Engels spreken om dit te snappen.tenormin schreef:Ja, daar heb je gelijk in, als je tenminste direct iemand aan de lijn krijgt die Engels spreekt. Maar goed, daar ging/gaat het niet om. Met een praatje heb je nog niets, op papier, als er al wat toe te zeggen is, heb je tenminste iets.GJvdZ schreef:Nog geen 20 cent per minuut bij de dure KPN. Laat het gesprek 3 minuten duren, dan kost het maar lift 60 cent....tenormin schreef:[ A: veel te duur
Ik vind dit ook zeer onklantvriendelijk van Corendon. Je gaat er als koper terecht vanuit dat de verkoper verstand heeft van wat hij verkoopt en je helpt. Misschien kun je nog een keer bellen met de klantenservice, want je krijgt toch elke keer iemand anders aan de lijn. Misschien wil de andere persoon je wel helpen. En natuurlijk kun je altijd zelf nog proberen bellen, maar het blijft wel onklantvriendelijk.
Dat is wel heel stellig, misschien komt het kamertype in beide gebouwen voor? Zulke kamers boek je doorgaans op type bij dit soort prijsstunters, niet op kamernummer.Waagjan schreef:Ik vind dit ook zeer onklantvriendelijk van Corendon. Je gaat er als koper terecht vanuit dat de verkoper verstand heeft van wat hij verkoopt en je helpt. Misschien kun je nog een keer bellen met de klantenservice, want je krijgt toch elke keer iemand anders aan de lijn. Misschien wil de andere persoon je wel helpen. En natuurlijk kun je altijd zelf nog proberen bellen, maar het blijft wel onklantvriendelijk.
-
Sluit nu ons bericht en verdere reacties.
Iedereen bedankt maar zeer zeker ternomin.
Bericht en vraag kan nu verwijderd worden.
Iedereen bedankt maar zeer zeker ternomin.
Bericht en vraag kan nu verwijderd worden.
-
Beste ts
Als je wilt dat topic verwijderd wordt of slotje erop werkt dat niet zo.
Misschien even ,als u volgende keer weer iets op een forum iets doet even de voorwaarden lezen,
U heeft nu heel wat schade ( onbewust toegebracht waar u geen weet van heeft!)
Maar de voorwaarden lezen is een pre,zeker voor u,aangezien u dus totaal niet snapt hoe het werkt,
Geen gegevens forumleden! En slotje en verwijderen moet u even radar benaderen via pb.
Gelukkig kunt u gerust op vakantie,hopelijk krijgt tenormin ook rust.....jammer
Als je wilt dat topic verwijderd wordt of slotje erop werkt dat niet zo.
Misschien even ,als u volgende keer weer iets op een forum iets doet even de voorwaarden lezen,
U heeft nu heel wat schade ( onbewust toegebracht waar u geen weet van heeft!)
Maar de voorwaarden lezen is een pre,zeker voor u,aangezien u dus totaal niet snapt hoe het werkt,
Geen gegevens forumleden! En slotje en verwijderen moet u even radar benaderen via pb.
Gelukkig kunt u gerust op vakantie,hopelijk krijgt tenormin ook rust.....jammer