LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service Tmobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
G1981

Slechte service Tmobile

Ongelezen bericht door G1981 »

Sinds 16 september jl. Gebruik ik een simkaart van Tmobile, op dit moment ging dus mijn abonnement in want ik kon hem niet eerder ophalen volgens Tmobile.
Vanaf dag 1 kon ik niet gebeld worden terwijl alles goed was gegaan volgens de klantenservice.
Na 2 simkaarten en tig keer bellen is t 5 dagen later pas opgelost.

Maar vanaf het begin heb ik ook slecht bekijk met mijn internet, hij gaat van 3G naar 2G en wisselt steeds maar heb voornamelijk 2G.
Ik woon in Arnhem dus ik mag verwachten dat 3G het doet. Ik heb dit probleem overal in Arnhem.
Ik heb meerdere keren gebeld met Tmobile en na meerdere keren een kruistest te hebben gedaan vragen ze nu aan mij om een andere telefoon te regelen, mijn simkaart daar in te doen en dan door Arnhem te gaan en bij te houden wanneer t gebeurd.
Alsof ik A, zomaar een andere iPhone een dag kan lenen en B alsof ik niks beters te dien heb dan met pen en papier een dag door Arnhem te reizen.

Ik ben pas 1.5 week klant en vind t schandalig dat ze me zo afschepen want ik heb een abonnement van onbeperkt bellen, internet en sms'en. Dus dan verwacht ik ook snel internet!!

Maar ik word niet verder geholpen of gebeld maar ze durven wel 155 euro af te schrijven (dubbele van mijn abonnementkosten, dat na 1 week) terwijl ik nog niks heb kunnen gebruiken.
Hoe durven ze geld te incasseren voor een dienst die ze NIET leveren!!??

sjohie

Re: Slechte service Tmobile

Ongelezen bericht door sjohie »

G1981 schreef:Sinds 16 september jl. Gebruik ik een simkaart van Tmobile, op dit moment ging dus mijn abonnement in want ik kon hem niet eerder ophalen volgens Tmobile.
Vanaf dag 1 kon ik niet gebeld worden terwijl alles goed was gegaan volgens de klantenservice.
Na 2 simkaarten en tig keer bellen is t 5 dagen later pas opgelost.

Maar vanaf het begin heb ik ook slecht bekijk met mijn internet, hij gaat van 3G naar 2G en wisselt steeds maar heb voornamelijk 2G.
Ik woon in Arnhem dus ik mag verwachten dat 3G het doet. Ik heb dit probleem overal in Arnhem.
Ik heb meerdere keren gebeld met Tmobile en na meerdere keren een kruistest te hebben gedaan vragen ze nu aan mij om een andere telefoon te regelen, mijn simkaart daar in te doen en dan door Arnhem te gaan en bij te houden wanneer t gebeurd.
Alsof ik A, zomaar een andere iPhone een dag kan lenen en B alsof ik niks beters te dien heb dan met pen en papier een dag door Arnhem te reizen.

Ik ben pas 1.5 week klant en vind t schandalig dat ze me zo afschepen want ik heb een abonnement van onbeperkt bellen, internet en sms'en. Dus dan verwacht ik ook snel internet!!

Maar ik word niet verder geholpen of gebeld maar ze durven wel 155 euro af te schrijven (dubbele van mijn abonnementkosten, dat na 1 week) terwijl ik nog niks heb kunnen gebruiken.
Hoe durven ze geld te incasseren voor een dienst die ze NIET leveren!!??
Omdat het een dienst is die van veel factoren afhankelijk is, oa het type toestel, of je binnens- danwel buitenshuis staat, hoe het huis gebouwd is, hoeveel andere klanten er op diezelfde antenne zitten etc etc. En daarnaast zijn die snelheden altijd om schreven als tot xxx mb/s, nergens in het door jou ondertekende contract staat dat je die snelheden overal en altijd moet kunnen behalen.

Maar wat is precies een kruistest als ik vragen mag? Die term heb ik nog nooit eerder gehoord.

Hellig

Ongelezen bericht door Hellig »

G1981 schreef:...Ik woon in Arnhem dus ik mag verwachten dat 3G het doet. Ik heb dit probleem overal in Arnhem....Hoe durven ze geld te incasseren voor een dienst die ze NIET leveren!!??
Grappig he? Maar de Klantenservice die jij belt zit ook gewoon in Arnhem. Misschien moet je je telefoon daar maar eens door het raam naar binnen jakkeren. Kunnen ze het zelf zien.

Meyken

Ongelezen bericht door Meyken »

Ook hier bijzonder slechte ervaring met de service van TMobile:
Eind december abonnement afgesloten met Sony Xperia Z1. Omdat binnen een maand het toestel al kapot ging, bood TMobile een omruil aan. Echter, het omruiltoestel bleek bij aflevering kapot. Bovendien ontbrak een onderdeel waardoor de SIMkaart niet ingevoegd kon worden en het toestel aldus ontbruikbaar was. Direct TMobile gebeld. Wat blijkt ten eerste: het omruiltoestel is nooit een nieuw toestel maar een 'as good as new'- toestel. Schandalig aangezien het intiele toestel al binnen een maand kapot ging. Ten tweede duurt het nu vijf dagen voordat wederom een omruiltoestel wordt aangeboden. Aldus vijf dagen onbereikbaar, waarvoor TMobile geen oplossing biedt! Waardeloos!

pinkpanter66

Ongelezen bericht door pinkpanter66 »

T-Mobile is een schandalige provider,
enkele jaren geleden kreeg ik een melding over een niet betaalde rekening, ik keek dit na en betaalde, kort daarna werd ik door Lindorf incasso gebeld dat ik moest betalen, ik zei dit heb ik al gedaan aan tmobile waarop Lindorf zei u moet dit aan ons betalen, ik vertelde dat dit niet meer ging en heb de betalingsoverdracht door gemaild enkele weken later herhaalde dit zich en om een lang verhaal kort te houden ben ik in een jaar zeker 100 keer gebeld door Lindorf. Na een jaar raakte ik weer in gesprek en vertelde ik heb jullie het betalingsbewijs gestuurd, dit was niet ontvangen zeiden zij waarop ik het nogmaals stuurde. Na enkele maanden rust begonnen ze weer te bellen en na vier maanden vroeg ik iemand van de bedrijfsleiding aan de lijn, deze vrouw heb ik lang mee aan de telefoon gezeten alles weer verteld en die verontschuldigde zich voor het vele bellen op de meest ongelukkige tijden en dagen en vertelde mij dat alles opgehelderd was en dat ik niets meer zou horen, dat gebeurde ook, maar na inmiddels verhuist te zijn zit ik nu met een loonbeslag met een kostenplaatje van 1020 euro min de 200 die dus al wel betalld was, de overige kosten zijn rentes boetes en rechtbank, daarom nooit meer tmobile die weigerde mee te werken. Bedankt tmobile.

mipmar

Ongelezen bericht door mipmar »

Hier had je al heel lang gelden je rechtsbijstandsverzekering op moeten zetten

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Denk dat vergelijkbare berichten voor alle providers te vinden zijn.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

pinkpanter66 schreef:T-Mobile is een schandalige provider,
enkele jaren geleden kreeg ik een melding over een niet betaalde rekening, ik keek dit na en betaalde, kort daarna werd ik door Lindorf incasso gebeld dat ik moest betalen, ik zei dit heb ik al gedaan aan tmobile waarop Lindorf zei u moet dit aan ons betalen, ik vertelde dat dit niet meer ging en heb de betalingsoverdracht door gemaild enkele weken later herhaalde dit zich en om een lang verhaal kort te houden ben ik in een jaar zeker 100 keer gebeld door Lindorf. Na een jaar raakte ik weer in gesprek en vertelde ik heb jullie het betalingsbewijs gestuurd, dit was niet ontvangen zeiden zij waarop ik het nogmaals stuurde. Na enkele maanden rust begonnen ze weer te bellen en na vier maanden vroeg ik iemand van de bedrijfsleiding aan de lijn, deze vrouw heb ik lang mee aan de telefoon gezeten alles weer verteld en die verontschuldigde zich voor het vele bellen op de meest ongelukkige tijden en dagen en vertelde mij dat alles opgehelderd was en dat ik niets meer zou horen, dat gebeurde ook, maar na inmiddels verhuist te zijn zit ik nu met een loonbeslag met een kostenplaatje van 1020 euro min de 200 die dus al wel betalld was, de overige kosten zijn rentes boetes en rechtbank, daarom nooit meer tmobile die weigerde mee te werken. Bedankt tmobile.
Er kwam zomaar een loonbeslag uit de lucht vallen? Sorry, dat geloof ik niet, ondanks alle gruwelverhalen over Lindorf. Voor een loonbeslag door een bedrijf, is een vonnis van een rechter nodig, dus die heeft dit alles getoetst aan de wetgeving, en je in het ongelijk gesteld. Dan ben je een fors eind verder dan wat administratieve foutjes van T-mobile en/of Lindorf zoals jij het opschrijft.

Gesloten