LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Neckermann levert gekochte Ipad Air niet
Neckermann levert gekochte Ipad Air niet
Op 27 november 2013 heb ik een Ipad Air 64 GB gekocht bij Neckermann. De prijs van de Ipad was destijds 90 euro minder dan dat ze hem nu aanbieden. Ondanks de iets langere wachttijd heb ik dan ook voor Neckermann gekozen en niet voor dezelfde Ipad met maar iets minder korting tijdens Black Friday bij Apple zelf. De Ipad is echter vandaag de dag nog steeds niet geleverd.
Op 4 januari heb ik een bericht naar de klantenservice gestuurd met de vraag naar de indicatie van de levertijd. Hierop kreeg ik het antwoord:
"U vroeg ons wanneer u uw bestelling kunt verwachten. Door de grote vraag naar de Ipad Air 64 Gb is de voorraad op dit moment op. Dat is de reden dat u deze bestelling nog niet van ons heeft ontvangen. Zodra er weer voorraad is, wordt de bestelling naar u verzonden."
Geen antwoord dus.
Ik weet dat Neckemann in de kleine lettertjes het volgende heeft gezet: "Neckermann.com behoudt zich het recht voor om aangeboden prijzen te verhogen nadat 3 maanden zijn verstreken nadat de consument zijn bestelling heeft geplaatst."
Aangezien er ondertussen al meer dan 2 maanden voorbij zijn, heb ik in mijn volgende klachtenbrief aan Neckermann van 3 februari dan ook verzocht of ze alsnog een indicatie van de levertijd widen geven én een bevestiging dat ik de bestelde Ipad 64GB voor het reeds betaalde bedrag zal ontvangen. Hierop kreeg ik het volgende antwoord:
Wij vinden het heel vervelend voor u dat u lang moet wachten op de iPad. Helaas kunnen wij op dit moment niet aangeven hoe lang het duurt voordat wij een nieuwe voorraad binnen krijgen. Zodra wij een voorraad binnen krijgen wordt het artikel direct naar u verstuurd.
Andere iPads zijn wel direct op voorraad. Wij hopen dat u een alternatief wilt kiezen.
Om de bestelling te wijzigen, dient u uw oude iPad te annuleren. Op dat moment gaan wij de opdracht geven het bedrag terug te storten op uw rekening.
Nogmaals onze excuses voor de lange wachttijd.
Dus weer geen antwoord op mijn vraag. Er zijn overigens geen leveringsproblemen bekend van de Ipad Air bij Apple.
Ik heb sterk het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden en ze liever willen dat ik de bestelling annuleer omdat ze de Ipad niet willen leveren met 90 euro korting. Ook zitten die kleine lettertjes in hun voorwaarden me dwars.
Er zijn meerdere consumenten met dezelfde klacht die deze hebben gepost op verschillende forums. Neckermann zit ondertussen dus al twee maanden rente te trekken over het door mijn betaalde bedrag van 575 (en ook over de betaalde bedragen van de andere consumenten).
Wat zijn mijn rechten als consument in dit geval? Ik wil uiteraard de Ipad voor het door mij betaalde bedrag krijgen en niet aan het lijntje worden gehouden.
Op 4 januari heb ik een bericht naar de klantenservice gestuurd met de vraag naar de indicatie van de levertijd. Hierop kreeg ik het antwoord:
"U vroeg ons wanneer u uw bestelling kunt verwachten. Door de grote vraag naar de Ipad Air 64 Gb is de voorraad op dit moment op. Dat is de reden dat u deze bestelling nog niet van ons heeft ontvangen. Zodra er weer voorraad is, wordt de bestelling naar u verzonden."
Geen antwoord dus.
Ik weet dat Neckemann in de kleine lettertjes het volgende heeft gezet: "Neckermann.com behoudt zich het recht voor om aangeboden prijzen te verhogen nadat 3 maanden zijn verstreken nadat de consument zijn bestelling heeft geplaatst."
Aangezien er ondertussen al meer dan 2 maanden voorbij zijn, heb ik in mijn volgende klachtenbrief aan Neckermann van 3 februari dan ook verzocht of ze alsnog een indicatie van de levertijd widen geven én een bevestiging dat ik de bestelde Ipad 64GB voor het reeds betaalde bedrag zal ontvangen. Hierop kreeg ik het volgende antwoord:
Wij vinden het heel vervelend voor u dat u lang moet wachten op de iPad. Helaas kunnen wij op dit moment niet aangeven hoe lang het duurt voordat wij een nieuwe voorraad binnen krijgen. Zodra wij een voorraad binnen krijgen wordt het artikel direct naar u verstuurd.
Andere iPads zijn wel direct op voorraad. Wij hopen dat u een alternatief wilt kiezen.
Om de bestelling te wijzigen, dient u uw oude iPad te annuleren. Op dat moment gaan wij de opdracht geven het bedrag terug te storten op uw rekening.
Nogmaals onze excuses voor de lange wachttijd.
Dus weer geen antwoord op mijn vraag. Er zijn overigens geen leveringsproblemen bekend van de Ipad Air bij Apple.
Ik heb sterk het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden en ze liever willen dat ik de bestelling annuleer omdat ze de Ipad niet willen leveren met 90 euro korting. Ook zitten die kleine lettertjes in hun voorwaarden me dwars.
Er zijn meerdere consumenten met dezelfde klacht die deze hebben gepost op verschillende forums. Neckermann zit ondertussen dus al twee maanden rente te trekken over het door mijn betaalde bedrag van 575 (en ook over de betaalde bedragen van de andere consumenten).
Wat zijn mijn rechten als consument in dit geval? Ik wil uiteraard de Ipad voor het door mij betaalde bedrag krijgen en niet aan het lijntje worden gehouden.
Re: Neckermann levert gekochte Ipad Air niet
Verkoopt Neckerman nu ook al ipads ? Je koopt je brood toch ook niet bij de slager ?Logisch dat dat mis gaat.
Re: Neckermann levert gekochte Ipad Air niet
Kocht zelf nu 4 weken terug een iPad Air 64GB met Wifi +Cellular en deze was toen en nu gewoon op voorraad. Ook de door jou gekochte iPad Air 64GB met alleen Wifi is overal direct leverbaar voor ongeveer €639.- Flauwekul dus van Neckermann.Kuni schreef:Op 27 november 2013 heb ik een Ipad Air 64 GB gekocht bij Neckermann. De prijs van de Ipad was destijds 90 euro minder dan dat ze hem nu aanbieden. Ondanks de iets langere wachttijd heb ik dan ook voor Neckermann gekozen en niet voor dezelfde Ipad met maar iets minder korting tijdens Black Friday bij Apple zelf. De Ipad is echter vandaag de dag nog steeds niet geleverd.
Op 4 januari heb ik een bericht naar de klantenservice gestuurd met de vraag naar de indicatie van de levertijd. Hierop kreeg ik het antwoord:
"U vroeg ons wanneer u uw bestelling kunt verwachten. Door de grote vraag naar de Ipad Air 64 Gb is de voorraad op dit moment op. Dat is de reden dat u deze bestelling nog niet van ons heeft ontvangen. Zodra er weer voorraad is, wordt de bestelling naar u verzonden."
Geen antwoord dus.
Hier en voorbeeld, nu bestellen is morgen (uiterlijk overmorgen) nog in huis.
https://www.mycom.nl/tablets-e-readers/ ... 64-gb-gray
-
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 12 sep 2011 08:17
- Contacteer:
Re: Neckermann levert gekochte Ipad Air niet
Hoi Kuni,
Via een privébericht heb ik je om je gegevens gevraagd zodat ik kan nakijken wat de status van je bestelling is. Zodra ik je reactie ontvang zoek ik het voor je uit en neem contact met je op.
Groeten,
Françoise
Webcare, neckermann.com
Via een privébericht heb ik je om je gegevens gevraagd zodat ik kan nakijken wat de status van je bestelling is. Zodra ik je reactie ontvang zoek ik het voor je uit en neem contact met je op.
Groeten,
Françoise
Webcare, neckermann.com
Re: Neckermann levert gekochte Ipad Air niet
Die status lijkt me duidelijk......
Gewoon uitleveren is de oplossing, er is geen tekort aan deze iPad Air 64GB zoals de link in mijn eerdere bericht al aangaf en is overal bij veel grote zaken direct leverbaar.Er speelt dus iets anders, wellicht de (iets) te lage prijs?Op 4 januari heb ik een bericht naar de klantenservice gestuurd met de vraag naar de indicatie van de levertijd. Hierop kreeg ik het antwoord:
"U vroeg ons wanneer u uw bestelling kunt verwachten. Door de grote vraag naar de Ipad Air 64 Gb is de voorraad op dit moment op. Dat is de reden dat u deze bestelling nog niet van ons heeft ontvangen. Zodra er weer voorraad is, wordt de bestelling naar u verzonden."
Re: Neckermann levert gekochte Ipad Air niet
Ik heb 6 februari meteen om 09.30 mijn gegevens doorgegeven aan de Webcare van Neckermann. Tot op heden heb ik nog niets vernomen. Ik ben benieuwd..
Gewoon uitleveren voor het betaalde bedrag lijkt mij inderdaad ook niet "te veel gevraagd".Gewoon uitleveren is de oplossing, er is geen tekort aan deze iPad Air 64GB zoals de link in mijn eerdere bericht al aangaf en is overal bij veel grote zaken direct leverbaar.Er speelt dus iets anders, wellicht de (iets) te lage prijs?
Re: Neckermann levert gekochte Ipad Air niet
Een update:
Woensdag 12 februari ben ik gebeld door de Webcare van Neckermann. Ze hebben me toen verzekerd dat ik de Ipad Air voor de bestelde prijs zal krijgen en binnen een paar dagen zou gaan horen wanneer die naar mij verzonden wordt.
Woensdag 12 februari ben ik gebeld door de Webcare van Neckermann. Ze hebben me toen verzekerd dat ik de Ipad Air voor de bestelde prijs zal krijgen en binnen een paar dagen zou gaan horen wanneer die naar mij verzonden wordt.
Re: Neckermann levert gekochte Ipad Air niet
Goed nieuws dus, laat je even weten als je hem ook echt hebt.Kuni schreef:Een update:
Woensdag 12 februari ben ik gebeld door de Webcare van Neckermann. Ze hebben me toen verzekerd dat ik de Ipad Air voor de bestelde prijs zal krijgen en binnen een paar dagen zou gaan horen wanneer die naar mij verzonden wordt.
Re: Neckermann levert gekochte Ipad Air niet
"goedemiddag, uw AaiPet wordt medio 2016 verzonden, op een dinsdag in september..."Kuni schreef:Een update:..... en binnen een paar dagen zou gaan horen wanneer die naar mij verzonden wordt.
-
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 12 sep 2011 08:17
- Contacteer:
Re: Neckermann levert gekochte Ipad Air niet
Beste Kuni,
Op 20 februari 2014 hebben we telefonisch contact met je gehad en heb je ons gemeld dat de iPad inmiddels afgeleverd was.
Groeten,
Françoise
Webcare, neckermann.com
Op 20 februari 2014 hebben we telefonisch contact met je gehad en heb je ons gemeld dat de iPad inmiddels afgeleverd was.
Groeten,
Françoise
Webcare, neckermann.com
Re: Neckermann levert gekochte Ipad Air niet
Helemaal af! Dat is nog eens mooi afgeleverd, en het ding en het topic! Kan gewoon op slot!
Re: Neckermann levert gekochte Ipad Air niet
Het klopt dat ik de Ipad op 20 februari ontvangen heb en dat ik hier telefonisch contact over heb gehad met Françoise van Webcare Neckermann.
Jammer dat dit forum eraan te pas heeft moeten komen, maar ik ben erg blij dat de Ipad na bijna 3 maanden alsnog geleverd is voor het betaalde bedrag.
Jammer dat dit forum eraan te pas heeft moeten komen, maar ik ben erg blij dat de Ipad na bijna 3 maanden alsnog geleverd is voor het betaalde bedrag.
Klopt, kan op slot.bokkel schreef:Helemaal af! Dat is nog eens mooi afgeleverd, en het ding en het topic! Kan gewoon op slot!