Augustus 2008 is wel inmiddels 5,5 jaar oud
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
bprosman schreef:Als het de inverters zijn en je schijnt met een zaklamp op de glasplaat zou je enig beeld moeten zien.
Augustus 2008 is wel inmiddels 5,5 jaar oud2 keer de garantietermijn.
bprosman schreef:Mijn (plasma) TV is inmiddels 10 jaar oud. De eerstvolgende keer dat hij defect gaat meld ik m graag met behulp van Astermix, of via Olaf79 aan voor de 20jarige garantie![]()
Kijken hoe ver we komen.
wat een onzinnige reactie, een TV van meer dan 5 jaar ( 6 7 8 9 10 ?) is kaduuk, verwacht je een coulance van Philips ?, wat zegt de verkopende winkel ervan muv de kostenopgave van € 310,00 ter gevenRowwan schreef:Ook ik ben helaas getroffen door dit probleem. Het paradepaartje van Philips van 2009 (32pfl9604), een TV van meer dan 1300 euro stop er na iets meer dan 5 jaar mee.
Van Philips hoef ik niks te verwachten: Garantie was toen nog 1 jaar, en coulance passen ze toe tot 5 jaar. Daar val ik helaas net buiten.
Voor ruim 310 euro willen ze hem wel repareren! Voor dat geld koop ik een andere slaapkamer TV!
Gelukkig heb ik vandaag weer iets geleerd: Voor mij nooit meer een Philips TV!
Gelukkig kennen alle andere TV merken wel een coulance na meer dan 5 jaar en repareren die allemaal gratis.Gelukkig heb ik vandaag weer iets geleerd: Voor mij nooit meer een Philips TV!
oh vertel eens? ik geloof er helemaal niets van, een tv van 5 jaar of 10 jaar kost nu een fractie van de tv tijdens de aankoop periodebprosman schreef:Gelukkig kennen alle andere TV merken wel een coulance na meer dan 5 jaar en repareren die allemaal gratis.Gelukkig heb ik vandaag weer iets geleerd: Voor mij nooit meer een Philips TV!
Zoals mijn dochter altijd zegt : "Het vergt intelligentie om sarcasme te herkennen"oh vertel eens? ik geloof er helemaal niets van
lucky daughter , de onze hoeft dit niet te bevestigen:)bprosman schreef:Zoals mijn dochter altijd zegt : "Het vergt intelligentie om sarcasme te herkennen"oh vertel eens? ik geloof er helemaal niets van
zo, dan bent u even goed opgelicht, tv kostte bij lancering zelfs niet eens meer dan 3000 euro.Karst Cornelis schreef:Hallo!! Ik heb de 46 pfl9705H/12 en daar heb ik in eind 2010 een prijs van 3100 euro voor betaald
De techniek van toen is nu hopeloos ouderwets. 't is vervelend, maar je doet er niets aan.Karst Cornelis schreef: want ik vind ruim vijf jaar voor een lcd scherm toch niet oud? en