LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ferry naar Griekenland

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Ferry naar Griekenland

Ongelezen bericht door Gast »

Wat lopen er toch een hoop mensen rond die melden dat er zoveel wordt geleuterd op het forum en niet meer van plan zijn op dat geleuter te reageren...... en ze blijven maar reageren ....... en ze blijven maar reageren. Stop daar dan ook mee !!! (dus ook niet hierop reageren !!!) :wink:

vavure

Re: Ferry naar Griekenland

Ongelezen bericht door vavure »

Wat hebben de laatste reacties nou in godsnaam te maken met het onderwerp van de topic?
Figuren als nel, ak, louis hebben absoluut geen respect voor de door trosradar ingestelde gedragregels.

Gast

Re: Ferry naar Griekenland

Ongelezen bericht door Gast »

Mee eens, vavure. Het is schandalig en ze vallen iedereen aan die hier iets van zeggen. Dus dat zullen ze nu ook wel gaan doen!

Gast

Re: Ferry naar Griekenland

Ongelezen bericht door Gast »

Hè gatsie! We missen jullie wel hoor!

Louis2
Berichten: 74
Lid geworden op: 31 jul 2004 00:25

Re: Ferry naar Griekenland

Ongelezen bericht door Louis2 »

Hallo charlesk, het is inderdaad een plaag van een aantal niet geregistreerde forumgebruikers om steeds te reageren op een reactie zonder daar zelf iets aan bij te dragen. Maar hopelijk komt Radar met de oplossing om in ieder geval verplicht te registreren. Zou al een heleboel schelen. Zijn we ook van die "weekend-kleuters" af.

Ik zie dat je iets meer weet van oversteek per ferry naar Griekenland.
Buren van mij zijn van plan om medio september per camper richhting Griekenland te trekken en hebben zelf geringe informatie dat met de camper dit ca. 500 euro gaat kosten. De lengte van de camper schijnt prijsbepalend te zijn. Zover ik weet willen ze vanaf Italië richting Griekenland. Vraag me niet waarom, maar dat is wat zij voor ogen hebben.
Weet jij waar ik meer informatie kan vinden op internet?

vavure

Re: Ferry naar Griekenland

Ongelezen bericht door vavure »

Maar het was de poes van ons die van het ene moment om viel dus grote constrenatie en de weg naar onze d.a toe .Maar de kat van monica die bij ons is zolang voor verzorging die dood ziek was die eet nu weer en drinkt. Wanneer hij het niet doetis het afgeopen met herby.Onze poes was goed en slikte elke dag een pil voor de nierwerking.
Louis2, bedoel je dat dit soort non-informatie op deze topic komt van weekend-kleuters?!
Dan zijn zij toch beter af op de topic over kinderzitjes!

Gast

Re: Ferry naar Griekenland

Ongelezen bericht door Gast »

Ik kwam daar normaal ook nooit, maar toen ik dat las van die poes, vond ik dat best erg. Zodoende dus!
Of bedoel je deze zéér nuttige informatie van wederom een weekend-kleuter?!

charlesk
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 aug 2004 23:30

Re: Ferry naar Griekenland

Ongelezen bericht door charlesk »

dag louis, in mijn laatste reactie heb je kunnen zien dat je mij direct kunt mailen. wil je dat doen? dan kan ik je rechtstreeks en wat uitgebreider informeren. ik schreef dat ik geen bijdragen meer wil leveren zolang forum-hooligans hun gang kunnen blijven gaan en daar blijf ik bij. maar ik wil de goeden niet onder de kwaden laten lijden, vandaar dat ik je graag alle info wil geven die ik heb.
Laatst gewijzigd door charlesk op 16 aug 2004 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.

nel-foppe
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 aug 2004 15:09

Re: Ferry naar Griekenland

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Vavure dan ga je toch naar de kinder zitjes toe.!!!De mail is weg gehaald en ben ok naar dieren pagina gegaan.Het is weg hier en nu kom maar op met vakantie tips van jou kant .Kijken of jij wat te vertellen hebt over de vakanties .Misschien dat er waardevolle tips als nog komen op deze topic.

Louis2
Berichten: 74
Lid geworden op: 31 jul 2004 00:25

Re: Ferry naar Griekenland

Ongelezen bericht door Louis2 »

Nel, laat je niet uit de tent lokken!!!!
Je kunt toch zien dat de reacties van 12:52 en 12:59 van een en dezelfde "gast" zijn. De eerste reageert met "vavure" en de 2e als "gast-gast". En nog steeds geen consequent gebruik van 1 naam.

Vavure schijnt weer een van de nieuwe nicknames van satellite te zijn en het enige wat dergelijke gasten kunnen, is reageren op de persoon en ontkennen dat hij/zij heeft gereageerd onder een andere naam. Maar het valt wel op dat steeds dezelfde mensen "de pineut" zijn, en dat terwijl op het hele forum velen daarvoor in aanmerking komen, maar ook dat het steeds dezelfde soort reactie betreft.

Het ontbreekt hen [hem/haar] daarbij zelf aan enige ervaring en nuttige informatie en dat laten ze [laat hij/zij] graag weten door zinsnedes te quoten die niet op het topic slaan van jou, AK, dens, Bekkum en mij [om maar eens een paar namen te noemen]. Dat hun [zijn/haar] eigen reactie daarop zelf ook niets met het onderwerp te maken heeft, hebben ze [heeft hij/zij] zelf nog niet eens in de gaten volgens mij. Iets anders kunnen zij [kan hij/zij] blijkbaar ook niet.

Dus niet meer reageren op dat gedrag dan hebben ze ook geen voer meer. Reageer alleen nog maar op geregistreerde forummers! Ook al is dat moeilijk en ook al moeten de goede onder de kwaden lijden [zoals charlesk ook al zegt].
Echter ik ben niet van plan om mijn e-mailadres vrij te geven want dan loop ik de kans nog meer van dit soort bagger over me heen te krijgen.
Wat dat betreft, helaas voor mijn buren, maar ik neem dan de beslissing om geen contact op te nemen met charlesk.
Wat dat betreft is het gewoon jammer dat enkele "forum-hooligans" [zoals charlesk dat zo mooi verwoordt] het verpesten voor anderen, maar dat is wel de realiteit.
Het is te hopen dat Radar binnen afzienbare tijd verplichte registratie en inloggen invoert.

AK

Re: Ferry naar Griekenland

Ongelezen bericht door AK »

Chapeau weer Louis. Ik ga dat vanaf nu ook doen. Alleen nog maar reageren indien nodig en alleen als het een geregistreerd persoon is.

Die lui zitten gewoon de hele dag, 24 uur, het forum af te struinen en op ons commentaar te leveren. Als Nel wat verteld over hun poes op het dierentopic, hebben ze ook wat te mauwen. Je wordt er soms niet goed van! Maargoed Louis en Nel, wij staan daarboven toch?

Ook geef ik je groot gelijk om niet aan iedereen je e-mailadres te geven. Zou ik ook niet doen.

Trouwens kennissen van ons, hebben met de caravan een tocht door Zuid Europa gemaakt en hadden ook vanuit Italie de boot genomen om naar Griekenland te reizen. Ik denk wel, als je zo,n toer maakt, dat je er dan ook wel de tijd voor moet nemen en niet gebonden moet zijn aan tijd.

Vr. Gr. AK 8)

charlesk
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 aug 2004 23:30

Re: Ferry naar Griekenland

Ongelezen bericht door charlesk »

louis, ik vind het jammer dat je je laat laten kisten door stukken onbenul. als je mij een mailtje stuurt, ziet niemand anders dan ik jouw e-mailadres. wat let je, vraag ik me af? ik bied goedwillenden de mogelijkheid om me te mailen en neem daarmee ook het risico van mailboxvervuiling. als ik ergens de pé aan heb, is het om rotzooi of spam te ontvangen en voor die enkele keer dat rommel toch door het filter komt, heb ik een perfect werkende del-knop op mijn toetsenbord.

nel-foppe
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 aug 2004 15:09

Re: Ferry naar Griekenland

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Wij hebben er ook over gedacht om met je eigen auto te gaan naar griekenland.Ook hebben wij het toen uit gezocht en een ding je gaat vanaf italie met de boot over.Het was een ingewikkelde reisen toch wel
prijzig en lang onderweg.Zodoende hebben wij er toen vanaf gezien omdat alleen foppe zijn rij bewijs hebt en ik niet.Dan komt het alleen op hem aan en dat is toch wel vermoeiend.Hetis te doen dat wel ,Maar door een persoon rijden vind ik het zwaar.Dat was het.Vandaar dan maar vliegen,dan zijn we er ook zo. En een boottocht maak ik toch wel op ieder eiland waar we zijn. Iedereen de gr nel -foppe

kwaliteit

Re: Ferry naar Griekenland

Ongelezen bericht door kwaliteit »

Haaaa Fijn!!! We hebben we weer een kletskous bij! Buiten AK, Louis2 en Nel-Foppe hebben we nu ook ene Charlesk. Ik heb deze topic even doorgelezen en als ik het goed heb is ongeveer driekwart geneuzel en prietpraat van deze personen. En maar melden dat anderen de boel verpesten. Nou, chatten , zoals jullie doen, DAT verpest hier de boel. En het hooligangedrag van een aantal vakantie-/weekendkleuters valt daarbij in het niet. Zo moesten jullie allemaal bannen!! Weg ermee. En nu terug naar normaal forumgedrag.


Oh ja, wedden dat ik hier weer onnozele reacties op krijg van die 4 ouwehoere.n???

Louis2
Berichten: 74
Lid geworden op: 31 jul 2004 00:25

Re: Ferry naar Griekenland

Ongelezen bericht door Louis2 »

Hallo charlesk, ik heb niets persoonlijk tegen jou, ik ken je niet, maar je geeft tenminste normale reacties en daar mag voor mij best ook humor inzitten.
Ik zal er nog eens over nadenken betr. e-mailtje. Ik ben nogal goed van vertrouwen en dat vertrouwen wordt ook nog wel eens misbruikt.
Vandara een beetje terughoudend met pers. gegevens.
Het blijft wikken en wegen en ik ga nog steeds uit van het goede in de mens. Toch blijkt dat niet altijd zo te zijn.
En internet is een erg grijs gebied wat dat betreft. Want hoe goed iemands bedoelingen ook zijn, hoe goed iemand ook zich voordoet....het blijft oppassen.
Tenslotte is het voor mijn buren die zelf geen internet hebben. Ik doe het dus weer voor iemand anders. Dus ik moet daar nog even over nadenken.
Niettemin bedankt voor je reactie.

Radar
Site Admin
Berichten: 5519
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Ferry naar Griekenland

Ongelezen bericht door Radar »

Dit topic is afgedwaald. Hij wordt gesloten.

Gesloten