LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Krasse uitspraak Radar?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gast

Re: Krasse uitspraak Radar?

Ongelezen bericht door Gast »

Ik zal proberen wat minder te narren en mensen op hun fouten te wijzen......een goed milieu bgint bij jezelf :D

nel-foppe
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 aug 2004 15:09

Re: Krasse uitspraak Radar?

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Dat is een leuke en fijne gedachte gast.Succes ermee Tot horens.
:D :!: Nel

Gast

Re: Krasse uitspraak Radar?

Ongelezen bericht door Gast »

Nel, trap er toch niet in. Je wordt in de maling genomen!

Louis2
Berichten: 74
Lid geworden op: 31 jul 2004 00:25

Re: Krasse uitspraak Radar?

Ongelezen bericht door Louis2 »

Jammer dat Binize wel op- en aanmerkingen plaatst maar niet meer reageert op een vraag. Ik was toch echt benieuwd.

Vervelender zijn al die "anonieme Gast-gasten" die blijkbaar alleen maar opmerkingen kunnen plaatsen over de reacties, taalfouten, e.d. van anderen, maar zelf inhoudelijk niets kunnen toevoegen.

Jammer dat we het blijkbaar niet kunnen laten om op dergelijke inhoudslozen te reageren. Dat is alleen maar voer voor zulke gasten.
We kunnen natuurlijk ook afspreken dat we NIET meer reageren op "gast-gasten", danwel niet-geregistreerde gasten.
Ik begin er vanaf nu in ieder geval mee.

Als Radar nu ook eens gaat meewerken om registratie verplicht te stellen, komen we al een heel eind verder. Ik wacht af.

nel-foppe
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 aug 2004 15:09

Re: Krasse uitspraak Radar?

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Even louis
Dat ik gereageerd had op bepaalde gast ,had een bedoeling.Vandaar de reacties.En het is duidelijk dat het een goede gok was voor mij.Het is ellende en blijft ook ellende waar je ook komt..Maar ik wilde het toch even kwijt.Ik reageer niet zomaar.Ik heb ook het gevoel gehad dat het fout zou aflopen vandaar dat k weg ben geweest op andere topics en nog vreselijke lol heb gehad. Ook al is die topic geen lang leven beschoren.Van nu af aan geen reacties meer.ik wens je daarom een goede avond en een goed week-end ook al is het nu regen Maar ga wat topics langs en ondanks vele onzin verhalen heb ik heel veel plezier gehad.Ondanks dat reizen maar niet van de grond kan komen.Helaas het zij zo.En die benzinoof benzia die zie je nie terug en dat wist ik wel.Misschien vannacht om te ontdekken dat dit een ontzettend geschifte topic is verworden..Ja rare kosgangers heb je hier.Maar ja jij op vakantie en wij sluiten de rei weer. We horen het wel weer over wat en hoe. Groetjes van Nel en foppe.

AK

Re: Krasse uitspraak Radar?

Ongelezen bericht door AK »

Dan reageer ik ook nog ff voordat ik ga afsluiten.

Ben het helemaal met Louis eens en Nel, mochten wij wel wat te melden hebben, komen we weer terug. Per slot van rekening hebben wij allen best al wat ervaringen opgedaan, die wij kunnen delen met anderen.

Ook hier lekker regen en ik ga nu maar sluiten. Welterusten en voor Louis speciaal selamat tidoer. :D

Morgen gezond weer op en in ons geval lekker de hele dag uit naar Utrecht, dus dat wordt zondag pas weer lezen.

Gr. AK :wink: 8) Dag hoor!

Gast

Re: Krasse uitspraak Radar?

Ongelezen bericht door Gast »

Krijg je daar dan een lekkere beurt in je kaatje ?

Gast

Re: Krasse uitspraak Radar?

Ongelezen bericht door Gast »

Zeg laatste Gast moet kaatje niet gaatje zijn?

Radar
Site Admin
Berichten: 5519
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Krasse uitspraak Radar?

Ongelezen bericht door Radar »

Beste forumbezoeker,

Er is besloten om registratie niet te verplichten om dit forum zo laagdrempelig mogelijk te houden, zodat iedereen kan reageren.

Het punt over dit forum is gemaakt. Bedankt voor alle tips en adviezen.
Het onderwerp wordt nu gesloten.

Met vriendelijke groet
Internetredactie Radar

Gesloten