LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] account verwijderen
-
account verwijderen
hoe kan mijn account verwijderen?
Re: account verwijderen
Spijt van je aanmelding? Contact de moderator, zie elders op de pagina en leg uit waarom je dit wilt. Misschien zijn ze je terwille. Contact via [email protected]
-
verwijderen
Dan moet u toch echt op uw eigen geopende topic gaan staan en dan via PB de moderatie vragen of ze een opening topic van u willen verwijderen.vandinther schreef:verwijderen
U kunt dat niet omdat dit er altijd op blijft staan en wij kunnen dit ook niet. Dus zelf maar een PB aan de redactie typen.
Gewoon even de laatste berichten van @vandinther lezen.vogels schreef:Waar heb jij het nou allemaal over????tenormin schreef:Dan moet u toch echt op uw eigen geopende topic gaan staan en dan via PB de moderatie vragen of ze een opening topic van u willen verwijderen.vandinther schreef:verwijderen
U kunt dat niet omdat dit er altijd op blijft staan en wij kunnen dit ook niet. Dus zelf maar een PB aan de redactie typen.
Mijn dank is groot, Jolijn.Gewoon even de laatste berichten van @vandinther lezen.
-
vandinther schreef:verwijderen
Goh kort van stof,heb je al gekeken onder je eigen topic dinther??
Algemene voorwaarden al gelezen zou ik zeker eens doen!!,
-
Zal nog korte toevoeging doen voor vogels,
Je hebt vorige week ergebs wat gemist...tenormin heeft deze meneer uitermate geholpen...met zijn probleem...maar vond ie zo fijn dat hij iets deed wat strikt verboden is...en gewoon geen excusses niks...dus voor mij...
Vandaar de reacties op dinther vogels...
Snap je het klein beetje,prive gegevens ....uit den boze,kan je ouder zijn maar ,als je nog op vakantie kan,kan je ook wel beetje nadenken wat je hier doet..
Ik stop ermee kan weer boos worden,alleen de naam al
Je hebt vorige week ergebs wat gemist...tenormin heeft deze meneer uitermate geholpen...met zijn probleem...maar vond ie zo fijn dat hij iets deed wat strikt verboden is...en gewoon geen excusses niks...dus voor mij...
Vandaar de reacties op dinther vogels...
Snap je het klein beetje,prive gegevens ....uit den boze,kan je ouder zijn maar ,als je nog op vakantie kan,kan je ook wel beetje nadenken wat je hier doet..
Ik stop ermee kan weer boos worden,alleen de naam al
O.T. De oorlog is allang voorbij, @vogels; ik PB al lang niet meer met Jan en Alleman; dus terugkijken op een paar jaar geleden heeft geen zin, dat heeft plaatsgevonden. En 'op het web' ben jij immers ook terug te vinden? Maar in dat laatste heb je misschien wel gelijk. En hij heeft niets verwijderd, dat heeft de redactie gedaan. Als je iemand wilt helpen (en dat heb ik gedaan) is een 'dank je wel' niet eens nodig en vooral niet met volledige uitleg op deze site. Dus daadwerkelijk helpen, nou nee, ook dat doe ik nooit meer.Mss moet Tenormin eens wat voorzichtiger gaan worden met PB'en? Beter nog: wat voorzichtiger op het web? Lijkt mij verstandig in ieder geval.
-
@vogels.
Punt ! Al doende leert men
Maar blijft een feit dat als je iemand helpt,e dan dit gebeurd,en onnozel,gewoon niet meer reageren...meneer was zo bezorgd over hotel,tenormin ,engelse mail geschreven,omdat men dat niet kon...wat doet die zet ff van alles neer hoe dom kn je zien
Idd voorzichtigheid op het net,ik ben dar heel erg van,niet iedereen ziet gevaren,soms eerst iets overkomen..
Over met wie tenormin allemaal pb,t weet ik niet gaat me ook niks aan,maar dit mkte me erg boos,
Ook als het bij jou of??was gebeurd,bv..
Oke probeer dan schade te herstellen welnee..en zelfs nu,,,laat ie zich niet horen...heb wel gezegd misschien was het een trol,kan ook nog...
Soms zijn mensen te goede trouw,waar ik overal beren ziet,denk iemand anders wel nee.....
Maar goed weet je waarom er zo gereageerd word mod heeft na geloof ik 20 uur pas weggehaald..
Punt ! Al doende leert men
Maar blijft een feit dat als je iemand helpt,e dan dit gebeurd,en onnozel,gewoon niet meer reageren...meneer was zo bezorgd over hotel,tenormin ,engelse mail geschreven,omdat men dat niet kon...wat doet die zet ff van alles neer hoe dom kn je zien
Idd voorzichtigheid op het net,ik ben dar heel erg van,niet iedereen ziet gevaren,soms eerst iets overkomen..
Over met wie tenormin allemaal pb,t weet ik niet gaat me ook niks aan,maar dit mkte me erg boos,
Ook als het bij jou of??was gebeurd,bv..
Oke probeer dan schade te herstellen welnee..en zelfs nu,,,laat ie zich niet horen...heb wel gezegd misschien was het een trol,kan ook nog...
Soms zijn mensen te goede trouw,waar ik overal beren ziet,denk iemand anders wel nee.....
Maar goed weet je waarom er zo gereageerd word mod heeft na geloof ik 20 uur pas weggehaald..
-
Waf waf woef woef.vandinther schreef:verwijderen
-
witte angora schreef:Waf waf woef woef.vandinther schreef:verwijderen