LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe VW Golf GTI 7 al bijna 3 weken in de garage......

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
bokkel

Re: Nieuwe VW Golf GTI 7 al bijna 3 weken in de garage......

Ongelezen bericht door bokkel »

Voor een reparatie staat geen termijn. De ene reparatie is de andere niet. Zo kon ik bij mijn 605 SV3.0 de dynamo binnen een kwartier wisselen. Bij mijn A6 mocht je daar wel een dag voor uittrekken. En mijn S500 , daar kun je dat ding niet eens vinden ;-)
Ik zou wel vragen om een vervang-autootje.

iPolo

Ongelezen bericht door iPolo »

thecure schreef:
LucaGTI schreef:Op 14 juni een geheel nieuwe volkswagen golf gti 7 in ontvangst genomen bij Zijm Huissen. Na twee maanden en 1500 km verder stapte ik in de ochtend van 14 augustus in mijn auto. Helaas werkte het gehele multimediasyteem niet meer (media pro). Het huidige multimediasyteem regelt alles. Telefoon, navigatie, verlichting, radio, cd, airco, verlichting, rij-instellingen enz enz . Het is zeker niet alleen een navigatiesysteem.

Op dit moment, 2 september 2013, bijna 3 weken verder is er nog geen oplossing en is de oplossing nog niet in zicht. Communicatie met de dealer is er bijna elke dag. Helaas negatief gezien ze niet kunnen vertellen wanneer de auto retour komt. Ik zit nu in het stadium dat ik wil weten wanneer de dealer zijn verantwoording neemt en aangeeft wanneer ze van mijn probleem hun probleem maken. Dus de auto overnemen en een andere leveren of mijn geld retour geven. Je koopt een geheel nieuwe auto die dus gewoon stilstaat. Het gaat ook om een hobby die ik momenteel als grote autoliefhebber niet kan uitvoeren.
Hun? Hobby? Zo'n golf is toch gewoon vervoer. Als ik een mooie auto wil koop ik wel een DS5 of zo...

Je staat echt met de rug tegen de muur en je komt geen steek verder........ Reeds rechtsbijstand benaderd.

Iemand ervaringen hiermee??

Een DS5 en mooie auto in 1 zin :lol:. De wereld op z'n kop.

thecure

Ongelezen bericht door thecure »

ja inderdaad in één zin! en wat is dan wel een mooie auto? een saaie Polo zeker?

peteroo

Ongelezen bericht door peteroo »

Ik heb intussen wel besloten dat ik zolang mogelijk met mijn huidige auto door rijd. Zeker als ik dit relaas lees. Zoveel functies koppelen in één systeem, dat is toch vragen om problemen? Zeker op de langere termijn. Bij een gloednieuwe auto mag je verwachten dat het de eerstkomende jaren foutloos functioneert. Maar wat als die auto wat ouder wordt? Als er hoge herstelkosten dreigen, keldert de inruilprijs onvoorstelbaar.

Gisteren was ik even voor een klein dingetje bij de vaste vakgarage. De chef-monteur zei dat ze bij moderne auto's veel problemen tegen komen en dan vaak bij duurdere merken. Bij de duurdere Duitse wagens zijn soms na vier jaar de remleidingen al slecht. Echte degelijkheid ziet hij niet vaak meer.
Laatst gewijzigd door peteroo op 07 mar 2014 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.

peteroo

Ongelezen bericht door peteroo »

En ook wat Bokkel schrijft sterkt me in mijn voornemen. Een dynamo vervangen kan bij mijn oudere auto ook snel. Ik neem aan dat het om een Peugeot 605 ging? Dat waren schitterende auto's.

Gesloten