LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bidstar24
Bidstar24
'Ik ben er ook in getrapt,' mailden veel mensen naar TROS Radar. Honderden klachten kwamen binnen over biedingssites als bidstar24.nl, bidoffer24.nl, bidzone24.nl en bodster.nl. Je kunt daar met verhogingen van telkens 1 cent bieden op iPhones, iPads en tv's, die tegen extreem lage bedragen weg lijken te gaan. De gelukkige winnaars hoeven alleen nog maar 99 euro lidmaatschapsgeld te betalen om hun iPhone spotgoedkoop thuisbezorgd te krijgen. Maar krijgen zij ook echt hun product? Radar onderneemt een verrassende zoektocht naar de mensen achter deze zogenaamde centenveilingen.
Maandag 10 maart in Radar, om 20:30 op Nederland 1
Dit onderwerp komt voor uit reacties op een eerder geopend forumtopic. Zie: https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 2&t=139997
Maandag 10 maart in Radar, om 20:30 op Nederland 1
Dit onderwerp komt voor uit reacties op een eerder geopend forumtopic. Zie: https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 2&t=139997
Re: Bidstar24
Ook ik ben erin "getuind", maar ik ben niet de enige, blijkt uit deze reviewsite. http://www.ervaringen.nl/bidoffer24.nl . Kostte mij 49,00 euro, maar heb geen moeite genomen om dit terug te vorderen. Het was me de moeite niet waard na deze deceptie. Als TROS Radar het mogelijk maakt, dan meld ik mij ook aan als "slachtoffer". [Ongefundeerde uitspraak verwijderd door de Moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 31 mar 2014 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd
Let op. Ik heb aangifte gedaan voor een andere zaak op mijnpolitie.nl. Ondanks dat het woord "aangifte" over de hele site staat verspreid blijkt het hier helemaal niet om een aangifte te gaan. Maar om een melding. Je krijgt ook geen procesverbaal nummer maar een "regnr". Bij bellen naar 09008844 werd me dit ook bevestigd. Bij bezoek aan politie bureau werd me meegedeeld dat ze daar geen aangifte op wilden nemen omdat dit teveel tijd kostte en te duur was. Ik moest dat via mijnpolitie.nl doen... en nu is het cirkeltje rond.
www.wippy.com is nog zo'n fraaie site !
Hierbij hoef je maar 39,99 euro te betalen om verder niets meer te ontvangen.
[Ongefundeerde uitspraak verwijderd door de Moderator]
Hierbij hoef je maar 39,99 euro te betalen om verder niets meer te ontvangen.
[Ongefundeerde uitspraak verwijderd door de Moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 31 mar 2014 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Bericht voor alle benadeelden van Bidstar24.
Op de website van Bidstar24 staat een mededeling dat iedere benadeelde
een email met de nodige gegevens kan sturen waarna het betaalde geld
zal worden terug gestort. Op de website staat het emailadres, dus als je je geld
wilt terug krijgen; Stuur vandaag nog even die email.
Zou de heer Boris Vinken zich aan de afspraken houden die hij in de uitzending gedaan heeft?
We wachten af.....
zal worden terug gestort. Op de website staat het emailadres, dus als je je geld
Zou de heer Boris Vinken zich aan de afspraken houden die hij in de uitzending gedaan heeft?
We wachten af.....
'k Heb op 11/3 de mail verzonden met de eis mij m'n € 49,-- terug te betalen. Men geeft dit immers aan op de site van bidstar. Ik heb mijn bericht aangetekend (RPost) verzonden en stel vervolgens vast dat het bericht is afgeleverd (melding van RPost). Tot op heden werd mijn bericht echter (nog) niet geopend.Jeannette65 schreef:Bericht voor alle benadeelden van Bidstar24.
We wachten af.....
Een afleidingsmanoeuvre dus. Men haalt de site uit de lucht en zet er tijdelijk een soort van spijtbetuiging op om straks weer sterk terug te komen met een nieuwe naam voor dezelfde oplichtingspraktijken!
Alle voorgaande sites zoals o.m bidoffer24 etc. zijn in de loop van de tijd steeds vervangen door nieuwe namen. Zie ook de pagina op Facebook.
-
Dan blijft er nog maar een mogelijkheid over:'k Heb op 11/3 de mail verzonden met de eis mij m'n € 49,-- terug te betalen. Men geeft dit immers aan op de site van bidstar. Ik heb mijn bericht aangetekend (RPost) verzonden en stel vervolgens vast dat het bericht is afgeleverd (melding van RPost). Tot op heden werd mijn bericht echter (nog) niet geopend. Een afleidingsmanoeuvre dus.
Aangifte doen bij het Landelijk Meldpunt Internet Oplichting!
Ik heb e.e.a. reeds gemeld bij de Kansspelautoriteit, alsmede bij Consuwijzer. Beide instanties hebben aangegeven mijn melding toe te voegen aan de andere binnengekomen meldingen over deze malafide organisatie.
Ik beraad mij inderdaad op aangifte doen bij het LMIO.
Ik beraad mij inderdaad op aangifte doen bij het LMIO.