| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 traineert overstap al 7 maanden.
-
Tele2 Webcare
Re: Tele2 traineert overstap al 7 maanden.
Hoi Jeremy,
Bedankt voor het sturen van je gegevens. Ik heb naar je situatie gekeken en zoals je al aangaf ben je een klant bij Alice. Dat betekent dat je niet in onze systemen staat, maar dat dit via de Alice klantenservice loopt. Ik geef je hierbij de contactgegevens van Alice: 0900-1560 (€ 0,15 p.m.) (ma t/m za van 9.00-21.00u)
Ik zou je graag verder helpen, maar dit kan helaas niet vanuit Tele2. Sorry voor het ongemak! En succes, ik hoop dat je via deze weg er snel uit komt.
Groetjes,
Danielle
Bedankt voor het sturen van je gegevens. Ik heb naar je situatie gekeken en zoals je al aangaf ben je een klant bij Alice. Dat betekent dat je niet in onze systemen staat, maar dat dit via de Alice klantenservice loopt. Ik geef je hierbij de contactgegevens van Alice: 0900-1560 (€ 0,15 p.m.) (ma t/m za van 9.00-21.00u)
Ik zou je graag verder helpen, maar dit kan helaas niet vanuit Tele2. Sorry voor het ongemak! En succes, ik hoop dat je via deze weg er snel uit komt.
Groetjes,
Danielle
-
Bob Schurkjens
Ja Jeremy, Je moet bij http://www.alice.nl zijn!

Hier zakt je broek toch van af en vallen je tanden toch van uit je bek??????
-
Jeremy Howard
HahaHa, het tegenwerken, afschuiven en klant pesten gaat gewoon door bij Tele2 !!
Alice is in 2010 overgenomen door Tele2.
De hele merknaam Alice bestaat al 4 jaar niet meer
Op mijn nota's staan ook gewoon het Tele2 logo.
Bij de automatische incasso's staat ook Tele2
De Alice website bestaat ook al jaren niet meer en is Tele2.
Maar als je klaagt schuiven ze alles weer af.
Overigens is het nummer 0900-1560 dat ik steeds gebeld heb het nummer dat webcare nu ook weer opgeeft.
Alice is in 2010 overgenomen door Tele2.
De hele merknaam Alice bestaat al 4 jaar niet meer
Op mijn nota's staan ook gewoon het Tele2 logo.
Bij de automatische incasso's staat ook Tele2
De Alice website bestaat ook al jaren niet meer en is Tele2.
Maar als je klaagt schuiven ze alles weer af.
Overigens is het nummer 0900-1560 dat ik steeds gebeld heb het nummer dat webcare nu ook weer opgeeft.
-
Jeremy Howard
En om te laten zien dat ik geen onzin vertel is hier een screenshot van mijn Tele2 nota van februari 2014, die ook nog eens automatisch is afgeschreven onder vermelding van Tele2.

Laatst gewijzigd door Jeremy Howard op 05 mar 2014 13:53, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Jeremy Howard
En hier een screenshot van de website van Tele2 klantenservice met daarop het 0900-1560, wat volgens Tele2 webcare niet van Tele2 is.
Ik pik deze afschuif onzin echt niet meer, ben nou al 7 maanden bezig, bijna 8 maanden...

Ik pik deze afschuif onzin echt niet meer, ben nou al 7 maanden bezig, bijna 8 maanden...

-
Jeremy Howard
Inderdaad, mag ik even een teiltje?Bob Schurkjens schreef:Ja Jeremy, Je moet bij http://www.alice.nl zijn!

Maar alles is gewoon Tele2 hoor, niks Alice, zie de screenshots hierboven.
Deze mensen doen er alles aan om je helemaal over de rode te krijgen, en maar traineren, afschuiven, klantje pesten...
Een gemiddelde Hagenees had er inmiddels allang eentje over de balie getrokken daar....dit kan toch niet.
Groeten uit Den Haag
-
Bob Schurkjens
Jeremy, ik zou toch maar een geschil aanspannen bij de www.sgc.nl
Minder eng dan het lijkt. Zelf heb ik langs die weg Oxxio, KPN, Dong Energy en Greenchoice het vel over de neus getrokken. Elke keer een schadevergoeding gevraagd en gekregen. Dan heb je ze helemaal tuk en krijgen ze een koekje van eigen deeg. Geloof me, het werkt.
Minder eng dan het lijkt. Zelf heb ik langs die weg Oxxio, KPN, Dong Energy en Greenchoice het vel over de neus getrokken. Elke keer een schadevergoeding gevraagd en gekregen. Dan heb je ze helemaal tuk en krijgen ze een koekje van eigen deeg. Geloof me, het werkt.
-
Jeremy Howard
@Bob, bedankt voor het advies.
Tot nu heeft Tele2 iedere keer op de 12e of 13e per email een nieuwe spook maandnota gemaild en kort daarna automatisch afgeschreven.
Als die bloedhonden dit over een paar dagen weer doen, na alles wat er al gebeurd is, dan rij ik er subiet naar toe en regel ik het persoonlijk wel even, durf te wedden dat het dan in 5 minuten voor elkaar is.
Wat denken ze wel, ik ben *********** al 7 maanden bezig, ik ben gekke Henkie niet, ik laat me echt niet nog meer piepelen door die incompetente Tele2 boel daar.
Tot nu heeft Tele2 iedere keer op de 12e of 13e per email een nieuwe spook maandnota gemaild en kort daarna automatisch afgeschreven.
Als die bloedhonden dit over een paar dagen weer doen, na alles wat er al gebeurd is, dan rij ik er subiet naar toe en regel ik het persoonlijk wel even, durf te wedden dat het dan in 5 minuten voor elkaar is.
Wat denken ze wel, ik ben *********** al 7 maanden bezig, ik ben gekke Henkie niet, ik laat me echt niet nog meer piepelen door die incompetente Tele2 boel daar.
dat met die tanden kan vroem wel oplossen.Bob Schurkjens schreef:Ja Jeremy, Je moet bij http://www.alice.nl zijn!
-
kaaskop 43
Bizar verhaal dit, ik vind het ongelovelijk dat anno 2014 bedrijven nog zo met mensen om durven te gaan.
Ik zou het ook hogerop zoeken, hier kom je nooit uit.
Ik zou het ook hogerop zoeken, hier kom je nooit uit.
-
Jeremy Howard
Wow, gisterochtend heb ik hier op het forum weer een PB van de Tele2 webcare ontvangen, zie onder...
Zodra ik wat van ze hoor laat ik het hier op het forum ook weten.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Verstuurd: 07 maart 2014 10:34
Van: Tele2 Webcare
Naar: Jeremy Howard
Beste Jeremy,
Ik begrijp je frustratie. Ik kan me goed voorstellen dat het verwarrend is dat er door verschillende partijen naar elkaar verwezen wordt. Ik ga nog even kijken wat ik voor je kan betekenen in deze situatie.
Ik hou je op de hoogte!
Groetjes, Leonie
Zodra ik wat van ze hoor laat ik het hier op het forum ook weten.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Verstuurd: 07 maart 2014 10:34
Van: Tele2 Webcare
Naar: Jeremy Howard
Beste Jeremy,
Ik begrijp je frustratie. Ik kan me goed voorstellen dat het verwarrend is dat er door verschillende partijen naar elkaar verwezen wordt. Ik ga nog even kijken wat ik voor je kan betekenen in deze situatie.
Ik hou je op de hoogte!
Groetjes, Leonie
ik zou vooral vragen aan de mutsenhut welke partijen naar elkaar wijzen... 
-
Jeremy Howard
Alhoewel alweer bijna een week verstreken is sinds de toezegging van Tele2 webcare om mijn dossier nog een keer in te kijken, heb ik helemaal niets meer van ze gehoord.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn ?
Zo moeilijk kan het toch niet zijn ?
-
Bob Schurkjens
Waar komt die grenzeloze angst voor de Geschillencommissie toch vandaan? Al zo lang dat ik op dit forum zit, vraag ik me dat af.
-
Tele2 Webcare
Beste Jeremy,
Ik begrijp dat het vervelend is dat er nog steeds onduidelijkheden zijn. Ik zou je graag willen vragen om je telefoonnummer te sturen in een privé bericht waar je tijdens kantooruren bereikbaar bent. Ik ga mijn best doen om te kijken wat ik voor je kan betekenen.
Groetjes, Danielle
Ik begrijp dat het vervelend is dat er nog steeds onduidelijkheden zijn. Ik zou je graag willen vragen om je telefoonnummer te sturen in een privé bericht waar je tijdens kantooruren bereikbaar bent. Ik ga mijn best doen om te kijken wat ik voor je kan betekenen.
Groetjes, Danielle
-
Jeremy Howard
Jawel, de Tele2 klucht gaat verder !
Vandaag om 12:15 ontving ik de volgende email van Tele2:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer XXXXXX
In verband met een openstaande klacht en verzoek tot opzegging hebben wij getracht u telefonisch te bereiken op het volgende telefoonnummer 070XXXXXX.
Helaas is dit niet gelukt.
Ook kunnen wij uw opzegging niet verwerken en verzoeken u dan ook vriendelijk contact met ons op te nemen op 0900-1560 (€ 0,15 p.m.).
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Tele2 Klantenservice
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dus heb ik om 13:40 desgevraagd gebeld met 0900-1560 en kreeg een uiterst stugge onvriendelijke man van de Tele2 klantenservice aan de telefoon, die mij meldde dat aan mij in het verleden een coulance aanbod is gedaan welke ik heb afgewezen. En hij n.a.v. een klacht via het Tele2 webcare team, nu een voorstel mag doen van beëindiging van mijn Tele2 abonnement per 10 april 2014, dit ivm de geldende opzegtermijn van 1 maand.
Toen ik zei dat ik daar niet akkoord mee kon gaan, zei hij, OK, dan laten wij uw abonnement doorlopen en beëindigde hij het gesprek. Het hele gesprek heeft nog geen 2 minuten geduurd.
N U K O O K T M I J N B L O E D P A S E C H T ! ! !
Deze mensen blijven maar traineren en beschouwen hun (ex)klanten als oud vuil, ze willen het gewoon niet oplossen, zelfs niet na tig telefoontjes, klachten, webcare team, ben *********** al 8 maanden bezig !
Ik ga even nu even afkoelen met een biertje om te voorkomen dat ik hier dingen ga opschrijven waarvan ik spijt krijg.
Wordt vervolgd.....
Vandaag om 12:15 ontving ik de volgende email van Tele2:
Geachte heer XXXXXX
In verband met een openstaande klacht en verzoek tot opzegging hebben wij getracht u telefonisch te bereiken op het volgende telefoonnummer 070XXXXXX.
Helaas is dit niet gelukt.
Ook kunnen wij uw opzegging niet verwerken en verzoeken u dan ook vriendelijk contact met ons op te nemen op 0900-1560 (€ 0,15 p.m.).
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Tele2 Klantenservice
Dus heb ik om 13:40 desgevraagd gebeld met 0900-1560 en kreeg een uiterst stugge onvriendelijke man van de Tele2 klantenservice aan de telefoon, die mij meldde dat aan mij in het verleden een coulance aanbod is gedaan welke ik heb afgewezen. En hij n.a.v. een klacht via het Tele2 webcare team, nu een voorstel mag doen van beëindiging van mijn Tele2 abonnement per 10 april 2014, dit ivm de geldende opzegtermijn van 1 maand.
Toen ik zei dat ik daar niet akkoord mee kon gaan, zei hij, OK, dan laten wij uw abonnement doorlopen en beëindigde hij het gesprek. Het hele gesprek heeft nog geen 2 minuten geduurd.
N U K O O K T M I J N B L O E D P A S E C H T ! ! !

Deze mensen blijven maar traineren en beschouwen hun (ex)klanten als oud vuil, ze willen het gewoon niet oplossen, zelfs niet na tig telefoontjes, klachten, webcare team, ben *********** al 8 maanden bezig !

Ik ga even nu even afkoelen met een biertje om te voorkomen dat ik hier dingen ga opschrijven waarvan ik spijt krijg.
Wordt vervolgd.....
-
Jeremy Howard
Beste Danielle,Tele2 Webcare schreef:Beste Jeremy,
Groetjes, Danielle
Ik ben een half uurtje geleden opnieuw weer misselijk behandeld door de Tele2 klantenservice.
Zie mijn bericht hierboven van zojuist.
Groeten uit Den Haag
-
Jeremy Howard
Ik ben vanmiddag opnieuw gebeld door een meneer van Tele2 - dit keer een hele vriendelijke meneer - die mijn klacht volkomen leek te begrijpen. Namelijk dat ik al op 12 september 2013 gebeld heb om te melden dat de overstap per 16 augustus niet goed was verwerkt.
Deze meneer was het door mijn melding van 12 september, mee eens dat het onzin is om nog tot 31 december 2013 of 10 april 2014 abonnementskosten te moeten betalen.
Hij gaat de zaak uitzoeken en belt mij maandag as terug.
Ik wil niet te vroeg juichen, maar eindelijk was er iemand bij Tele2 met een beetje begrip en een luisterend oor.
Wordt vervolgd.
Deze meneer was het door mijn melding van 12 september, mee eens dat het onzin is om nog tot 31 december 2013 of 10 april 2014 abonnementskosten te moeten betalen.
Hij gaat de zaak uitzoeken en belt mij maandag as terug.
Ik wil niet te vroeg juichen, maar eindelijk was er iemand bij Tele2 met een beetje begrip en een luisterend oor.
Wordt vervolgd.
-
Tele2 Webcare
Beste Jeremy,
fijn om te lezen dat er actie is ondernomen en de zaak wordt uitgezocht!
Als er in de tussentijd nog vragen en/of onduidelijkheden zijn dan horen wij het graag.
Groetjes, Danielle
fijn om te lezen dat er actie is ondernomen en de zaak wordt uitgezocht!
Als er in de tussentijd nog vragen en/of onduidelijkheden zijn dan horen wij het graag.
Groetjes, Danielle
Nou.. het is dinsdag en ik ben reuze benieuwd. Ik denk dat Alice niet heeft teruggebeldJeremy Howard schreef:... en belt mij maandag as terug. Ik wil niet te vroeg juichen...Wordt vervolgd.