Als broer op het tijdstip dat de bon is geschreven in bed aan slapen was, dan denk ik dat het dan toch TS zelf was en zich achter broer verstoppen wil.puma73 schreef:Het feit is geconstateerd door twee beëdigde opsporingsambtenaren, wie denkt u dat wint??
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vormfout?
Re: vormfout?
Laatst gewijzigd door Radar op 13 mar 2014 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: off-topic.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: off-topic.
-
witte angora
Ik vind het overigens knap dat iemand kan denken dat je daar 70 mag. Die weg is er totaal ongeschikt voor, met al die stoplichten, kruisingen, en de breedte... Voor de liefhebbers: doe maar eens een stukje streetview met Google, dan zie je het wel.
En ik vind het nog veel knapper dat daar een snelheid van ruim 85 km gemaakt kan worden, zo lang is dat stuk weg ook weer niet...
Inderdaad, laat die broer eens een echte vent zijn en gewoon betalen, in plaats van het stoere knulletje van 18 uit te hangen dat net zijn rijbewijs heeft gehaald en zijn eerste ritje in zijn eerste eigen auto heeft gemaakt.
En ik vind het nog veel knapper dat daar een snelheid van ruim 85 km gemaakt kan worden, zo lang is dat stuk weg ook weer niet...
Inderdaad, laat die broer eens een echte vent zijn en gewoon betalen, in plaats van het stoere knulletje van 18 uit te hangen dat net zijn rijbewijs heeft gehaald en zijn eerste ritje in zijn eerste eigen auto heeft gemaakt.
Zeker nog nooit in lelystad geweest? Of in huizen? Dan kan je zien dat het op nog ergere wegen zelfs kan en mag. En ik hoor trouwens net ook nog van hem dat hij naar zijn zeggen net 70 reed en niet 80 (heb ik niet goed gehoord).
Hoeveel meter heb jij nodig om 70km/h te halen? het gaat om een stuk van ongeveer 800/1000 meter. om 04.30 uur. Geen kip die daar rijd. stoplichten stonden op groen. het is een tweebaansweg. Ik weet niet hoor maar op dat stuk kan je nog wel een veel grotere snelheid halen..witte angora schreef:Ik vind het overigens knap dat iemand kan denken dat je daar 70 mag. Die weg is er totaal ongeschikt voor, met al die stoplichten, kruisingen, en de breedte... Voor de liefhebbers: doe maar eens een stukje streetview met Google, dan zie je het wel.
Nog even doorgaan en je broer of jij reden zelfs langzamer dan de gestelde snelheidddreus schreef:Zeker nog nooit in lelystad geweest? Of in huizen? Dan kan je zien dat het op nog ergere wegen zelfs kan en mag. En ik hoor trouwens net ook nog van hem dat hij naar zijn zeggen net 70 reed en niet 80 (heb ik niet goed gehoord).
Maar goed als je broer of jij zo overtuigd zijn van je gelijk dan dien je toch bezwaar in.
Ik weet alleen niet of de smoes dat je broer in bed lag zo een hele sterke is,tegenover 2 motoragenten en wat er op papier staat.
Hoezo nou weer smoes dat hij in bed lag? hij lag op het tijdstip dat op de bon staat in bed ja. want hij is helemaal niet om die tijd aangehouden.. hij is de ochtend erna om 04.30 aangehouden. is dat nou echt zo moeilijk te begrijpen? Maarja het blijkt wel weer dat het compleet zinloos was om het hier te vragen aangezien je hier blijkbaar toch niet geloofd word.
ddreus schreef:Hoezo nou weer smoes dat hij in bed lag? hij lag op het tijdstip dat op de bon staat in bed ja. want hij is helemaal niet om die tijd aangehouden.. hij is de ochtend erna om 04.30 aangehouden. is dat nou echt zo moeilijk te begrijpen? Maarja het blijkt wel weer dat het compleet zinloos was om het hier te vragen aangezien je hier blijkbaar toch niet geloofd word.
Ja, het is moeilijk te begrijpen, want zoals ik eerder heb geschreven, wordt het bovenste gedeelte van de bon automatisch aangemaakt.
Dus de twee heren op de motor hebben al om 22:43 de bon voor jouw broer gemaakt, die dan morgens om 4:30 langs kwam?
Zoals al eerder gezegd,het is jouw woord tegen dat van 2 politie agenten en een machine...ik heb wel een idee wie er eerder gelooft worden.ddreus schreef:Hoezo nou weer smoes dat hij in bed lag? hij lag op het tijdstip dat op de bon staat in bed ja. want hij is helemaal niet om die tijd aangehouden.. hij is de ochtend erna om 04.30 aangehouden. is dat nou echt zo moeilijk te begrijpen? Maarja het blijkt wel weer dat het compleet zinloos was om het hier te vragen aangezien je hier blijkbaar toch niet geloofd word.
Vooral als je als smoes/reden opgeeft dat je in bed lag,dat is hoe je het ook bekijkt niet zo een ijzersterke reden om niet de boete te betalen.
vaag naja we wachten in ieder geval het pv af. misschien staat daar wel het goede tijdstip vermeld. (hoewel dat me sterk lijkt). Waarschijnlijk heeft dat apparaat op de verkeerde tijd gestaan ofzo? anders weet ik het ook niet.. maar goed als laatste het gene wat ik eigenlijk nog graag helder wil hebben. Mag je zomaar op je pieksnelheid bekeurd worden door? ik dacht namelijk dat ze altijd voor langere tijd moesten meten/kijken. Meestal bij wegmisbruikers en zo zie je dat ook. wel vaker gezien dat iemand meer dan 50 te hard heeft gereden maar zijn rijbewijs mocht houden omdat ze hem bekeuren voor een gemiddelde snelheid.
En niet te vergeten de verkeerde dag!ddreus schreef:vaag naja we wachten in ieder geval het pv af. misschien staat daar wel het goede tijdstip vermeld. (hoewel dat me sterk lijkt). Waarschijnlijk heeft dat apparaat op de verkeerde tijd gestaan ofzo? anders weet ik het ook niet.. maar goed als laatste het gene wat ik eigenlijk nog graag helder wil hebben. Mag je zomaar op je pieksnelheid bekeurd worden door? ik dacht namelijk dat ze altijd voor langere tijd moesten meten/kijken. Meestal bij wegmisbruikers en zo zie je dat ook. wel vaker gezien dat iemand meer dan 50 te hard heeft gereden maar zijn rijbewijs mocht houden omdat ze hem bekeuren voor een gemiddelde snelheid.
naja op dat moment wel iets meer dan een uur later had hij wel op de zelfde dag gestaan alleen was het dan rond middernacht geweest. en was het eigenlijk rond 06.00 uur.. dus er zit ongeveer 6 uur verschil in de tijd die het daadwerkelijk is en de tijd die dat ding denkt dat het is.
Laatst gewijzigd door ddreus op 13 mar 2014 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Kijk eens op je laptop of dergelijken.ddreus schreef:naja op dat moment wel iets meer dan een uur later had hij wel op de zelfde dag gestaan alleen was het dan rond middernacht geweest. en was het eigenlijk rond 06.00 uur.. dus er zit ongeveer 6 uur verschil in de tijd die het daadwerkelijk is en de tijd die dat denk denkt dat het is.
Daar staat een tijd het is nu 20:39 en het datum 13-3-2014 en deze tijd wordt door de machine afgedrukt, dus welke manipulatie denk je, dat de opsporingsambtenaar heeft toegepast, om jouw broer te verbaliseren?
niemand heeft het gehad over manipulatie van de KMar hoor?!?!? en die tijd is ook aan te passen. hetzij door iemand hetzij door een storing of wat dan ook. Niemand heeft gezegd dat er met opzet een verkeerde tijd op staat oid. dus ik weet niet waar je dat nou weer vandaan haalt? Maar dat slaat dus weer helemaal nergens op.
Maakt niet uit, gewoon niet betalen en volhouden, dat de tijd en datum op de bekeuring niet juist is, dan merk je zelf wel, wat de uitkomst is.ddreus schreef:niemand heeft het gehad over manipulatie van de KMar hoor?!?!? en die tijd is ook aan te passen. hetzij door iemand hetzij door een storing of wat dan ook. Niemand heeft gezegd dat er met opzet een verkeerde tijd op staat oid. dus ik weet niet waar je dat nou weer vandaan haalt? Maar dat slaat dus weer helemaal nergens op.
pff wat zijn sommige mensen vermoeiend.. is er nog iemand dat wel gewoon serieus op mijn laatste vraag kan ingaan en mij kan vertellen hoe dat zit?
-
witte angora
Dus kennelijk lag je broer NIET midden in de nacht op bed, als je dit zo goed weet te vertellen? Je hebt in ieder geval, door dit tijdstip te noemen, het verhaal dat je broer op dat tijdstip in zijn bed lag en vanuit zijn bed aan is gehouden wel aardig onderuit gehaald, denk je niet? Tenzij je inderdaad zelf de bestuurder was, maar de auto van je broer was.ddreus schreef:Hoeveel meter heb jij nodig om 70km/h te halen? het gaat om een stuk van ongeveer 800/1000 meter. om 04.30 uur. Geen kip die daar rijd. stoplichten stonden op groen. het is een tweebaansweg. Ik weet niet hoor maar op dat stuk kan je nog wel een veel grotere snelheid halen..witte angora schreef:Ik vind het overigens knap dat iemand kan denken dat je daar 70 mag. Die weg is er totaal ongeschikt voor, met al die stoplichten, kruisingen, en de breedte... Voor de liefhebbers: doe maar eens een stukje streetview met Google, dan zie je het wel.
Lelystad ken ik trouwens heel goed, dat zijn wel wat andere wegen (dreven) dan dat gevalletje daar bij Schiphol. De vraag is ook niet hoe hard je kan rijden, de vraag is of een bepaalde snelheid verantwoord is, en 70 is daar niet verantwoord. Ook niet midden in de nacht, en ook niet als alle stoplichten op groen staan.
13 maart 2014 10:38witte angora schreef:Dus kennelijk lag je broer NIET midden in de nacht op bed, als je dit zo goed weet te vertellen? Je hebt in ieder geval, door dit tijdstip te noemen, het verhaal dat je broer op dat tijdstip in zijn bed lag en vanuit zijn bed aan is gehouden wel aardig onderuit gehaald, denk je niet? Tenzij je inderdaad zelf de bestuurder was, maar de auto van je broer was.ddreus schreef:Hoeveel meter heb jij nodig om 70km/h te halen? het gaat om een stuk van ongeveer 800/1000 meter. om 04.30 uur. Geen kip die daar rijd. stoplichten stonden op groen. het is een tweebaansweg. Ik weet niet hoor maar op dat stuk kan je nog wel een veel grotere snelheid halen..witte angora schreef:Ik vind het overigens knap dat iemand kan denken dat je daar 70 mag. Die weg is er totaal ongeschikt voor, met al die stoplichten, kruisingen, en de breedte... Voor de liefhebbers: doe maar eens een stukje streetview met Google, dan zie je het wel.
Als broer de volgende dag vroeg moest werken, waardoor hij om 04.30 op weg was, is het best aannemelijk dat hij de avond ervoor om 22.43 uur in bed lag.
-
witte angora
Ik zie het, er wordt zo gegoocheld met de slaap- en rijtijden, het wordt een beetje lastig wat er nou gebeurd is...
Maakt niet uit, de overtreding is een feit, en seponeren zit er gewoon niet in. Betalen is de enige optie.
Maakt niet uit, de overtreding is een feit, en seponeren zit er gewoon niet in. Betalen is de enige optie.
-
rozemarijntje
@wa
Ja zeker wel doen ze nog aan vormfouten..
Mijn mijn man kreeg boete 160 euro...
Grappig,op dat tijdstip zat hij nog op kantoor( bewijzen) die straat andere kant vd stad..
Hij helemaal uitgetekend,hoe en waar hij was etc,en rijd nar huis.
Stond in de brief van jicb ,weet niet precies maar ze hadden gewoon gestaan kijken wie er door rood reed en bon schrijven,gern bewijs foto of staande houding...gewoon leuk kenteken op schrijven
Aangevochten,gewonnen
In de brief stond letterlijk vormfout..
En nig eronder de rede ,ze waren er achter 1 verkeerd cijfer kenteken hij is fijn !!!
Je zal betalen...nou krijgt ie nooit boetes dus dit zal hrm niet lekker en terecht,als je het gedaan hebt oke...
@ ts
Sorry maar je broer rijd 35 te hard...ook al wist ie het niet dacht hij 70 dan nog reed hij te hard!!
En ja agenten mogen je bijhouden qua snelheid,anders kunnen ze je niet staande houden he,of meeting doen..
Dan nog eronderuit komen...laat je broer een vent wezen en betalen,te hard is fout,mag blij zijn dat het geen 50 km was,rijbewijs ff kwijt...
Fout is fout gewoon betalen...heb ik geen medelijden mee sorry..regels zijn regels.
Wat wa zegt,je ziet toch aan een weg of het bebouwde kom is of niet....of het die snelheid toelaat...
Zo niet..nou dan ben je niet slim
Ja zeker wel doen ze nog aan vormfouten..
Mijn mijn man kreeg boete 160 euro...
Grappig,op dat tijdstip zat hij nog op kantoor( bewijzen) die straat andere kant vd stad..
Hij helemaal uitgetekend,hoe en waar hij was etc,en rijd nar huis.
Stond in de brief van jicb ,weet niet precies maar ze hadden gewoon gestaan kijken wie er door rood reed en bon schrijven,gern bewijs foto of staande houding...gewoon leuk kenteken op schrijven
Aangevochten,gewonnen
In de brief stond letterlijk vormfout..
En nig eronder de rede ,ze waren er achter 1 verkeerd cijfer kenteken hij is fijn !!!
Je zal betalen...nou krijgt ie nooit boetes dus dit zal hrm niet lekker en terecht,als je het gedaan hebt oke...
@ ts
Sorry maar je broer rijd 35 te hard...ook al wist ie het niet dacht hij 70 dan nog reed hij te hard!!
En ja agenten mogen je bijhouden qua snelheid,anders kunnen ze je niet staande houden he,of meeting doen..
Dan nog eronderuit komen...laat je broer een vent wezen en betalen,te hard is fout,mag blij zijn dat het geen 50 km was,rijbewijs ff kwijt...
Fout is fout gewoon betalen...heb ik geen medelijden mee sorry..regels zijn regels.
Wat wa zegt,je ziet toch aan een weg of het bebouwde kom is of niet....of het die snelheid toelaat...
Zo niet..nou dan ben je niet slim
-
witte angora
@ rozemarijntje: ze noemen het vormfout, maar het ging dus om het opschrijven van een verkeerd kenteken. Dat kunnen ze een vormfout noemen, maar het is van een heel andere orde dan een verkeerd tijdstip opschrijven denk ik. In het geval van jouw man konden ze niet anders dan seponeren, want de boete was onterecht.
De topicstarter vecht echter niet zozeer het feit aan (geeft het ook toe), maar probeert onder de gevolgen van zijn gedrag uit te komen, dat is wat anders, en het lijkt me niet dat dat gaat lukken.
De topicstarter vecht echter niet zozeer het feit aan (geeft het ook toe), maar probeert onder de gevolgen van zijn gedrag uit te komen, dat is wat anders, en het lijkt me niet dat dat gaat lukken.