LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vormfout?

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
gilas

Re: vormfout?

Ongelezen bericht door gilas »

rozemarijntje schreef:Grappig,op dat tijdstip zat hij nog op kantoor( bewijzen) die straat andere kant vd stad..
Hij helemaal uitgetekend,hoe en waar hij was etc,en rijd nar huis.
Dat kan je bewijzen.
Jolijn schreef:Als broer de volgende dag vroeg moest werken, waardoor hij om 04.30 op weg was, is het best aannemelijk dat hij de avond ervoor om 22.43 uur in bed lag.
Het is ook aannemelijk dat broer daar wel was en de avond daarvoor om 22.43 in bed lag.

Het is geconstateerd door 2 agenten,dus het zal al heel moeilijk gaan worden om iets wat is geconstateerd door 2 agenten te weerleggen.
Daarnaast worden ze ondersteunt door het schriftelijke bewijs.

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Misschien kan je broer contact opnemen met de KMar en attenderen dat de dienstdoende persoon ( nr 1985) op 12-3-2014 om ongeveer 04.30 uur zijn 'bekeuringsapparaat' verkeerd ingesteld heeft staan.

ddreus

Ongelezen bericht door ddreus »

witte angora schreef: Dus kennelijk lag je broer NIET midden in de nacht op bed, als je dit zo goed weet te vertellen? Je hebt in ieder geval, door dit tijdstip te noemen, het verhaal dat je broer op dat tijdstip in zijn bed lag en vanuit zijn bed aan is gehouden wel aardig onderuit gehaald, denk je niet? Tenzij je inderdaad zelf de bestuurder was, maar de auto van je broer was.
Is het nou echt moeilijk te begrijpen? Hij is wel aangehouden.. om 04.30 uur. Maar op de bon staat dat hij de avond daarvoor om 22.43 uur is aangehouden en dat is het moment dat hij lag te slapen en dus ook niet het moment dat hij is aangehouden...

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Laat ik het zo zeggen:

Het is net zo moeilijk te begrijpen als het feit dat je geen 85 mag rijden op een weg waar 50 is toegestaan en harder als dat ook niet verantwoord is, en dat er een boete betaald moet worden als je aangehouden wordt.

ddreus

Ongelezen bericht door ddreus »

witte angora schreef:Laat ik het zo zeggen:

Het is net zo moeilijk te begrijpen als het feit dat je geen 85 mag rijden op een weg waar 50 is toegestaan en harder als dat ook niet verantwoord is, en dat er een boete betaald moet worden als je aangehouden wordt.
Ja en net zo moeilijk als te begrijpen dat je op de bon geslingerd word voor 85 als je net 70 reed en dat dat de helft van het boete bedrag scheelt

gilas

Ongelezen bericht door gilas »

Hou toch op.
Je broer is gesnapt voor te hard rijden en heeft daarvoor een boete gehad,klaar.
Je kan bezwaar maken maar dan zou ik wel een betere smoes gebruiken dan dat je broer lag te slapen want dat gaat echt geen stand houden tegen de getuigenis van 2 agenten en een machine.
Verder kan je kletsen over allerlei details,je broer is gewoon fout geweest en een echte kerel erkent zijn fout en betaald gewoon.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@ gilas

Ff op mijn reactie,ik schrijf grappig zat nog op kantoor en rijd naar huis

Je zegt en dat kan je bewijzen

Ik weet even niet hoe je dat bedoeld?
1 ja,dat kan hij bewijzen,werken met pasjes op kantoor en parkeer garage.
2 die straat was andere kant vd stad,als 20 min later bij tandarts moet zijn,kan je nooit eerst daar geweest zijn en op tijd bij tandarts zijn,dus wij hadden bewijs

Uitdraai van de zaak,parkeer en kantoor en toestemming tandarts te bellen

Wat ik al zeg,ben je fout betalen,simpel! Maar als niks gedaan hebt ga je geen wa 130 of 160 rood licht rijden,betalen toch?

Gesloten